Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Frontpage
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 04-04-11, 11:42 bulb   #1
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Zoals jullie allemaal hebben gezien is de frontpage van WijZijnVoetbal inmiddels live. Het zal dan ook bekend zijn dat wij op de frontpage kiezen voor artikelen geschreven door en voor de users. Met het oog op dit laatste wil ik dan ook iedereen met een vlotte pen uitnodigen voor het volgende..

In menig competitie komt de ontknoping dichterbij. Wie gaat er winnen? Wie gaat er Europees? Wie vliegt er uit? In vele landen kan het allemaal weer op de laatste speeldag aankomen. Ben jij fan van Twente en kan je op een leuke manier vertellen wat er door je heen gaat nu een tweede landstitel dichtbij komt? Of ben je fan van ADO Den Haag en wil je vertellen hoe het is dat je plots mee doet om Europees voetbal? Stuur dan een artikel in naar WZV en zie deze (mogelijk) binnenkort terug op de frontpage!

Uiteraard is iedereen welkom mee te doen. Het maakt dus niet uit van welke club je supporter bent. Ook een verhaal over de zesde reserve-bierklasse kan leuk zijn. Het gaat er om dat je jouw beleving goed weet uit te drukken.

Insturen kan via PM naar Clough of via de Submit: http://wijzijnvoetbal.nl/submit/.

Tot slot wil ik iedereen melden dat andere bijzondere verhalen ook altijd van harte welkom zijn. Ik zie ze graag tegemoet.

Laatst gewijzigd door Clough; 04-04-11 om 14:30

Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Frontpage

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site