![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Dit was wat Nico had weten te achterhalen:
Overzicht van de meest bezochte pagina's / 36.602 77,26% /nieuws/ontknopingen-in-europa/ 258 0,54% /nieuws/fc-den-bosch-en-volendam-zegevieren/ 244 0,52% /columns/andries-jonker-der-prinz-von-bayern/ 239 0,50% /category/sfeerverslagen/ 239 0,50% Ik had al gevraagd of hij wat vaker met een update kan komen en Nico zou zijn best hier voor gaan doen. Deze cijfers zijn echter niet helemaal zuiver maar het geeft wel een indicatie. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
FC Den Bosch en Volendam zegevieren? Wat is dat? Niet eens gezien?
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Ow over de play offs haha. Maar die stats zijn niet van deze maand dan?
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Is van 1 mei tot 14 juni.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Unieke bezoekers of pageviews?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Je kan die gegevens gewoon exporteren naar Excel of pdf, kan hij ze zo online knallen.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Nog nieuws ?
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
15 juli > 14 augustus
11.021 Bezoeken 16.899 Paginaweergaves Meest bezochte pagina's (pagina - bezoekers - unieke bezoeken - gemmiddelde tijd op pagina) 1. / 12.644 - 8.796 - 00:14:37 2. /nieuws/voorbereiding-20112012-az-wint-eerste-oefenwedstrijd-met-dubbele-cijfers/ 260 - 233 - 00:01:59 3. /nieuws/voorbeschouwing-eredivisie-2011-2012/ 214 - 189 - 00:09:13 4. /nieuws/voorbereiding-seizoen-20112012-week-30/ 175 - 157 - 00:09:27 5. /category/statistieken/ 167 - 123 - 00:00:28 6. /nieuws/bekendmaking-speelschema-20112012-bundesliga-en-2-bundesliga/ 125 - 118 - 00:00:58 7. /nieuws/voorbereiding-20112012-nac-breda-klopt-zeeuws-elftal-met-dubbele-cijfers/ 117 - 102 - 00:01:02 8. /category/nieuws/ 116 - 91 - 00:00:39 9. /statistieken/eredivisie-in-statistieken-de-topscorers/ 106 - 89 - 00:02:16 10. /nieuws/voorbereiding-seizoen-20112012-week-29/ 91 - 82 - 00:01:55 Laatste week is een duidelijk stijgende trend te zien qua bezoekersaantallen. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Heb je ook nog 15 juni > 14 juli eigenlijk?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Dat moet er zijn ja..
![]() momentje
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
15 juni > 14 juli
11.309 Bezoeken 17.386 Paginaweergaves 1. / 13.337 - 9.643 - 00:13:28 2. /overige/overzicht-tifo-acties-20102011-nederland/ 34 - 196 - 00:06:14 3. /nieuws/bekendmaking-speelschema-20112012-bundesliga-en-2-bundesliga/ 200 - 168 - 00:01:24 4. /overige/het-sprookje-van-the-orange-machine/ 178 - 155 - 00:06:01 5. /nieuws/voorbereiding-seizoen-20112012-week-25-26/ 114 - 106 - 00:05:40 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Vandaag zijn er natuurlijk weer een miljoen miljard bezoekers bij gekomen.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Valt niet tegen inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Doet de FP het nog?
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ja hoor, de bezoekersaantallen zijn zelfs verbeterd de laatste tijd. Tenminste, de laatste keer dat ik cijfers heb gezien wel.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Laat ze ook aan ons zien dan!
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Pfoe, ik weet eerlijk gezegd niet meer in welk topic daar iets over voorbij is gekomen, of zelfs dat het misschien alleen de woorden van Daggla waren die aangaven dat de cijfers zijn verbeterd, maar ik zal even zoeken en navraag doen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
.
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Ik heb van Daggla de statistieken van de afgelopen maand gekregen. Het is duidelijk waar het aan ontbreekt: bekendheid op andere sites. Het stuk van Jasper over Bryan Ruiz is namelijk het best gelezen stuk van de afgelopen 31 dagen en dat komt mede doordat er een link naar het artikel op diverse Twente fora is gezet. Ter illustratie: het stuk van Jasper heeft 1147 page views, terwijl een ander stuk uit de top vijf er slechts 131 heeft.
