|
|
#51 | |
|
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
![]()
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
mogguh
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Foute shit jwz!
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
Die van Sjimz blijft meesterlijk
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Verhaal achter die tattoo is wel tof, Keltie! Ik zou het absoluut niet willen (de Arena op m'n rug, wtf
), maar er is over ieder onderdeeltje wel goed nagedacht. Hoe lang duurde het nou voordat het geheel klaar was?
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
||
|
|
|
|
|
#65 | |
![]() Den had toch ook wel een toffe Ajax tattoo? |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Die van Sjimz is inderdaad geweldig
![]() Zelf heb ik er 1 op mijn schouderblad ![]() Hij is niet groot, hij zit er ook puur voor mijzelf, het gevoel mijn club altijd bij mij te dragen. Ik zal denk ik niet een andere nemen, en ook zeker niet op een zichtbare plek (ivm eventueel toekomstig werk). Keltie, die van jouw blijven mooi |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
Hij's wijs
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ik heb er zelf één met het stadswapen van Groningen. Een logo van FCG hoef ik niet. Ik vind dat dat met het wapen van de stad al gedekt wordt. Meer tattoo's zal ik dan waarschijnlijk ook niet nemen. Ik vind het mooi zo.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Hij is netjes
|
|
|
|
|
|
|
#71 | |
![]() Als ik ooit een tattoo zal nemen is het het logo van Ajax, een beetje zoals den heeft. Maar ik ben bang dat de tattoo artiest em verneukt, dus waarschijnlijk zal ik nooit een tattoo nemen. |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
FCB in blauw-zwart op m'n rechterschouder
Het Blue Army logo + banner op m'n rechterbeen __________________ Droom alsof je eeuwig zou leven, leef alsof je morgen zou sterven ... F.S. |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Het Arsenal logo uit de jaren 30 op mijn linkerarm met wat tekst eromheen.
Mijn geboortestad op mijn rechterarm zit in de planning. Alhoewel het niet mijn ding om alles vol te kalken vind ik die van Keltie (met uitleg) wel |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
Ook wel een beetje gay om zo groot John de Wolf op je rug te hebben. Met zo'n ding op je rug jaag je elke vrouw uit je bed.
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Ik heb deze tatoo's in 2e laten zetten
ik heb de hamer van thor (die staat voor kracht en wijsheid) en daarnaast heb ik engelen vleugels laten zetten weet alleen niet precies hoe plaatjes te posten ![]() dus vandaar geen bleed bij deze tekst |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Scroll ik naar boven, zie ik posts van Bluezz en Golfert.. WTF
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Kickje..
Ben vandaag weer onder handen genomen.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Als wij een familiewapen hadden zou ik dat misschien wel laten zetten
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
#84 |
![]() Weet niet of dat zo'n succes zou worden.... Spoiler
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
éen hele groep kameraden van mij hebben 1+1=2 op hun reet laten zetten, op een dronken nacht in Bulgarije
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Een echte baas zou 21=5 tatoeëren.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Al eens overwogen Palmski?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Uiteindelijk niet het as erbij, al zou dat toch meer symbolisch zijn. Maar van zijn as worden op dit moment wat sierstenen gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Wat heb je laten zetten?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Waar heb je hem laten zetten?
Ik mag in augustus verder met mijn projectje. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
413 |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#100 |
|
ah ok
413 |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tattoo's
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |