|
|
#101 |
|
Die aan de Rein is in ieder geval de hoofdkermis van Düsseldorf. Na de oktoberfeesten in München en Stuttgart de grootste van Duitsland. Als je aan de grens woont is het ideaal, we waren in Duitsland op de trein gestapt en voor ongeveer 8,60 p.p. hadden we een retourtje Düsseldorf. Toen de kermis om 01.00 sloot hebben we ons nog 3 uur in de Altstad vermaakt. Nu ik weet dat het openbaar vervoer zo goedkoop is ga ik komend seizoen ook maar wat voetbalwedstrijdjes bezoeken in het Rhein-Ruhr gebied...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ook met van die uitgeprinte e-tickets?
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Volgens mij kan dat wel, als er duidelijk op vermeld staat dat er een toeslag opzit voor VRR verkeersmiddelen moet dat geen probleem zijn.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Twee foto's geschoten vanaf mijn balkon
![]()
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Nog mensen die op vakantie mooie foto's hebben geschoten?
|
|
|
|
|
|
#107 | |
.![]()
|
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Jawel, in Maleisië:
Kuala Lumpur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pangkor ![]() ![]() Londen
Laatst gewijzigd door Grunner; 27-08-10 om 16:11 __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ziet er goed uit!
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Zitten zeker gave foto's bij
.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
![]()
|
|
|
|
|
|
#113 |
![]() Oostenrijk-Tirol-Wurmkogl 3082m __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Diorama functie ? Zonde, denk dat het zonder die functie mooier was...
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
nee , was probeersel tilt shift
maar erg lastig __________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Een van mijn foto's uit Egypte zullen er nog wel meer volgen:
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
't Hondje:
![]() en ik ben 'n beetje gek van wolken- en strand/zon foto's ![]() ![]()
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Fc Twente
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Sint Maarten ?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Fc Twente
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Vanaf de Nijl in Cairo:
![]() Gizeh: ![]() ![]() Cairo: ![]() ![]() ![]() Hurghada/Rode Zee: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Fc Twente
|
even een kickje?
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Kick!
Ik ben op zoek naar een camera + eventueel wat extra lenzen met een budget van circa 750 euro. Hij zal met name gebruikt worden om foto's te maken van diverse sporten en bijvoorbeeld spelende kinderen/honden e.d. Mag uiteraard ook tweede hands zijn om op die manier wat ervaring op te bouwen __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Met die schaduw wel leuk geworden:
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Paar jaar terug op de Veluwe:
![]() En wat gestoeid met grijswaarden:
|
|
|
|
|
|
#126 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#127 | |
|
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Dus in principe is mijn idee best aardig? Heb je misschien wat voorbeeldfoto's die je met de camera geschoten hebt?
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik upload vanavond wel wat als ik het niet vergeet.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ik heb nog geen camera gekocht. Ik heb iets langer gewacht en heb daarom nu een groter budget (1250 euro). Ik heb momenteel nog geen duidelijk beeld welke ik wil hebben.
Overigens kun je via Welcome to Flickr - Photo Sharing volgens mij aangeven dat je foto's wil zien die gemaakt zijn met een bepaalde camera __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Mooie foto's Eric Cantona. De horizon staat alleen niet helemaal recht.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Ben zelf nog een beetje een n00b met die camera, ben nog het een en ander aan het uitproberen en het was bovendien -12 toen ik die foto's maakte... Maar toch, je krijgt wel een beeld
![]() http://www.flickr.com/photos/76360841@N07/6853599619/ http://www.flickr.com/photos/76360841@N07/6853600539/ http://www.flickr.com/photos/76360841@N07/6853602865/ |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Je naam staat er overigens wel bij
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Ja i know... Maar lekker boeiend, ze komen me maar opzoeken
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Wat platen van m'n China reis (afwisseling van, mi, mooie en gewoon culturele platen)(2010):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door EddyAlbena; 11-02-12 om 15:22 __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
#138 | |
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Mooi!
![]() Let erop dat je de horizon recht hebt, volgens mij loopt 't nu 'n tikje scheef? __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Afgelopen week een weekje veldwerk gehad in het Bargerveen in Drenthe. Ik had helaas alleen mn mobiel mee en moest daardoor om in te zoomen foto's door mn camera heen maken, wat nog verrassen goed lukte
![]() Doodgevroren libelle ![]() Wolken ![]() ![]() Ree door de verrekijker ![]() Libelle en een eendagsvlieg ![]() Zonnebadende libellen ![]() ![]() ![]() ![]() Gouden loopkever ![]() Grauwe klawieren paartje door de telescoop
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Fotografen corner
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |