|
|
#1 |
|
TS begint
Mijn VW Golf MK#3 2.0 GTI 16V ABF uit 1994 Sedan uitvoering met groep-N RVS uitlaat, custom made eindpijpen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zal morgen wat foto's maken
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Niet mijn foto, niet mijn auto, wel soortgelijke. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Toyota Aygo 5 deurs 2009 versie.
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Momenteel ongeveer deze:
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Open
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
dank je
![]() Jij zou ook nog posten Den
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sorry Durq maar wat een pauperbak
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
?
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Over een tijdje waarschijnlijk eigenaar van een soortgelijke Peugeot 206:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heb Rumille zijn auto ook gespot
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Lekker zo'n familie auto
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik heb wel een auto : een zwarte Suzuki sfiwt ( nee, niet van die gek die de bus wou rammen .... , maar een nieuwe versie ) .
Ik heb alleen 1 probleem : Die auto is niet van mij, maar van de Bank en daarom zet ik hem hier niet op ... Peace . |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
![]() Alleen de uitlaat is pauper qua geluid. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Voor mij staat "VW Golf" tegenwoordig gewoon gelijk aan "paupermobiel".
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
Rij er iedere dag 120 km er mee. Mist misschien wat vermogen. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
![]() Is welliswaar van de bank , maar heb hem nu 4 jaar en ben er wel tevreden over . In 2020 is die van mij ! |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
. Petje op, handjes bovenop het stuur, speakers open en blazen die dikke terror.
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dit is mijn 4de auto overigens al in 2 jaar
![]() Van een 207 RC naar een Peugeot 107 naar een VW Fox en nu dan mijn Ibiza. Overigens wel blij dat ik die 207 RC kwijt ben voor mijn portemonnee
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
Maar plaats mij niet in een hokje |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
.Verder wel een toffe bak hoor. |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mijn vorige auto was overigens een Honda Civic.
Stelt jullie dat een beetje gerust misschien? |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
![]() Dus dan moet je dat best kunnen zeggen! |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
En Honda S2000 |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
![]() Maar ik wil eigenlijk als volgende auto 1 generatie nieuwer dan deze. En als "droom auto" een Integra Type R ooit eens |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
niet meer mensen hier met wat leuke gebakjes?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Blijkbaar niet!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ik had een hippe gepimpte 306.
Nu gewoon een simpele solide Peugeot 206 Quicksilver. Zo eentje:
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() Nissan Almera uit 2002 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
@Nico
heb je geen foto meer van die andere? |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Peugeot 207 1.4 zoals op deze foto, 5-deurs in het zwart. Is en leasebak die nog tot mei 2011 doorloopt, dan mag ik een nieuwe auto uitzoeken...
![]()
__________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Met harde muziek in een auto is niks mis
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Niet mijn auto. Maar wel dezelfde buiten het feit dat ik sportvelgen heb. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Wanneer je slechthorend bent niet nee.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik hou gewoon van goede muziek die ook wel hard is. Verder moet ik niks hebben van neon-verlichting, bumpers, spoilers en hard geluid uit de motor enzovoorts.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Show hier je auto #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|