Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14-01-12, 15:17 Standaard   #1
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Problemen problemen problemen

(Verdwijnt na registratie)
Oud 19-01-12, 00:38 Standaard   #2
Joker al censureren niks aan koekenbakkert doen
El Presidente is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 00:41 Standaard   #3
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Ja ik vind koekenbakker in principe wel een gozer die genoeg interessants te vertellen heeft, maar de laatste tijd is ie echt compleet doorgeslagen .
Otis. is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 00:46 Standaard   #4
Oorspronkelijk geplaatst door Otis. Bekijk bericht
Ja ik vind koekenbakker in principe wel een gozer die genoeg interessants te vertellen heeft, maar de laatste tijd is ie echt compleet doorgeslagen .
Niet direct op me reageren, te opvallend met klonen en alles!!1!
Oud 19-01-12, 00:46 Standaard   #5
11 tegen 11, bal is rond

Oja dat ook nog
Oud 19-01-12, 00:47 Standaard   #6
11 tegen 11, bal is rond

Haha ja echt he
Oud 19-01-12, 00:47 Standaard   #7
11 tegen 11, bal is rond

Fuck verkeerde account
Oud 19-01-12, 01:09 Standaard   #8
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Presidente Bekijk bericht
Joker al censureren niks aan koekenbakkert doen
Misschien is het beter om aan te geven wie Joker is en om welke posts het gaat?

Oud 19-01-12, 11:08 Standaard   #9
Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Misschien is het beter om aan te geven wie Joker is en om welke posts het gaat?
Gaat niet om een persoon, gaat om het verschrikkelijk kwetsende scheldwoord "joker". Tijdje geleden al, maakt me verder niks uit, maar als ik dan zie wat voor onzin er verder langs komt wou ik er toch even een paar tegenaan gooien.
Oud 19-01-12, 12:18 duh   #10
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Dit is toch het technische problemen topic, niet het feedback topic? Kssst.

Oud 19-01-12, 13:21 Standaard   #11
Ah, vandaar dat de mods niet reageren, die kennen dit topic niet. Hihihaahaaa
Oud 19-01-12, 15:46 Standaard   #12
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Forum bij meer mensen zo traag?

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 16:01 Standaard   #13
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Forum bij meer mensen zo traag?
Check.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 16:03 Standaard   #14
SuperPalmboom

Riro komt hier nooit tijdens wedstrijden van Ajax dat blijkt wel weer

Dat gebeurt namelijk altijd als Ajax speelt Riro.

Oud 19-01-12, 16:06 emo   #15
AFCA

Riro komt hier nooit tijdens wedstrijden van Ajax dat blijkt wel weer

Dat gebeurt namelijk altijd als Ajax speelt Riro.
Dat weet ik, maar het blijft raar want zo druk is het helemaal niet in het livetopic. Misschien dat er als we het blijven melden nog wel ooit iets aan gaat gebeuren.

Oud 19-01-12, 16:08 Standaard   #16
Zijn er überhaupt nog wel mods?
Oud 19-01-12, 16:08 no smile   #17
The Few, The Proud

PyTh's Voetbal Forum schermafbeelding

Stronttraag idd
PyTh is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 16:10 Standaard   #18
Kluf

Jawel, de rode en de groene. Probleem is volgens mij nog altijd het gebrek aan technische mensen. Gitaarsnaar zie ik niet zo veel op het forum (geen idee of die 'achter' actief is) en fuckbuddy is natuurlijk spoorloos.

Oud 19-01-12, 16:14 arrow   #19
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Jawel, de rode en de groene. Probleem is volgens mij nog altijd het gebrek aan technische mensen. Gitaarsnaar zie ik niet zo veel op het forum (geen idee of die 'achter' actief is) en fuckbuddy is natuurlijk spoorloos.
Het probleem is nog meer dat daar helemaal niks aan gedaan wordt. Vraag je of het geen handig idee is om nog een keer een lijst op te stellen met alles wat er moet gebeuren en dan te kijken of er mensen zijn die daarbij kunnen helpen, reageert er helemaal niemand van de 'nieuwe leiders' op. Keer eerder toen ik zoiets zei was de reactie "Ja maar dat hebben we al eens geprobeerd en toen reageerde er niemand". Dat wordt dus helemaal niks zo.

Oud 19-01-12, 16:21 Standaard   #20
SuperPalmboom

[...]Misschien dat er als we het blijven melden nog wel ooit iets aan gaat gebeuren.
ik mag het hopen.

Oud 19-01-12, 16:34 Standaard   #21
Kluf

[...]Het probleem is nog meer dat daar helemaal niks aan gedaan wordt. Vraag je of het geen handig idee is om nog een keer een lijst op te stellen met alles wat er moet gebeuren en dan te kijken of er mensen zijn die daarbij kunnen helpen, reageert er helemaal niemand van de 'nieuwe leiders' op. Keer eerder toen ik zoiets zei was de reactie "Ja maar dat hebben we al eens geprobeerd en toen reageerde er niemand". Dat wordt dus helemaal niks zo.
Er moeten in ieder geval stappen gezet worden richting een oplossing. Dat ben ik met je eens. En als die stappen achter de schermen al genomen worden is het misschien nuttig een en ander te communiceren, zodat er hier niet dat gevoel van "er gebeurt niets" onstaat. Maar het zal ongetwijfeld ook erg lastig zijn. Zie maar eens ergens een vrijwilliger met veel technische kennis van zaken zomaar op te pikken..

Oud 19-01-12, 16:39 Standaard   #22
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Er moeten in ieder geval stappen gezet worden richting een oplossing. Dat ben ik met je eens. En als die stappen achter de schermen al genomen worden is het misschien nuttig een en ander te communiceren, zodat er hier niet dat gevoel van "er gebeurt niets" onstaat. Maar het zal ongetwijfeld ook erg lastig zijn. Zie maar eens ergens een vrijwilliger met veel technische kennis van zaken zomaar op te pikken..
Het oplossen van de traagheid zal ongetwijfeld heel lastig zijn en daarvan geloof ik ook niet dat je zomaar even iemand vind. Maar het is toch eigenlijk belachelijk dat dingen als de multiquote en andere kleine dingetjes al jaren niet werken. Ik denk echt niet dat je alles kan oplossen, maar misschien is er best iemand die bij dat soort kleine dingetjes kan helpen. Nu gebeurt er al maanden niks.

Oud 19-01-12, 16:40 Standaard   #23
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Als ze er echt wat mee willen doen dan moeten ze toch gewoon iemand speciaal daarvoor inhuren? Nu blijft het maar dat halfbakken werk.
Maar goed, ik post toch wel door
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 16:48 Standaard   #24
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb gisteren netjes zoals het wordt gevraagd via TR's 2 topics gerapporteerd waarvan de TT's niet goed zijn. Kleine moeite om aan te passen. Maar ook dat is nog niet gebeurd in ieder geval bij 1 van de 2 niet. Dat geeft wel een beetje aan de betrokkenheid en de acitiviteit van de mods/nieuwe eigenaren.

Ze zullen wel weer met leuke grapjes komen of lulverhalen over contracten... Zelf lachen ze daar misschien nog om, maar ze zullen de enigen zijn.
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 16:52 Standaard   #25
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door TR Bekijk bericht
Ik heb gisteren netjes zoals het wordt gevraagd via TR's 2 topics gerapporteerd waarvan de TT's niet goed zijn. Kleine moeite om aan te passen. Maar ook dat is nog niet gebeurd in ieder geval bij 1 van de 2 niet. Dat geeft wel een beetje aan de betrokkenheid en de acitiviteit van de mods/nieuwe eigenaren.

Ze zullen wel weer met leuke grapjes komen of lulverhalen over contracten... Zelf lachen ze daar misschien nog om, maar ze zullen de enigen zijn.
Dat is iets voor feedback TR.

Oud 19-01-12, 16:53 big smile   #26
TR

Nee ik vind het een probleem. Feedback hebben ze al genoeg gehad.
Oud 19-01-12, 17:01 Standaard   #27
SuperPalmboom

Grappig ook diat er niemand van de mods reageert zegt eigenlijk wel genoeg lijkt mij.

Oud 19-01-12, 17:06 sad   #28
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Het komt allemaal niet echt daadkrachtig over inderdaad.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 17:10 Standaard   #29
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Grappig ook diat er niemand van de mods reageert zegt eigenlijk wel genoeg lijkt mij.
Sorry Palm, ik werk ook nog eens.

Het is inderdaad erg jammer, en slordig, dat dingen als de multi qoute niet gemaakt zijn. Feit is wel, ondanks dat jullie het niet zullen accepteren, dat de kennis er niet is. Kennis die er wel is verdwijnt uit het niets. Om hier nu een externe partij voor veel geld voor in te huren lijkt mij nu ook niet de makkelijkste oplossing. Ik heb er echt 0 verstand van en kan dus niet zeggen wat er wel/niet mogelijk is. Wel weet ik dat er door verschillende mensen gekeken is en dat een oplossing gewoon heel lastig is.

