|
|
#101 |
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Boh, hij is er al!
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Leuk. Eens even op m'n gemak bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Tering.. Ging het volgens mij allemaal in 1 keer goed!!!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Whooooaaaaa!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Als jullie nog foutjes zien of opmerken, dan hoor ik ze graag! Er is natuurlijk altijd nog ruimte voor verbetering!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Nico, via de mobiele versie kan ik geen forum knop vinden
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Goeie! Die heb ik nog niet zo getest.
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Heeft mijn opmerking toch geholpen
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
#113 |
|
fail.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Heb net even gekeken en het ziet er goed uit. Complimenten daarvoor.
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Netjes hoor
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Heb nu onderin een linkje gezet, maar die is niet zo duidelijk. Waarschijnlijk omdat dit geen pro versie is van die plugin voor mobiele versie.
Maar ik zoek het uit! __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Heeel vet
Nico en crew, mijn complimenten. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
De FP ziet er mooi uit! Goed in de stijl van het forum. Al is die huge ass Vodafone reclame maar niks, ik zou die weglaten. Kun je misschien beter in de banner verwerken, dat je die random ziet. Ook niet elke keer, maar een keer in de 3x.
Ook zijn de foto's voor de nieuwsberichten imo te klein, lijkt me beter om die zeker 2x zo groot te maken. Zo lok je mensen om het artikel te lezen, nu is het echt te klein. De foto's in de banner zijn ook erg donker, wat kleurige foto's frist de boel ook al een stuk op! |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Ik zie helemaal geen Vodafonereclame.
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Dan kan die banner boven het forum vast ook wel weg en meteen een gelijke menubalk.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Is gewoon een google banner, dus die verwisseld.
Overigens kunnen we de opmerking het beste allemaal hier verzamelen: http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/f...e-reactie.html __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Is het misschien een idee om de TV-gids boven het nieuws te plaatsen? Die nieuwslinkjes leiden mensen alleen maar weg van de site.
En op de balk van het forum mag best een knop FP komen nu. .
|
|
|
|
|
|
|
#125 | ||
![]()
![]() Maar die andere vind ik een goede suggestie. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Ik denk niet dat dit hier hoort maar: is het misschien iets om de tijd dat je bericht kan editten zonder dat het wordt vermeldt naar 1 minuut ofzo te zetten? Vrij irritant als je een typo maakt of een leesteken verkeerd hebt staan dat je gelijk ziet: Laatst gewijzigd door Afwazig; Gisteren om weetikveel.
Of ben ik de enige die zich hier aan stoort?
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Nee, ik erger mij er ook mateloos aan.
Maar volgens mij is het ook al een paar keer aangegeven. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Ik ook
|
|
|
|
|
|
#129 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#130 | |
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
Die namen achterstevoren
![]() !laaineG |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
. Goed moment ervoor.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
Eens omtrent het editten.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
OW we gaan nu verder om het forum af te maken?
![]() Regel dan gelijk ff dat je post weer verschijnt in het blokje wanneer je post nadat een topic net gesloten is. |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
, nu ben je weer het alfamannetje .
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#137 |
|
Hoeveel tekens kunnen er eigenlijk in die editbeschrijving?
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
||
|
|
|
|
|
#139 | |
|
edit; dus 4*26 en nog een restje
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|