|
|
#1 |
|
Om jullie een beetje op de hoogte te houden is dit topic. Ik wil wel een vergeten om updates te geven als ik bezig ben en het verschilt ook regelmatig wanneer ik wel of geen tijd heb om bezig te zijn, maar ik ga mijn best doen. Ik ben in ieder geval weer vol enthousiasme over de frontpage.
Voorlopig even een screenshotje
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Goede column. Die site kan niet meer stuk.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nu is het alleen nog mogelijk om reacties te plaatsen onder een bericht. Maar ik denk dat het het beste is, om die mogelijkheid uit te zetten en mensen te laten reageren op het forum.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Berichten zoveel mogelijk koppelen aan een lopende discussie natuurlijk,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Of die functie door te laten linken naar het topic. Maar misschien is dat ook wel wat je bedoelt.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Overigens zie ik hier die bewegende balk bovenin niet meer? Zeg maar tussen de header en de column
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Klopt, die heb ik weggehaald. Ik weet nog niet of dat daadwerkelijk een gewenste toevoeging is en heb hem nu weggelaten.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het zou iets zijn wat je later nog kunt toevoegen als het nu problemen zou opleveren
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Precies, het is nu ook maar een vrij standaard vakje, misschien als we daar later een mooiere oplossing voor hebben, dan kan dat altijd nog toegevoegd worden.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zo, zal hier even updaten. Gitaarsnaar is bezig geweest met wat programmeerwerk. Hij heeft gerealiseerd dat er hier op het forum een invulformulier is waar je wedstrijden kan toevoegen die op TV komen. Daar vul je de thuisclub en uitclub in, geef je aan welke competitie (of friendly) het is, op welke zender en op welke datum/tijd deze wedstrijd is.
Dat kan je alleen invullen als je bent ingelogd op het forum (net als de nostradamus), dus op die manier is het wel afgeschermd. Uiteraard zien we daarbij wel wie het heeft ingevuld, dus bij misbruik kan er ingegrepen worden ![]() Ik moet zelf nog een paar kleine stijldingetjes doen aan de site en dan moet er gekeken worden of de indeling een beetje naar wens is. Dus er zit goed vooruitgang in! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Er wordt nu met een klein groepje getest, als die tevreden zijn, dan gooien we hem voor de users hier open. Als we dan 'allemaal' tevreden zijn, dan gooien we hem echt als frontpage enzo.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
En al verder?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Er is een update gedaan op de wordpress plugin, en zoals het WZV een beetje betaamt is daar helaas iets mis gegaan. De layout van de site is hierdoor vernaggeld en dit moet opnieuw ingevuld worden voordat we live kunnen. Nu zou ik dat met alle plezier direct doen, maar helaas heb ik de technische know how niet. GS en Nico zijn nogal druk, dus die kunnen het helaas ook niet direct oppikken. Ik durf er helaas geen datum aan te koppelen, maar ik blijf zeuren om zo snel mogelijk live te kunnen gaan.
Qua content en dergelijke zijn we er in ieder geval klaar voor. Dus wanneer dit klusje gefixed is, dan kunnen we. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik ben erg benieuwd.
Nog even geduld dus.Succes! |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik heb de CSS toevallig net weer gefixt
![]() Nu moet GS nog een klein dingetje doen met het opknappen van een zoekveldje en een dropdownmenuutje maken. Dan moet het geregeld zijn. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ligt eraan hoe druk GS is en daar heb ik geen inzicht in
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Anders doe je toch gewoon een image van de FP online die doorklikt naar het forum
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Als een soort van preview ofzo? hmm, niet eens zo'n heel gek idee.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Maar mss is het idd wel leuk ook nog. Met image bedoel ik dus een screencap/plaatje he
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ben heel erg benieuwd, wat het ook wordt het is nu al geweldig
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En is er al wat meer bekend?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Misschien kan Nico beter zeggen dat het er over 2 maanden is, dan heeft ie tenminste zekerheid.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ze kunnen er beter mee kappen, FP zal nooit gaan werken.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De naam van de frontpage wordt ook: "Aanvoerder"
Maar goed, ik wilde eigenlijk op Clough wachten die de communicatie rond de FP op zich zou nemen. Maar 1 april gaan we live. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
1 April 2012?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kikker in je bil!!111!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nico, oude grappenmaker.
Hendril en Sjimmie doen de PR zeker.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hendril, Tjekkie en Aanvoerder worden de FP bazen.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Aanvoerder jat dan gewoon meer dan de helft van de inkomsten.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
.Maar 1 april dus inderdaad. Beloofd, .
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De werknaam van de FP is trouwens "Duke Nukem Forever".
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb liever dat ze de problemen met het forum nou eindelijk eens oplossen die problemen zijn groter dan de FP.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
. Maar je kunt nu wel proberen met de FP meer bezoekers proberen te halen maar daar heb je niet veel aan als het forum zelf achter blijft lopen.
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Laten we dan ook met zijn allen aan de inhoud van het forum werken, die paar technische failures zien bezoekers vaak niet. Negatieve inhoud wél.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zoveel technische failures zijn er niet eens. Grootste gemis is het archief.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Wat is er mis met het forum dan?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Heb je ook gelijk in, maar ik mis dan ook vooral de vernieuwing.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vernieuwing als in?
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
![]() Ga toch weg man, wat werkt er nu niet goed aan dit forum? Er zijn ongetwijfeld wat kleine dingen die niet perfect werken maar over het algemeen werkt de boel prima. ![]() Maargoed ik heb dan ook een positieve insteek in tegenstelling tot jouw azijnzeikerige kijk op het leven.
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Updates
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |