|
|
#1 |
|
TT lijkt me duidelijk, lullen onder het roken
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
hmm.. ik rook ook in andere topics
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dit is een apart topic, geen azijnzeikers van ''boeeeeh jij kost ons teveel belastinggeld als je ziek word'
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ooh.. ik rook
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik pijp
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Net een week gestopt.
Alleen echt zwaar met koffiedrinken. Want koffiedrinken zonder peuk is geen koffiedrinken voor mij .
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
ik drink dan weer geen koffie. Ik rook alleen
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() Zag dat je nog in het rokerstopic stond bij fok, maar daar was de stopdatum al wat langer dan een week
||
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Meld zich ook!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kuch kuch kuch
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() Dit is al de zoveelste keer dat ik gestopt ben. Maar goed, beter vaak stoppen dan helemaal nooit proberen te stoppen
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik was vorige week maandag gestopt
![]() Om 3 uur snachts, tot 3 uur smiddags de dag erna
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik rook.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
pafpafpaf..
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ik rook. Op het werk.
Thuis zo min mogelijk, omdat ik van de oberst sturmbahnfuhrerin, euh.. vriendin, binnen niet mag roken (en het is haar huis zeg maar ) .Daarnaast is de extra lucht die zo'n 10 sigaretten minder per dag toch opleveren ook wel welkom bij het voetbal. Verder rook ik iedere dag wel een wietje, lekker in de achtertuin met de hond
|
|
|
|
|
|
#17 | |
zo heet die van mij vanaf nu ook
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik moet buiten roken
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Thuis bedoel ik dan he..
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik sta nu ook buiten te roken
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Roken en mobiel vbl'en?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
jup.. inmiddels al niet meer hoor
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mobiel vbl'en schiet niet op bij mijn nokia, te traag :p
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
op mijn iphone is het goed te doen. Zelfs via GPS in de metro..
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik rook, wel een stuk minder dan vroeger. Nu doe ik met een pakje pall mall 2 dagen, vroeger 1.
Ook blow ik nauwelijks meer (zeg maar gerust niet) terwijl dat tot voor een half jaar geleden toch wel een grammetje per dag was. Ben dus op de goede weg
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Rustig hier met de rokers, iedereen gestopt?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zit een lekker pollempje gold te draaien nu.
Net gegeten .
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
hier lekker aan de javaanse jongens!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Pall Mall ftw
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
* Roker meldt zich
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Cafe waar ik elk weekend zit mag je gewoon binnen roken, ondanks dat er 3 man achter de bar staan.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hangt ook wel een beetje van de plaats af, centrum van Breda bijvoorbeeld is bijna geheel rookvrij. Maar ben ik bij bijvoorbeeld in Middelburg bij mijn ouders mag je weer bijna overal roken.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik rook sinds 23 juni 2004 niet meer *o*
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
knap hoor Doopy!! Was de kleine man de reden?
Want dan ga ik mijn vrouwtje ook snel maar eens bezwangeren
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
1: Ik moest gaan stoppen met op de werkplek te roken en wilde niet als een junk 's winters buiten gaan staan om aan mijn verslaving te voldoen. 2: Ik vond het echt te duur worden. Stoppen is erg makkelijk, als je geestelijk een beetje sterk bent en je weet dat de nicotine na 2 weken uit je lichaam is moet je alleen nog je eigen wil overwinnen ![]() Hoewel ik zelden nog zin heb in een sigaret mis ik af en toe wel een sigaartje. Ik probeer het echter niet omdat ik bang ben dat ik weer terugval ![]() Positieve effect is wel dat ik direct gestopt ben met blowen, ik heb nog een tijdje pure cannabis gerookt via een waterpijp maar dat is ook langzaam uitgestorven
|
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Ondanks dat al 3 jaar vader ben, ben ik nog steeds niet gestopt Gaat ook niet gebeuren, vindt het veel te lekker om te stoppen.Rook overigens niet in de buurt van mijn kinderen. Ook als ze bij mij langskomen zorg ik ervoor dat ik de dag ervoor niet in huis rook. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Met mn zatte kop verkeerd gedrukt, zit ik nou aan met pakje witte Marlboro flavor shit met maar 0.4 mg nicotine
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Zware van Nelle-rokert hier
__________________ Trots, da\'w veur Twente bint! Maak oons nie uut, wat ie d\'r van vind! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dunhill hier trouwens. Kleine pakje.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
Ranzig iig
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
![]() Op mijn werk heb ik een asbak naast mijn muismat, thuis kan ik gewoon binnen roken en ook in mijn stamkroeg mag het. Maar goed, in 2010 hoop ik mijn laatste stoppoging te doen. |
||
|
|
|
|
|
#50 | |
Gaat steeds soepeler, maar koffiedrinken zonder peuk is geen koffiedrinken meer
|
||
|
|