|
|
#101 | |
Je kunt een frontpage niet alleen vullen met speciale collumns en mooie verhalen. Een combinatie van het forum + speciale FP dingen, dat is het beste. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Misschien zijn de eerste twee punten niet echt origineel, maar ik zie het vooral als link naar het wedstrijdtopic op het forum.
De andere ideeën heb ik zelf nog niet gezien op sites als VI, FC Update, VoetbalPrimeur of VoetbalZone. Maar goed, het is een brainstorm topic dus hopelijk komen andere mensen ook met ideeën om met z'n alleen mee te helpen aan een FP. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ik heb niet alles bijgehouden van wat er is gepost de afgelopen tijd (en in het FP topic van een jaar geleden), maar een dikuitgebreide televisiegids zou het goed doen, terugblik op historische wedstrijden dat in verschillende vormen kan worden getypt (zomaar een terugblik of een speciaal voetbalmoment van iemand), analyses, clubs in het zonnetje (pasgeleden heb ik stukken gelezen hier over AFC Wimbledon en Red Bull Salzburg. Verhalen daarachter zijn heel interessant imo). Ben zelf ook wel fan van stadions. Stadionverslagen met veel foto's zou ik geweldig vinden. Zoiets onder andere…
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
De WZV-Cup verdient ook een plekje
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Blunders in de media vind ik overigens wel een goede. Dat topic check ik al regelmatig. Dat zou wel goed boeren denk ik, en maakt de mix tussen humor en geloofwaardigheid prima.
Maar een doelpunt of speler van de week trekt mij persoonlijk niet. Dat wordt sowieso al besproken bij SV en VI, en zelfs daar trekt het MIJN aandacht niet. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Dat van Ray lijkt mij een prima basis, zodat er elke dag wel iets nieuws staat, zodat bezoekers terug blijven komen. Aangevuld met columns/achtergronden die wat onregelmatiger verschijnen lijkt het me dat Google binnen een jaar een bod uitbrengt.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Super dat er zo over nagedacht wordt jongens. Deze week zit ik helaas krap in mijn tijd, maar het enthousiasme is groot en gaat zeker een goede frontpage opleveren. Dat er zo over gepraat en gediscussieerd wordt, kan de frontpage alleen maar ten goede komen.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Wie gaat de frontpage straks bijhouden eigenlijk? Is dat alleen afhankelijk van jou of kunnen andere crewleden ook dingen posten?
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Clough gaat voorlopig als soort van redacteur optreden. Moeten nog wel even kijken of hij hier na zijn baanwissel nog tijd voor heeft, maar in principe kunnen alle crewleden dingen posten. Als hij niet genoeg tijd heeft, dan moeten we op zoek naar iemand anders, maar voorlopig wordt hij 'hoofd-FP' qua inhoud.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Voor colums ben je toch afhankelijk van mensen die zin hebben om een stukje te schrijven. Als dat een keer iets langer duurt of minder mensen zijn beschikbaar dan zou de FP gelijk even 'stil' staan. Als je op verschillende dagen een terugkerend thema hebt, dan staat er bijna altijd iets nieuws op. |
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
En waarom moet jouw stukje er diezelfde avond nog op komen
?
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
hihi, je snapt het woordje bijvoorbeeld niet
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
De meeste artikelen zal ik vooraf 'inzamelen' en later posten. Dingen waarbij het om de actualiteit gaat kunnen eventueel via een (te komen) submit. Dan is er altijd wel iemand aanwezig om het te plaatsen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Als ik een artikel "Like" van de FP, krijg ik op mijn FB altijd die lelijke bal van WZV erbij. Kun je niet beter het begeleidende fotootje van het artikel gebruiken?
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Wat betreft de TV gids: EL kan je wel de verschillende kanalen kiezen, Sport1 nog niet
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Geen idee of dat technisch mogelijk is.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
uitzoeken dan
![]() Waarom staat dit topic trouwens niet in MyAt? |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
#121 |
|
handmatig een abo genomen, nu is het wel goed.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Een (belangrijke) wedstrijd door de ogen van de WZV-ers. Er komen in de livetopics naast ergernis en vreugde ook heel veel leuke opmerkingen naar voren, waar je even om lacht, maar daarna al snel weer 3 pagina's verder bent. Eigenlijk best jammer. Een overzichtje van wat leuke, rare, droge quotes die een wedstrijd typeren zou ik leuk vinden!
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Ik zou eens wat beter naar de lay-out van de FP kijken. Maak een venster met 2 of 3 nieuwe/belangrijke onderwerpen, met een plaatje en een kleine alinea erbij.
Zet dan daaronder of ernaast of zo de oudere berichten op een rijtje met alleen de titel van het onderwerp |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
wie leest dit topic eigenlijk? Of plaats ik hier dingen voor niks.
deze staat ook nog: Als ik een artikel "Like" van de FP, krijg ik op mijn FB altijd die lelijke bal van WZV erbij. Kun je niet beter het begeleidende fotootje van het artikel gebruiken? |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Het wordt misschien wel gelezen, maar de kennis om iets met je verbeter punten te kunnen doen is niet ruim aanwezig heb ik het idee.
Het komt neer op Gitaarsnaar, die het druk heeft. En op Nico, en die is er vast niet voor niks mee gestopt. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
En fuckbuddy, die verdwenen is.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Dat dus
Ze kappen er allemaal mee
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Ik heb wel eens google afgezocht op zijn naam. Je gaat toch rare dingen denken als hij opeens weg is (verongelukt of wat dan ook
). (gelukkig) niets gevonden.
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Heeft ie geen FB of Twitter ofzo waar ie actief is?
Linkedin? |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
Of ken je zijn echte naam?
|
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
#141 |
|
Misschien kwam z'n chick erachter dat ie hier liep te pronken met foto's van haar en d'r zusjes en was ze daar dusdanig ontstemd over dat ie hier niet meer mag komen
.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Haha dat kan ook ja. Wel zonde dat 'ie er niet meer is, dat was me wat geweest zeg in die Ajax-AZ-topics.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Ik kom morgen met een statement omtrent vertrek fuckbuddy. Kan er op dit moment nog niet meer over zeggen.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Damsko
![]() Jammer dat Fuckbuddy er niet meer is, is niet het type ernaar om opeens weg te gaan. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Misschien een idee om dit topic af te stoffen. Want wat wordt er nu consequent met de FP gedaan?
__________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
It's a dirty job, but somebody has got to do it
.Soms is het juist nodig, zo'n frisse wind en wie weet wat kan ontstaan. Werkt altijd beter dan stil blijven staan. __________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Is het niet beter om eerst duidelijk te hebben:
-Wat we nu hebben; -Waar we naar toe willen; (-Hoe we daar naar toe willen?) Wil je bijvoorbeeld een massaforum of een kwalitatief hoogstaande? M.a.w.: waar wil het forum (en eventueel de frontpage) voor staan? Weet wat je wil en aan de hand daarvan kan je prioriteiten stellen en handelen. |
|
|
|
|
|
|
#149 | |
__________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
||
|
|
|
|
|
#150 |
|
Dat is volgens mij een open deur; niemand zit op een stel ongeletterde schreeuwlelijkerds te wachten. Kwaliteit >>>>>>>> Kwantiteit. Juist zo mooi hier dat alles van iedere club goed door één deur kan (op een emotioneel momentje hier en daar na).
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
brainstorm
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |