![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het komt soms voor, opeens een lekker nummer van een artiest die je helemaal niets vindt.
TS begint.. Wally Lopez - Close to me (Robbie Rivera Remix) Wally Lopez is nog wel te pruimen, maar goede producties/ remixes van Robbie Rivera zijn erg zeldzaam imo. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Deze mag van mij nog wel
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja, leuk topic. Kom ik wel in terug.
Heb zelf ook nog een idee voor een muziektopic trouwens.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het halve repetoire van Lady Gaga
.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Britney Spears - Everytime
The Cure - Boys don't cry ow en deze is niet van een kutartiest. maar wel zoooo goed: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0ltAGuuru7Q[/youtube] |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ik vind Coldplay kut. Maar het album A Rush of Blood to the Head vind ik een briljant album...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Dat album inderdaad.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Coldplay, waar iedereen als een dekhengst mee zit te brullen omdat het een saamhorigheidsgevoel is!!
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guus Meeuwis - Het is een nacht
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Een mooi kut nummer van een goede artiest ook goed?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VjdTs8YIWEk&playnext_from=TL&videos=EDVWMk JfXcQ[/youtube] |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat deuntje van de laatste plaat van Alain Clark blijft hangen. En ik háát Alain Clark.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
![]() Kom op joh, wat een verkrachting is dat zeg. Evenals Wonderwall. Mijn hart stopte er bijna mee toen ik dat voor het eerst hoorde met van die hakmuziek eronder. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Oeh, die ken ik niet eens... ff luisteren straks
.Maar Nobody Said It Was Easy is gewoon een goed uitgevoerde cover .
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
En van wie is die Wonderwall remix?
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Maten van me noemen Oasis altijd emo-muziek. En toen ik een keer in de auto zat en ze zo'n cd met herrie opzetten, zeiden ze dat ze allemaal kippenvel hadden bij dat nummer
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Evil Activities. Over kut
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gabberhouuuuuuse
.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sir Mix-a-Lot - Baby got back..
White Snake - Here i go again __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=geRiXFSJwk0
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
Ritmo heeft afkeer tegen alles wat geen dancemuziek is (getuige het gehuil over Pinkpoptuig) Breach is niet zo'n fan van hardstyle muziek en van normale nummers gemixed met die muziek. Ritmo zegt de Scientist goed te vinden. Breach denkt: 'Hey, dat is toch verkracht met hardstyle er doorheen' Breach is in een jolige bui en maakt een bevooroordeeld grapje richting Ritmo. Ritmo snapt het grapje niet. Einde. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ritmo is stom.
Breach is stoer. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Oh zo, zeg dat dan. Kende die mix niet eens.
Ben ook niet zo van de hardstyle, heel af en toe een nummertje.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Is ook alles behalve hardstyle natuurlijk
.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Mwoah het hangt een beetje tussen hardstyle en hardcore in vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Doe mij maar gewoon Dance Valley of Mystery Land. Heb je ook hardere stijlen, maar afgewisseld met house, trance, techno etc. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Maar Oldschool, Rave en Early opzich is gewoon vetjes
![]() Tevens early hardstyle
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
House. Techno.
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik vind het nog steeds tof. Beter dan die softe meuk.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
maar in de early, hardstyle en hardcore werd en wordt heel veel gebruikt vanuit de jaren 60/70/80. |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
Het gaat er mij meer om dat toen de grond is gelegd voor alles wat er nu is. |
||
|
|
|