|
|
#151 |
|
Van je pappe ja.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Smerige wielen onder zo'n klasswagen, echt in 1x een kamperbak geworden, of je bent een Turk dan is er niets aan de hand
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#153 |
![]() Mijn nieuwe bakkie, een Mazda 323. Ding is net zo oud als zijn eigenaar.
Laatst gewijzigd door Mark-Hgl; 05-12-10 om 22:33 __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
ziet er nog netjes uit!
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
En laat je als het goed is en je hem jaarlijks een beurtje geeft, niet in de steek
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Zooo zooooooo, een beste bak buddy ! ben jij bankdirekteur of zo ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Een bankdirecteur die 'rijdt ik' zegt moeten ze gelijk ontslaan.
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Ik voor en ik, jij erachter he ? Dat is ook het enige wat ik weet hoor .. Peace , ooooooooooooo ben moe en voor vandaag hou ik het voor gezien . Bye Robin Hood , klik ( weg ) . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Haha ja zoiets
Ik ga ook maar eens slapen Tjekkie want moet morgen er vroeg uit.
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, doeg man , slaap ze ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Zelfde Tjek. Later!
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Die mazda rechts, de sneeuw kreeg ik er gratis bij
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Mijn auto is volgende maand alweer 17 jaar oud.... dus
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Over paar maandjes denk ik een 206 1.6 16v kopen
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
toe maar, 16 kleppert. Raspaardje hoor!
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
110pk bij 5750 toeren is prima.
0-100 in 9.4 seconden en een top van 198 (maar dat is niks, me motor loopt 275 )Ook verbruik is redelijk gunstig, 1:16
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
Sinds vorig jaar een Polo 1.2 TSI. Pittig dametje is het
8.6 seconden naar de 100 en een top van 200
__________________ MES QUE UN CLUB |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Toch een Swift gekocht, nw model in het grijs. 5 deurs, 102PK en duurste uitvoering
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
toffe wagen, alleen jammer van de kleur
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Hij is lichtgrijs van kleur, deze is iets donkerder..een zwarte stond helaas nergens
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Nu alleen nog even een sjiek klein spoilertje halen, en misschien nieuwe velgen of verlagen
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
grijze en zilveren auto's...
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
JDM tunen jonguh
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Niks mis mee, is toch mijn eerste auto. Als ik 20k te besteden had ging ik wel voor een zwarte A6
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 | |
|
JDM staat voor japanese domestic market. Dus tunen met origineel japans spul. Heeft niks met een bepaalde winkel oid te maken hoor
|
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
#181 |
|
Heeft Suzuki niet een huis-tuner? Zoals bijvoorbeeld Mugen bij Honda.
|
|
|
|
|
|
|
#182 | |
Enneh , ik heb de mijne nu 6 jaar en ik heb in die 6 jaar alleen een nieuwe accu moeten plaatsen . Ik kan niets slechts zeggen over Suzuki en ben zeer tevreden . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Ik heb zo'n zin om de lemming Show hier je piemel #1 aan te maken.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
#186 |
![]() ![]() Op de winterbanden met daarvoor aangeschafte velgenset inmiddels. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Show hier je auto #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|