|
|
#1 |
|
|
Steengoed programma, al die jaren al. Het blijft me fascineren dat een klein groepje mensen het voor elkaar weet te krijgen om ruzie te krijgen binnen een tijdsbestek waarin een ander even snel z'n neus snuit.
TV kijken doe ik al jaren niet meer, kabel hebben we niet en de satelliet ontvangst is ook ruk, de Nederlanse zenders zijn niet meer te bekijken. Ik kijk dus alles online en Expeditie Robinson via RTL. De 1e drie afleveringen terug kijken ging prima, maar de laatste 2 zijn niet te zien hier. ![]() Zijn er meer mensen die daar last van hebben en zijn er buiten nieuwsgroepen/torrents, nog anders urls waar dit te bekijken is? Ik blijf het zonde vinden van Ernst-Paul Hasselbach, maar Eddy Zoëy heeft de draad onmiddellijk opgepakt en dat doet ie zeer professioneel. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Je kunt nu gewoon die 2 afleveringen kijken hoor
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Ah, mooi. Dankjewel!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Het doet geen lor. Ik krijg dit te zien:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
download het k-lite codec pack eens
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fc Twente
|
Top serie! en tegenwoordig een heerlijk kontje bij de intro
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dacht aan het begin van het seizoen eigenlijk dat ik geen zin had om het te volgen, maar toch kijk ik weer
Ik vind dat Zoey het best leuk doet, al is het natuurlijk erg lastig om Ernst-Paul te vervangen. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Opzich wel een leuk idee
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Expeditie Robinson gaat donderdag weer beginnen. Wie gaat er weer kijken?
Deelnemers:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik twijfel nog of ik het weer eens ga kijken.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik ga het, zoals vrijwel ieder jaar, weer volgen. Eigenlijk het enige programma dat niet over voetbal gaat wat ik wekelijks kijk.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mis de eerste paar afleveringen maar ga wel kijken denk ik
![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De bijdrage van de Belgen is een beetje matig, alleen:
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() Samen met Wie is de Mol m'n favo Spelprogramma Neem het alleen wel altijd op, om op een moment te kijken dat er GEEN voetbal is. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nu al een voorproefje
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Heuj! Vanavond weer!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ook maar weer een keer kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
LOL @ Sipke Jan
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zit je dan, alleen in zo'n vieze grot.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sip te zijn
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Het is ook elk jaar weer hetzelfde. De Belgen stemmen op de Nederlanders en de Nederlanders op de Belgen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Was het wat?
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Het zijn wel altijd de Belgen die het initiatief nemen in het massaal op 1 Nederlander te stemmen. Beetje jammer. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sacha had iets te snel een rood hoofddoekje op?.. Foutje van de regie.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
sipke jan
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Eerste afl was wel wat saai.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sylvia is bijna net zo tof als Kim vorig seizoen! Ik ben fan!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sylvia zou ik echt zo snel ruzie mee hebben
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sipke-Jan breekt enkel:,,Poot gebroken."
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Daarvoor was 'ie al een crybaby
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik ook, maar ergens is ze wel grappig
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Niemand meer die het volgt?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sylvia
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vooral Nicolas eruit stemmen, dan ga je in elk geval geen proef meer winnen denk ik.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
En een boze Jean-Marie!!
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sylvia er dus er uit waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Logiesch als je het mij vraagt.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ga zo toch maar gewoon kijken. Laat die Europa League maar doen
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ook maar weer een keer kijken.
|
|
|