Over de afgelopen 31 dagen zijn er zo rond de 12000 page views geweest op de homepage, waarvan ongeveer 4200 unieke bezoeken. 52% komt direct naar de frontpage, 32 procent komt via Google en verder kwam er nog wat van sites zoals facebook en in dit geval ook fctwente.net. Conclusie: er zijn wat meer bezoeken dan voorheen als ik mij niet vergis (de oude cijfers heb ik niet meer), maar een probleem is dat veel mensen op de pagina terecht komen en vervolgens eigenlijk vrijwel direct weer vertrekken. Er moet dus een manier gevonden worden om 1) meer bekendheid te verwerven op sites zoals fctwente.net en andere supportersfora, en 2) iets neer weten te zetten waardoor mensen geneigd zijn een artikel ook te lezen, in plaats van al snel weer weg te klikken. Dit laatste proberen we onder meer te doen door de titels van de stukjes interessanter te gaan maken. Denk aan een titel als "Huntelaar doet goede zaken met Schalke" in plaats van "Schalke wint derde duel op rij". Puur omdat een naam zoals Huntelaar interessanter is voor de Twitter volgens, enzovoorts. Uiteraard is dus nog steeds alle input welkom. Jasper gaat ons team versterken om wat extra's te brengen op de FP, maar ook van alle andere users wordt het gewaardeerd als ze ons (via PM) wijzen op interessante topics, als ze manieren weten om naamsbekendheid te krijgen, enz, enz. Zo heb ik hopelijk weer wat genoeg openheid van zaken gegeven, .
|
|
|
|
|
|
#126 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Valt me nog niet tegen. Zeker omdat in de laatste 31 dagen ook relatief weinig is geplaatst op de frontpage.
|
|
|
|
|
|
#128 | |
![]() Wat ook helpt is de artikelen zoveel mogelijk linken via je eigen Twitter en Facebook. Hoe meer publiciteit, hoe beter. |
||
|
|
|
|
|
#129 |
|
Lees de tips/ feedback over de fp nog maar eens door. Staan genoeg tips in
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Heb Daggla weer eens wat stats opgevraagd, als ik wat heb zal ik ze hier wel posten!
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
In de periode 17 sept t/m 17 oktober hebben we 8,379 bezoeken gehad waarvan unieke bezoeken 2.786. Het meest gelezen artikel is de Zalando prijsvraag met maar liefst 131 views. Van de 13.072 pageviews zijn er 10.002 die puur op de frontpage uitkomen. Gemiddelde tijd online op de FP is 6 minuten en 45 seconden. De meeste bezoekers komen direct op de FP (56,1%) en 35,9% via google.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Kleine terugloop dus? Komt ook door de interland periode misschien.
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Stukje minder inderdaad, en dat stuk van Jasper deed het vorige maand ook goed natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Het best bekeken artikel is 'maar liefst' 131x bekeken? Vind ik niet echt veel als ik eerlijk ben...
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ik heb een directe link naar het forum in mijn shortcuts. Ik kijk zelden tot nooit naar de frontpage.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ik zal morgen wel ff een nieuw verhaaltje over vitesse schrijven. Met Vitesse vorig jaar en dit jaar.
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Dan zal ik feyenoord eruit laten
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Ik heb het stukje in het topic van Vitesse gezet, omdat ik er niet van overtuigd ben dat het frontpage waardig is.
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Waarom is er nog geen artikel geschreven over de situatie van Ajax? Ongeveer de grootste bestuurlijke crisis die er ooit geweest is in Nederland! Ik zelf als niet Ajax fan kan het echt niet volgen hoe alles in elkaar zit, er zijn denk ik genoeg fans hier die wel alles van de situatie afweten en een leuk stukje hierover kunnen schrijven. En dit natuurlijk posten op de Ajax fansites.
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Wij hebben zelf geen inzicht in de bezoekers maar vanaf december krijgen we iedere keer de stats nu aangeleverd van Daggla, dus nog even wachten tot begin december.
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Over de periode 1 november t/m 30 november hadden we 9.203 bezoekers waarvan 3.119 unieke bezoekers. 95 mensen kwamen hier via de zoekterm veulpoepers. 189 bezoekers komen via fctwente.net en 149 mensen via ajaxshowtime.com en 72 mensen via de site van Barnet_Bee. Best bekeken stuk is Olympique Lyon - Ajax in statistieken met 253 visits. Best bekeken stuk daarna is de voorbeschouwing van Bosnië-Portugal.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Veulpoepers?
.
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WTF ![]() Dat moet ik zijn geweest aangezien daar familie van mij in meespeelt en ik daar pasgeleden iets over had gezegd hier volgens mij
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Vraag me dan alleen wel af hoe ze dan op de FP belanden want daar staat dat toch nergens lijkt mij.
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
Veulpoepers
![]() Zjef is jouw oom? Dan helemaal
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bezoekersaantallen frontpage #1 Hoe was de start?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|