![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Problemen problemen problemen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Joker al censureren
niks aan koekenbakkert doen
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja ik vind koekenbakker in principe wel een gozer die genoeg interessants te vertellen heeft, maar de laatste tijd is ie echt compleet doorgeslagen
.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Oja dat ook nog
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Haha ja echt he
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fuck verkeerde account
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Misschien is het beter om aan te geven wie Joker is en om welke posts het gaat?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
tegenaan gooien.
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dit is toch het technische problemen topic, niet het feedback topic? Kssst.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ah, vandaar dat de mods niet reageren, die kennen dit topic niet. Hihihaahaaa
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Riro komt hier nooit tijdens wedstrijden van Ajax dat blijkt wel weer
![]() Dat gebeurt namelijk altijd als Ajax speelt Riro. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat weet ik, maar het blijft raar want zo druk is het helemaal niet in het livetopic. Misschien dat er als we het blijven melden nog wel ooit iets aan gaat gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Zijn er überhaupt nog wel mods?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Stronttraag idd
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jawel, de rode en de groene. Probleem is volgens mij nog altijd het gebrek aan technische mensen. Gitaarsnaar zie ik niet zo veel op het forum (geen idee of die 'achter' actief is) en fuckbuddy is natuurlijk spoorloos.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het probleem is nog meer dat daar helemaal niks aan gedaan wordt. Vraag je of het geen handig idee is om nog een keer een lijst op te stellen met alles wat er moet gebeuren en dan te kijken of er mensen zijn die daarbij kunnen helpen, reageert er helemaal niemand van de 'nieuwe leiders' op. Keer eerder toen ik zoiets zei was de reactie "Ja maar dat hebben we al eens geprobeerd en toen reageerde er niemand". Dat wordt dus helemaal niks zo.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
ik mag het hopen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Als ze er echt wat mee willen doen dan moeten ze toch gewoon iemand speciaal daarvoor inhuren? Nu blijft het maar dat halfbakken werk.
Maar goed, ik post toch wel door
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik heb gisteren netjes zoals het wordt gevraagd via TR's 2 topics gerapporteerd waarvan de TT's niet goed zijn. Kleine moeite om aan te passen. Maar ook dat is nog niet gebeurd in ieder geval bij 1 van de 2 niet. Dat geeft wel een beetje aan de betrokkenheid en de acitiviteit van de mods/nieuwe eigenaren.
Ze zullen wel weer met leuke grapjes komen of lulverhalen over contracten... Zelf lachen ze daar misschien nog om, maar ze zullen de enigen zijn. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nee ik vind het een probleem. Feedback hebben ze al genoeg gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Grappig ook diat er niemand van de mods reageert zegt eigenlijk wel genoeg lijkt mij.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het komt allemaal niet echt daadkrachtig over inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Het is inderdaad erg jammer, en slordig, dat dingen als de multi qoute niet gemaakt zijn. Feit is wel, ondanks dat jullie het niet zullen accepteren, dat de kennis er niet is. Kennis die er wel is verdwijnt uit het niets. Om hier nu een externe partij voor veel geld voor in te huren lijkt mij nu ook niet de makkelijkste oplossing. Ik heb er echt 0 verstand van en kan dus niet zeggen wat er wel/niet mogelijk is. Wel weet ik dat er door verschillende mensen gekeken is en dat een oplossing gewoon heel lastig is. Het langzame gebeuren is ook kut, er is regelmatig contact geweest met de host, er zijn nieuwe pakketten e.d. getest. Niets lijkt te werken. Hier is bovenstaande ook van toepassing: Mensen met hun beperkte kennis hebben gekeken, maar komen er ook niet achter. Nee, we laten het niet zo links liggen en ja we kijken nog steeds goed naar hoe we het aan moeten pakken. Feit blijft echter dat we zonder kennis gewoon niet de stap kunnen maken die we graag willen. Palm, ik ga nu naar huis toe vanaf mijn werk en dan ga ik even de hond uitlaten. Het kan dus zijn dat ik even niet reageer. __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Grappig ik weerdoor den gezoen wordt als de grote boeman terwijl el presidente het iok al constateerde
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Conclusie: met wat er nu is, daar moeten we het mee doen.
Nu dat alleen nog even duidelijk communiceren. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ook de dingen waar jullie wel direct invloed op hebben/ iets aan kunnen doen gebeuren niet of bijzonder traag...
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Naam en rugnummer
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zie een paar posts hierboven van mij... De andere is inmiddels -wrs nav dit topic- ook aangepast maar het nr. klopt nog steeds niet...
Haastige spoed... En er staat me ook iets bij over contracten.. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
En tis natuurlijk nog steeds een beetje triest dat "joker" al niet mag, dan kan je het halve forum wel censureren. Maar volgens mij zit ik in het verkeerde topic. Alhoewel, ik vind het wel een probleem.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
. Ban!
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mobiel is er trouwens niks mis met de snelheid.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Die contracten is een helder verhaal toch? Die zijn gewoon niet binnen. Vanmiddag besloten om ze in NL te printen en door te sturen |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Helder verhaal ja die contracten
.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ging dat toevallig over die Pepe post? Want daar stond wel iets meer in dan joker.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
"De contracten zijn onderweg, de vertraging is de schuld van de Serviërs."
Het zou zo een maffiafilm kunnen zijn .
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Daar zijn vast toch wel kopieen van? Stuur ze nog een keer op het zal wel kwijt zijn geraakt bij de post. Lijkt me niet normaal dat het maanden duurt.
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Lol, enige professionaliteit is jullie ook vreemd geloof ik.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het lijkt wel 1964 ofzo. Een half jaar op de post moeten wachten om zaken te kunnen doen.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
In ieder geval bedankt Riro er is wat meer duidelijkheid gekomen we zullen weer afwachten wanneer het geregeld is met die contracten.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #9 Loopt op rolletjes
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|