![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik dacht misschien leuk om te weten en over te praten enzo. Ik ga met een paar maatjes van me een band beginnen, maarja ik moet eerst een instrument leren spelen (net als de rest
). Dus ik ga misschien drummen, dat lijkt me wel gaaf.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik speel niets
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik speel wel eens met mijn blokfluit.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik drum al sinds m'n 6e dus dat is bijna 14 jaar.
Eerst begonnen met kleine trom en blokfluitles, daarna eigenlijk de hele muziekschool doorlopen op kleine trom, theorieles en drums. Nog steeds m'n grootste hobby, begin nu ook met lesgeven bij mijn drumband. Zal eens wat foto's proberen te posten als ik tijd heb |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Piano en gitaar...
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
En ik ga nu gitaar spelen.
Impossible Germany meespelen met de DVD FTW! ![]() [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JxDJTWee-zY[/youtube] Alleen het Nels Cline gedeelte aan het eind heb ik nog niet onder de knie.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Elektrisch gitaar
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb jaren schuiftrombone gespeeld, in zo'n party-hardy orkestje.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mondharmonica. Ik ben nu bezig met elektrische gitaar te leren spelen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() Mijn vader speelt trombone. Schuiftrombone wordt al te moeilijk voor m
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik speel in een band. Eerst als drummer, maar omdat ik verreweg de knapste van het stel ben sta ik nu vooraan met een microfoon en soms een gitaar
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb nu gitaarlessen, wel gaaf. Maar laatst speelde ik voor het eerst guitar hero en ik was echt belachelijk slecht
__________________ I don\'t eat meat, but i sure like to bone. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
nahja ik heb niet gezegd dat ik goed ben in gitaar spelen, ik ben nog in de leer
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() Aflevering van southpark is wel hilarisch
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Guitar hero
Heb wel slagwerk gespeeld maar dat had ik ook wel gezien.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dingetje
|
Elektrisch gitaar
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik ga uit de toon vallen, maar ik ben toetsenist. Ik speel in drie bands.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Triangel.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ooit op de basisschool blokfluit geleerd. Voor de rest niks, hoewel ik wel altijd nog een keertje accordeon wil leren spelen
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik wil nog steeds leren drummen. Zijn er nog goede beginnerstips?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yup, doe het met 2 stokjes
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sorry, ik verveel me even.. Beginnerstips heb ik helaas niet. Drummen kan natuurlijk meerdere richtingen op, wil je gewoon wat voor je zelf ompielen? Of uiteindelijk in een pop/rock/jazz/blues/etc.-bandje eindigen?? Of hou je meer van het klassieke repertoire en ga je voor het melodische slagwerk?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Gitaar (Elektrisch en akoestisch) en piano, kan alleen geen bladmuziek lezen.
|
|
|
|
|
|
#31 | |
![]() Bandje hoeft voorlopig nog niet hoor Meer uitlaatklep
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Daar is drummen op zich wel heel erg geschikt voor.. Even lekker helemaal los gaan, mentaal uitgerust, fysiek uitgeput
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jarenlang keyboard gespeeld, flauw van en tegenwoordig alleen maar beetje aanklooien als digital dj.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Basgitaar & akoestische gitaar
|
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() Kun je noten lezen? |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
![]() Nah, ik ben meer van de 'zittende' muziek (HaFaBra), daarnaast nog wat bij een dweilorkestje. Showorkesten/drumbands (mits op enig niveau) zijn mooi om te zien (en af en toe ook om te luisteren), maar verder niet bepaald mijn ding. Toevallig nog in Kerkrade geweest afgelopen juli? |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
Toevallig hebben we net een nieuwe taptoeshow, op de muziek van Marco Borsato. Ter ere van ons 50 jarig bestaan hebben we een taptoe georganiseerd begin september. Maar de afgelopen 4 jaar hebben we 2x een theatervoorstelling in de schouwburg gegeven. Volle bak elke keer Zelf ben ik bij het orkest de drummer en zit ook bij de drumband, die ook aparte optredens heeft. Verder gaat het bij ons niet echt op zo goed mogelijk te zijn op concoursen enzo meer om het plezier. Maar zo'n theatervoorstelling is echt mooi om te doen.Op t WMC ben ik helaas niet geweest, geen tijd voor gehad. Hoorde wel van een collega-drummer dat het weer prachtig was geweest. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik ben een platenman. DeeJee. Telt dat ook?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Triangel.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik ben vast niet de eerste met die opmerking.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Trompet in een fanfare
![]() En vroeger heeeeeeeeeel veeel blokfluitles ;') __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Burgum
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
Komt Andries (slagwerker) daar ook niet ergens vandaan? Daar heb ik nog mee bij het FJFO gespeeld..Overigens in juli nog in Burgum geweest voor een try-out concert van Joost Wiersma, de PBG en Oranje Grootegast. Was in de sporthal bij de B.C.V.-velden. Zelf speel ik nu al jaren in Groningen (ivm studie aldaar) en af en toe nog eens ergens invallen
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
Cut Chemist geldt uiteraard als instrument. Plaatjes verwisselen niet.
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik speel de platenspelers/cd-mixers. Al een jaar of 10.
.
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|