|
|
#1 |
|
Wie rookt hier wel eens vaker van een waterpijp?
Ik heb onlangs maar eens zo een ding aangeschaft. Beetje van mn broer geleerd, die heeft er 4 in zijn huis staan ![]() Ik heb zelf deze: ![]() Ik gebruik nu appeltabak met nicotine, maar als mn oogst strakjes klaar is zal ik dat toch ook maar eens proberen
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Heb zelf een Bong van Roor, zoiets:
![]() Regelmatig gebruikt in het verleden, tegenwoordig niet meer. Weet nog wel dat je zo'n ding moet leren roken, ondanks veel gerookt en geblowed te hebben sloeg dit de eerste keren toch goed hard op de strot
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heb er geen thuis staan maar op vakantie regelmatig gerookt.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Die van mij is trouwens 75 cm groot (mn waterpijp dan he )
|
||
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
|
Dit is wat Wikipedia zegt:
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
oh dat dede we vroeger met een joint in een plastic fles. En een gat erin! Slaat idd goed in!
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Ik heb thuis ook zo'n waterpijp staan als in de OP. Vet gaaf ding is dat.
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
net maar ff aangeslingerd dat ding
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hebt ur ook 1 aangeschaft in Turkije, maar geloof dat je er kooltjes voor nodig hebt en een gaasje? Dat moet ik nog effe aan zien te schaffen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
ja je moet kooltjes gebruiken. tabak heb je wel neem ik aan. het liefst koud water (uit de koelkast).
gaasje hoeft niet. meestal zit er een zeefje bij de pijp. maar je kunt beter wat alu folie erover heen vouwen. En dan een stuk of 30 gaatjes prikken met een sateprikker/tandenstoker. werkt veel beter. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik hou ook erg van in het water pijpen.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mijn maat heeft wel een waterpijp die we wel eens gebruiken, die ziet eruit zoals die in de OP.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
[align=right]
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vind er niks aan.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb er hier ook eentje maar als ik er weed/hasj in gooi schiet het niet op..Brand gewoon niet lekker, ook al gooi ik er normale tabak bij.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Vind het wel chill als je een goeie hebt, dan wordt je er flink stoned van. Maar het is wel een beetje verspilling vind ik. Rook liever gewoon een jointje.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
M'n vriendin heeft er vorig jaar eentje uit Egypte meegenomen. Dat ding komt tevoorschijn op feestjes als iedereen al wat bier achter de kiezen heeft, kun je nog lachen ook
![]() Laatst zelfs de kooltjes opgewarmd met 'n bus deo, anders duurde 't zo lang
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik heb er geen. Ik houd het bij de joint, zo af en toe.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hoi
|
Nooit geprobeerd
|
|
|
|
|
|
#24 |
![]() De enige echte .Niet echt een waterpijp, wel onwijs lekker! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
wtf is dat voor een versterker?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Een autoradio?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vapezilla. De beste vaporizer money can buy
.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zo'n vaporizer werkt wel heel goed, maar ik hou er toch meer van om het gewoon echt te roken
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() Dat was in Coffee Shop Anytime altijd lachen, verfstripper erop en gaan... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
dat ziet er wel tof uit ja
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Laatst nog waterpijp gehad met Sinaasappel, vond het mwoa mwoa.
Diegene had er ook nog iets van energy drink door gedaan ofzoiets. Hij hoorde dat het daardoor beter smaakte ofzo..
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banned
|
-spam-
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
zomaar random een user aangemaakt, gebeurd dat vaker op dit forum?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ach, soms heb je dat. Gelukkig hadden we hem direct door
|
|