|
|
#1 |
|
We zijn aardig op weg voor de ontwikkeling van de frontpage, maar ondertussen moet er ook worden gekeken naar de invulling.
Deze moet natuurlijk regelmatig worden aangevuld met nieuwe berichten, verhalen en informatie. Daarom zou ik graag willen weten welke mensen hier interesse in hebben. Dus mensen die met enige regelmatig een stukje kunnen (en willen) schrijven. Dus mensen die bijvoorbeeld tijd hebben om wekelijks/2-wekelijks/maandelijks een column willen schrijven bijvoorbeeld. Of mensen die bijvoorbeeld op een leuke manier hun voetbalweekend willen beschrijven. Natuurlijk heeft iedereen altijd de mogelijkheid om een stuk te schrijven die we dan kunnen plaatsen, maar ik denk dat het wel interessant is om een aantal vaste schrijvers te hebben om de site met enige regelmaat te kunnen voorzien van nieuw materiaal. Hier kan je dus aangeven dat je interesse hebt en wat voor stukjes je zou willen schrijven en eventueel ook met welke regelmaat je dit zou willen doen. Dan hebben we hier alvast enige inzicht in en eventueel kunnen we dan een proefstukje op de voorlopige frontpage neerzetten. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zou wel columns willen schrijven eens per maand ofzo. Heb af en toe wel leuke ideeën ik moet alleen leren het fatsoenlijk uit te werken
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nico, productieve mensen zijn overdag aan het werk, dus die mensen reageren pas 's avonds!
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zoiets als 29 april 2007 of iets anders over PSV wil ik best nog wel eens schrijven
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ja, dat soort dingen willen we dan als apart item doen waarin je 'jouw moment' beschrijft. Daar hebben we nu als eerste artikel bijvoorbeeld een stukje over de UEFA cup winst van Feyenoord bijvoorbeeld.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
We zijn overigens ook wel op zoek naar iemand die soort van hoofd-FP wil worden. Iemand die de Nederlandse taal goed machtig is en zin/tijd heeft om de frontpage een beetje bij te houden. Dus regelmatig mensen benadert voor hun moment of een interview.
Hiervoor mag men mij ook benaderen via PM als ze dat liever hebben
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Komt er trouwens ook een Nostradamus-hoekje op de FP?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Daar gaan we uiteraard wel gewoon aandacht aan besteden op de frontpage
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik wil wel afentoe een stukje schrijven als ik een trip heb gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hebben we ook ons eigen Graydon-personeel?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind het wel leuk om af en toe een sfeerverslag te maken van een uit of thuiswedstrijd.. nog niet eerder gedaan maar kijken of ik het kan.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
En dat youtube kanaal wat we hebben, daar kan je ook wel wat mee. Dan moeten we allemaal wat meer gaan uploaden, want nu is het vooral Marioow die het in leven houdt volgens mij.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dit is geen persoonlijke aanval, maar je moet wel oppassen dat je niet iedereen die beschikt over een toetsenbord wat laat schrijven. Kwaliteit voor kwantiteit.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik zou best wel leuke verhalen willen schrijven over bv. bekende maar ook onbekende derby's, hoe 15 jaar geleden een team de CL heeft gewonnen etc.
iig aparte historische verhalen. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Nee ik bedoel ook inderdaad niet gelijk dat ze op de FP moeten komen. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja, al is het voor de filmer ook niet leuk om continu je camera of telefoon in de gaten te houden. Ik vergeet het in ieder geval bijna altijd als ik in het stadion zit.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ook, ik denk er totaal niet aan. Maar zal het nu proberen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik voer als het goed is binnenkort mijn scriptie onderzoek uit en maak daarbij gebruik van oude kranten.
Wellicht dat ik wat tijd over heb om mooie oude voetbalfoto's te zoeken. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja want zo['n YT kanaal is leuk, alleen staan er nu bijna geen filmpjes van Nederlandse clubs op...
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vraag anders ff Barnet_Bee, of je stukjes van zijn site hier mag plaatsen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik wil ook wel wat schrijven zo hier en daar
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Leuk dat er zoveel enthousiasme is. Ik neem (in ieder geval in het begin) de taak op me om mensen te verzamelen die af en toe een stukje willen aanleveren en zal er dan dit weekend ook even voor gaan zitten om dit te inventariseren. Dan kom ik de gene die willen af en toe even via PM stalken om te horen of ze iets willen aanleveren.
