|
|
#1 | |
![]() ![]() ![]()
Online player: http://player.100p.nl [size=large]Vaste luisteraars:[/size]
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik luister ook altijd 100% NL in de radio. 95.0 is het hier dacht ik.
Wel geinig, een beetje meezingen met die (foute) Nederlandstalige nummers. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
Dat maakt jou tot officiele vaste luisteraar |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik noem een Gradje en Henk Damen, Jannes, Jan Smit, Nick en Simon, Zwanger Bob, Jordy van Loon en meer van dit soort helden
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ja, ik moet bekennen dat ik het toch wel vaak heb aanstaan. Het is eigenlijk óf 3FM óf 100%NL...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zijn er ook nog liefhebbers van Tv Oranje?
![]() Als ik NL luister is het meestal Sterren.nl. Dat tv oranje niveau is echt schrikbarend. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Je vergeet jeroen van der Boom, Gerard Joling, Hansen Thomassen, Renee Schuurmans, 3J, Antje Montero, Ruth Jacot en nog veel meer! |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Duizend en één gedachten. Met de werkelijk geniale openingszin: Ik Google je naam met nul resultaat.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik luister heeeeeeeel soms
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zeggen ze allemaal
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nee echt. Als er niets anders op de radio is midden in de nacht, en dan lekker meebleren
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar dit is toch iedere dag zo'n beetje dezelfde muziek? Heb het ook eens een dag opgehad, toen werden er 's middags al weer nummers van 's morgens herhaald.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
klopt als een bus, vandaar dat je na een dag alle nummers al kan meezingen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
100% NL, dat is toch die zender die helemaal niet meer 100% NL is
?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
70% Nederlandstalig. 30% anderstalig, waarvan 25% een link heeft met Nederland
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Gordon - Omdat ik zo van je hou, heb ik herontdekt door deze zender. Mijn hemel, hoe vaak wordt die wel niet gedraaid.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De ene keer is het Gordon de andere keer is het Thomas Berge
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Moet het dan 70% NL worden?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
halfje NL?
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nee op radionl wordt het pas tokkie
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik had het net weer opstaan en ik hoorde deze topper. Boxen voluit aan natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=aom_Vvsmg7I |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die lui komen uit zweden. Geniaal
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
wel eens aan staan in de auto !
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Jan Lelieveld - Gewoon Muziek is natuurlijk ook geweldig. Een prachtige ballad over zijn passie, muziek! Ik pink altijd een traantje weg als dit pareltje voorbij komt.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
![]() Heeft zijn transport bedrijf verkocht en gaat nu lekker zingen ![]() Tenminste niet een dozijnnennummer zoals die artiesten die over liefde en Griekenland zingen. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wij hadden vroeger Marie de Kneuter die perfect Mexico playbackte met carnaval.
Marie is helaas overleden. ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
In de auto naar Ajax altijd. Je gaat dan toch al richting 2000 jaar beschaving, dus dan kan dit er ook altijd nog wel bij. En meebrullen he, als Hazes voorbij komt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Had je vorige week geluk met de hazes week
![]() Hier staat ie weer aan ![]() oeh gevoellig hoor zo op de vroege morgen: Gio - Je hebt me |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gerard Joling - Engel van mijn hart.
was dit niet het nummer van Gordon die ze voor het songfestival hadden geschreven (angel of the night dacht ik)? edit: ja dus [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YniizW6WXZs[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oBw91RJze_I[/youtube] |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dit soort topics moeten ze verbieden in de wereld.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Zet dez zender maar gewoon op, je bent zo om
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hier moet ik gepost hebben
Hoewel ik RadioNL beter vind
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Voor de echte diehards heb je in Brabant nog radio Hollandio. Daar hoor je zelf geen eens de Gerard Jolings en Hazes-en.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
100% NL heeft een bepaalde genre waardoor het geen carnavalsfeest wordt.
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Voor een half uurtje is het altijd wel leuk om dit te luisteren.
TV oranje is daarentegen echt hilarisch. Briljant om een kamper een zeiknummer te zien zingen in een afgeragde speeltuin ergens in een probleemwijk. __________________ Voor Rood-Wit gezongen _O_ |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
ik heb geen TV Oranje
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=uJHxY7_2xgE
Dit is zo´n beetje het niveau van TV Oranje... |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
hahaha Anita en Ed
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Ik ben ook vaste luisteraar
![]() Alleen jammer dat Tanja Jess weg
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja Tanja was prima, die Elsemieke vond ik vervelend.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het 100% NL fantopic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |