|
|
#101 |
|
In principe is het technische wel zo goed als klaar. Kleine dingetjes, maar die kunnen in principe ook als hij live staat.
Clough is nu bezig met de inhoud, zodat hij een beetje representatief online komt. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Verder heb ik nu door persoonlijk omstandigheden even weinig tijd om technisch alles af te maken. Maar volgens mij zijn die dingen niet echt storend meer.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Heeft geen haast Nico. De basis is prima. Jouw persoonlijk situatie is een stuk belangrijker.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ik heb in ieder geval een idee van wie wat en wanneer kan en wil doen. Ga dat voor mezelf nog even uitwerken vandaag en dan hoop ik dat we binnenkort live gaan,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Klinkt goed!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Redactie
|
ik wil wel een stukje schrijven op zich. heb altijd wel nieuwtjes en zowiezo verstand van voetbal!! als ik een voorbeeld stukje moet schrijven moet je maar weten
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Redactie
|
dank je. Zal ik het naar je pm-en als ik het af heB?
|
|
|
|
|
|
#110 | |
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
@Marioow:
Goed stukje, dat zijn de mooie verhalen inderdaad. Op de eerste foto is het trouwens net of er een lijk ligt. .
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Was inderdaad al gemeld dat dat niet zo zou zijn, maer bedankd dad juh dad noch efen aanstipd.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
inderdaadt, gemeldt, sou.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Moest je ook net hard lachen door die post hier een stukje boven?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Online met dat ding! Ik ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
welke
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Hoe staat het ervoor?
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Moet nog 1 klein dingetje gebeuren die echt moet gebeuren voor het live gaan. Maar we zitten er dicht tegen aan!
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Gewoon blijven doorpompen. Uiteindelijk komt het er wel uit.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Als mensen trouwens een stukje willen schrijven, dan kunnen ze dit via PM naar Clough sturen. Hij zorgt dan dat deze binnenkort op de frontpage verschijnt.
PM naar Clough __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik ga eens iets verzinnen, dit lijkt me wel een tof platform.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Misschien dat er nog users zijn die een idee hebben qua invulling in de wat voetballoze komende maanden?
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Play offs, voorbereiding nieuwe seizoen, interlands, transfernieuws, transfergeruchten, voorspelling 11/12, competitie rusland etc etc
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Zomercompetitie-specials is wel een leuk idee inderdaad.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
foto's van WZV stickers plaatsen
, maar wellicht wordt het dan weer een beetje footbal lculture achtig.of voetbal geralteerde filmpjes op de frontpage zetten , staat genoeg op youtube ![]() maar dingen over de voorbereiding te lezen lijkt me ook wel leuk zoiets als de voorbereiding van ... en dan kun je een beetje lezen hoe de club er op het moment voorstaat , wie er gekomen zijn wat er nog bij moet etc. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Invulling frontpage
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|