En wat betreft de stukjes van Barnet_Bee; we hebben inderdaad gevraagd of we hier wat mee mogen doen en of hij allicht voor de frontpage wil gaan schrijven. Daar komen we zeker wel uit, in ieder geval. .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Rob is dan wel de Tom Knipping!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Aan hen die aangeven wel wat te willen schrijven; waar moet ik dan aan denken? Een column, een sfeerverslag, een achtergrondverhaal, interviews? Noem het maar op.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hoe wil je dat eigenlijk gaan doen met de URL: Gewoon het forum zonder / en dan de FP /wordpress?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
wijzijnvoetbal.nl wordt gewoon de link naar de frontpage, denk ik. /forum er achter aan en je komt hier. Maar dat is iets wat Nico of GS beter kan beantwoorden.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
In eerste instantie denk ik inderdaad zoals Clough zegt. Het forum staat natuurlijk al op /forum.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tja geen idee. Ik denk zelf aan columns/verhalen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Zulke dingen zijn best leuk om te krijgen. Bijvoorbeeld zou een verhaal over clubs die zich afscheiden (denk aan de afscheiding van RedBull Salzburg etc.) zijn ook altijd toffe verhalen. Nu ben ik zelf niet zo'n held in het schrijven van stukken.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Absoluut een goed voorbeeld. Zelf denk ik er bijvoorbeeld aan een stuk te schrijven over het voetbal (en het ontbreken er van) in Leipzig. VfB Leipzig, de eerste kampioen van Duitsland, de teloorgang van het profvoetbal in die grote stad en de opkomst van nóg een Red Bull club aldaar. Dit is echter typisch een artikel waarbij ik de kennis van bepaalde users kan gebruiken, gezien het lastig is informatie in te winnen.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Even een tvp.
Voor wat betreft filmpjes; het is absoluut niet nodig om de volle 90 minuten vast te leggen. Een mooie sfeeractie voor de wedstrijd, de sfeer in het uitvak na een doelpunt of na afloop van een gewonnen wedstrijd; ga zo maar door. Dan is een paar minuutjes filmen al genoeg (en het liefst met een fotocamera, niet je telefoon). |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nog wat humor
![]() -fotoverslagje van wedstrijden ? - voor - nabeschouwingen op wedstrijden ? (het duel van de week ? ) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Pagefront?
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
We willen het heel breed trekken natuurlijk. Dus niet een pure anti-commercie site. Verhalen in alle soorten en maten zijn welkom, ook als je fan bent van FC NIKE SONY RED BULL VOTE FOR PALIN.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als je in dat "Againts modern football" sfeertje blijft hangen ben je niet echt divers bezig. Zeker is het heel tof en trekt het wellicht een grote groep mensen, maar je hebt ook een hele grote groep die vooral naar het spelletje kijkt. Of de wat nettere supporters, zonder daarmee te willen zeggen dat fanatici niet netjes zijn. Gewoon een mooi divers aanbod aan info en achtergronden.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zoals al ik eerder ergens heb zien staan zijn interviews met users misschien ook een wel een leuk idee. Er zitten hier toch wat mensen die bijvoorbeeld geen fan zijn van een standaardclub en waar het misschien wel leuk is om de achtergrond daar van te lezen.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zeker een leuk idee
![]() interviews met spelers zal dan wel weer meer publiek trekken ( en zo krijgt de site wellicht ook wat meer aandacht als andere site's het over gaan nemen ) maar goed dat zal ook wel een stuk lastiger te regelen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dat is 1 van de Dongen die we al vaned het begin willen, dus die komen er wel!
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dronken Nico?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
iPhone stond in de verkeerde taal
Maar ik schrijf niets voor de frontpage. Anders kunnen we zo 10 'blunders op de frontpage'-topics vullen
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Mij lijkt het zeker leuk om zo nu en dan iets te schrijven oid. Zeker over het voetbalweekend of iets anders met betrekking tot de Eredivisie/JL
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Invulling frontpage
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |