|
|
#1 |
|
Wat in ieder geval 1 van de opties is voor de frontpage, is dat er een kleine ruimte beschikbaar komt waarin algemeen voetbalnieuws wordt getoond. Dit gaat dat via een RSS feed die wordt aangeboden door een bestaande site die nieuwtjes toont en zal ook gewoon doorlinken naar die site.
De vraag is alleen welke feed zullen we gebruiken? Denk bijvoorbeeld aan een feed van VI.nl of FCUpdate.nl. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer sites die nieuws aanbieden, maar welke vind jij de beste en waarom? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Misschien kan je naast een nieuwsfeed (ik zou gewoon vi.nl doen) ook een feed van de populaire of actieve forumtopics op de fp linken.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
-Voetbalprimeur
Veel nieuws, wel vaak fouten of fouttieve informatie, maar wel snel en nieuws over vanalles. -VI Professioneel nieuws, meer diepgang maar wel minder veel als voetbalprimeur. -FCUpdate Soort van voetbalprimeur, maar dan nog iets professioneler. Ik zeg VI. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dat is sowieso al ingevoerd. Nu heb ik een lijstje met de 10 nieuwste topics, maar kan natuurlijk ook gewoon de voetbal-AT pakken.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Het liefst de voetbal-AT, de derde helft hoort niet op deen voetbal-FP. Imo.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Is het een mogelijkheid dat je hem zelf kan instellen?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Is misschien ook wel een idee..
![]() Persoonlijk ben ik wel van FCUpdate. Die hebben gewoon iets meer en vaker updates dan VI, maar is wel heel persoonlijk. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mijn voorkeur gaat ook uit naar FCUpdate, maar ik kan mij voorstellen dat mensen VI leuker vinden
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Je moet imo geen geruchten website worden, maar een website worden die veel correcte nieuwsfeiten weergeeft. Dat is denk ik wel iets unieks als je de andere functionaliteiten erbij bedenkt. De geruchten worden toch wel besproken via de topics, deze zul je dan toch op de FP kunnen zien. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb zelf ook een voorkeur voor FC Update. Zal meer een gevoel zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
nusport - voetbal niet beter?
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die had ik nog niet gehoord. Zal ik ook eens naar kijken.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik denk dat we binnenkort maar een polletje moeten opzetten welke feed erin komt. En dan probeer ik ondertussen te kijken of we de optie kunnen inbouwen dat men zelf kan kiezen.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nusport kijk ik vaak op maar hebben zelf vaak weinig nieuwtjes. gebruiken erg veel van ANP
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Veel users hebben nieuws ook heel erg snel. Misschien clubtopics? (in de categorie overig
)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
trouwens neemt nusport ook andere nieuwsbronnen (VI ook) over, dus vrij compleet. Laatst gewijzigd door vinnie06; 25-01-11 om 18:12 __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
FCUpdate heeft ook mijn voorkeur.
Verder lijkt het me best tof om die site van Damzkie er dicht bij te betrekken. Dat zijn toch sites die zich écht verdiepen in een bepaalde Europese competitie en er knowhow van hebben. Zij publiceren op een andere manier nieuws dan pakweg VoetbalPrimeur met een artikel over een transfer in Spanje. Die kan ik zelfs nog wel schrijven, zonder enige kennis van Spaans voetbal. Zie net dat die site van Damzkie (laliga.nl) niet meer bijgehouden wordt, jammer. Maar wellicht een idee om wat mee te doen? Een overall nieuwspagina oid. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
laliga was toch van het andere Madrileens orakel op WZV?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Oja tuurlijk. Weebl. Haal die 2 altijd door elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ja laliga is helaas op een lager pitje komen te staan nadat degene die de eigenlijk website in elkaar zou zetten niets meer van zich liet horen. Hij zou dat overigens gratis doen dus hebben we niets te eisen maargoed, voorlopig komt het er niet van denk ik zo.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Doe maar VI
|
|
|