![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Veulpoepers
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Stats over de maand december.
In de periode van 1 december tot 31 december hebben we 8.605 visits gehad (november 8.429).Waarvan 3.248 unieke bezoekers(november 3.119)Van deze bezoekers waren 32,18% nieuwe bezoekers aan de site. Samen hebben deze bezoekers gezorgd voor 14.215 pageviews (1,65 gemiddeld per bezoeker). Gemiddelde tijd die de bezoekers op de site bleven was 6 minuten en 47 seconden. 4.665 bezoekers kwamen direct op de site, 3.114 via zoekmachines en 826 via andere websites. Van de andere websites kwamen er 168 via fctwente.net en 126 via feyenoord.netwerk.to . Best bekeken stukken zijn: WijZijnVoetbal.nl - Top 10: Roda JC's meest zuidelijk geboren spelers met 177 views. WijZijnVoetbal.nl - Top 10: Roda JC's meest zuidelijk geboren spelers met 166 views en WijZijnVoetbal.nl - Kevin Strootman: de meest overschatte voetballer van Nederland met 144 views. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Oeps andere was Feyenoord -PSV
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Niet best..
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Dat Roda JC bericht was ook één van de leuksten naar mijn mening. Vond ik een mooi artikel.
Jammer dat het grote publiek het niet leest. Fansites hebben het niet echt opgepikt blijkbaar. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
#161 |
|
Blijft ook lastig in zo'n verzadigde markt. Volhouden!
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Stijging? Ow, de statistieken op de vorige pagina zijn van langer geleden... Maar dan nog? Nog maar op een kwart van een half jaar geleden?
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Afgelopen maand trok de site 8.081 (december 8.605) visits met in totaal 12.823 pageviews. Hiervan waren 3.381 unieke bezoekers (december 3.248). De gemiddelde tijd besteed op de site was 5 minuten en 55 seconden. 36,10% van de bezoekers waren nieuwe bezoekers. 53,15% van de bezoekers komt direct op de site 32,9% via google. Meeste bezoekers via andere sites kwamen via ajax.netwerk.to (302) en nu.nl (138).
Best beken zijn: 1. WijZijnVoetbal.nl - De waslijst aan blessures bij Ajax (756 views) 2. WijZijnVoetbal.nl - Ajax slaat plank volledig mis met vrouwen- en kinderenplan (131 views) 3.WijZijnVoetbal.nl - Vergeten voetballers deel 2: Romano Denneboom (128 views) __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Sinds het weer lente is zijn de FP berichten schaars geworden geloof ik
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Vanavond of morgen nog een bericht over Ratko Vansimpsen
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
#172 |
|
In de periode dat jij afwezig was ben ik ook maar heel beperkt online geweest en nu net terug van vakantie dus ik probeer het nu ook weer op te pakken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Hoe staat het met de statistieken?
__________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Aan die februari statistiek zie je trouwens wel hoe gigantisch veel het helpt dat een Nu.nl doorlinkte naar dat ene artikel. Die heeft meteen 6x meer views.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
En dat zijn van die kleine dingen die echt werken. Het doorlinken van/naar andere sites. Dat werkt echt, zeker als je een beetje een netwerk hebt. Je kan ook interessante zaken zelf via een nujij, posten. Maar ook via het WZV-twitter account heb je stiekem echt een groot bereik. Zeker als je bv wat mensen hebt die het rt'en.
__________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Alle op de FP geplaatste berichten worden automatisch getwitterd, dat staat dus al. Dan moet je het alleen nog voor elkaar krijgen dat veel mensen het retweeten en dat blijkt lastiger. Het linken vanaf andere sites is inderdaad mooi, maar ook niet makkelijk! In het geval van dat stuk wat door nu.nl werd gelinkt kwam dat ook alleen maar omdat de columnist daar eerlijk was en de bron van zijn artikel wilde tonen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Ik heb geen idee wie de forumadmins zijn maar dat zou wel een taak moeten/kunnen zijn. Een beetje een netwerk gaande houden. Dat heb ik ook altijd gedaan, maar het heeft wel zin én het werkt. Ook twitter. Je kan wel die account koppelen, maar je moet ook iets met het account doen. Twitter is geen one-way verkeer. Interactie is daar heel belangrijk in. En hoezo zou je niet eens iemand contacten via twitter om te reageren op een discussie? Een nee heb je toch al. En eens een deskundige uitnodigen.. zou best kunnen werken. Maar dan moet het twitter account ook actief gebruikt worden.
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Afgelopen maand 8.329 visits met 12.547 pageviews gemiddelde tijd besteed op de site was 4.42 min. Van de bezoekers van de afgelopen maand was 30,77 % een nieuwe bezoeker. 53,6% komt direct binnen op de website, 37,68% via google. Meest gebruikte trefwoorden zijn ransmakaak en thijs bosma.
Best gelezen stukken: 1. WijZijnVoetbal.nl - Ode aan de zwarte voetbalschoen (432 views) 2. /surf.php?url=aHR0cDovL3d3dy53aWp6aWpudm9ldGJhbC5ub C9mb3J1bS91c2VyY3AucGhw (318 views) geen idee welk artikel dat moet zijn. 3. WijZijnVoetbal.nl - De schandelijke vertoning van Bayer Leverkusen (113 views) __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Wat?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
ransmakaak?
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
#184 |
|
Hoe de fuck kan dat nou weer?
.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
De hoofdverdachte in de ransmakaak-zaak is Pfaf. Als je op google zoekt op dat woord kom je alleen maar posts van hem tegen op Fok! En hier.
Maargoed, dan blijft nog steeds de vraag wie daar op gaat zoeken
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Users van hier die niet begrepen wat Pfaf bedoelde?
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Als ik het zo even snel zie, is de laatste keer dat hij het gebruikte in feb:
Politiek #119 Lekker eurofiel doen Toen is er idd op gezocht, maar dan zou het er al eerder in hebben moeten staan en niet afgelopen maand toch? Groot mysterie dit ![]() Niet in laatste plaats omdat de rol van Thijs Bosman in dit verhaal nog volstrekt onduidelijk is. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Thijs Bosma, dat is toch die naam van die jongen op die classic foto van die wigger?
|
|
|
|
|
|
#190 |
![]() Deze. Staat ook in een SC ergens volgen Google. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#191 |
![]()
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
PSV Eindhoven!
|
Misschien zit Thijs hier wel op het forum
![]() ohoh ik denk dat ik weet wie het is
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
PSV Eindhoven!
|
Dat verklaart wel een hoop trouwens
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Maar die bezoekers, waar die vandaan komen.. dat is voor de hele site toch, niet alleen voor de frontpage?
Dan zijn dit dus waarschijnlijk mensen die op het plaatje van Thijs Bosma hebben gezocht en op het eerste plaatje hebben geklikt en daardoor in de SC zijn gekomen? |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Dat lijkt me inderdaad de meest logische verklaring. De zoekwoorden tellen voor de gehele site. Die specifieke statistiek van pageviews alleen voor de FP artikelen.
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Dat lijkt me ook inderdaad.
Maar dan blijft het natuurlijk nog steeds best apart, dat bij een voetbalsite en alle mogelijke zoektermen die je in dat kader kunt verzinnen, de meest gebruikte trefwoorden Thijs Bosma en ransmakaak zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Ransmakaak ook echt
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Wtf is dit zeg
.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bezoekersaantallen frontpage #1 Hoe was de start?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|