Het langzame gebeuren is ook kut, er is regelmatig contact geweest met de host, er zijn nieuwe pakketten e.d. getest. Niets lijkt te werken. Hier is bovenstaande ook van toepassing: Mensen met hun beperkte kennis hebben gekeken, maar komen er ook niet achter.

Nee, we laten het niet zo links liggen en ja we kijken nog steeds goed naar hoe we het aan moeten pakken. Feit blijft echter dat we zonder kennis gewoon niet de stap kunnen maken die we graag willen.

Palm, ik ga nu naar huis toe vanaf mijn werk en dan ga ik even de hond uitlaten. Het kan dus zijn dat ik even niet reageer.

Oud 19-01-12, 17:13 Standaard   #30
SuperPalmboom

Grappig ik weerdoor den gezoen wordt als de grote boeman terwijl el presidente het iok al constateerde

Oud 19-01-12, 17:15 arrow   #31
Hup Holland!

Conclusie: met wat er nu is, daar moeten we het mee doen.

Nu dat alleen nog even duidelijk communiceren.
Oud 19-01-12, 17:16 Standaard   #32
TR

Ook de dingen waar jullie wel direct invloed op hebben/ iets aan kunnen doen gebeuren niet of bijzonder traag...
Oud 19-01-12, 17:18 Standaard   #33
Cijntje, ja. Cijntje

Ook de dingen waar jullie wel direct invloed op hebben/ iets aan kunnen doen gebeuren niet of bijzonder traag...
Naam en rugnummer

Oud 19-01-12, 18:50 Standaard   #34
TR

Zie een paar posts hierboven van mij... De andere is inmiddels -wrs nav dit topic- ook aangepast maar het nr. klopt nog steeds niet...

Haastige spoed...

En er staat me ook iets bij over contracten..
Oud 19-01-12, 18:53 Standaard   #35
En tis natuurlijk nog steeds een beetje triest dat "joker" al niet mag, dan kan je het halve forum wel censureren. Maar volgens mij zit ik in het verkeerde topic. Alhoewel, ik vind het wel een probleem.
Oud 19-01-12, 18:55 Standaard   #36
11 tegen 11, bal is rond

En tis natuurlijk nog steeds een beetje triest dat "joker" al niet mag, dan kan je het halve forum wel censureren. Maar volgens mij zit ik in het verkeerde topic. Alhoewel, ik vind het wel een probleem.
Een woord tot tweemaal toe herhalen in dit topic terwijl je weet dat het niet mag . Ban!
Oud 19-01-12, 18:56 Standaard   #37
11 tegen 11, bal is rond

Mobiel is er trouwens niks mis met de snelheid.
Oud 19-01-12, 19:22 Standaard   #38
Cijntje, ja. Cijntje

Zie een paar posts hierboven van mij... De andere is inmiddels -wrs nav dit topic- ook aangepast maar het nr. klopt nog steeds niet...

Haastige spoed...

En er staat me ook iets bij over contracten..
Tja, je kunt ook weken door blijven emmeren over 2 TT's die niet direct zijn aangepast. Je hebt gewoon met mensen te maken die werken en niet altijd kunnen kijken. Zoals jij ook weet zijn we er normaliter snel bij. Dan is het imo onzinnig om 1 'fout' zo uit te lichten.

Die contracten is een helder verhaal toch? Die zijn gewoon niet binnen. Vanmiddag besloten om ze in NL te printen en door te sturen
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 19:25 thumb up   #39
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Helder verhaal ja die contracten .

Oud 19-01-12, 19:27 Standaard   #40
Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
[...]
Tja, je kunt ook weken door blijven emmeren over 2 TT's die niet direct zijn aangepast. Je hebt gewoon met mensen te maken die werken en niet altijd kunnen kijken. Zoals jij ook weet zijn we er normaliter snel bij. Dan is het imo onzinnig om 1 'fout' zo uit te lichten.

Die contracten is een helder verhaal toch? Die zijn gewoon niet binnen. Vanmiddag besloten om ze in NL te printen en door te sturen
Je kan niet ontkennen dat het op z'n minst wat vreemd klinkt als het weken duurt voordat de contracten binnen komen.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 19:30 Standaard   #41
SuperPalmboom

Ging dat toevallig over die Pepe post? Want daar stond wel iets meer in dan joker.

Oud 19-01-12, 19:32 big smile   #42
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
[...]
Je kan niet ontkennen dat het op z'n minst wat vreemd klinkt als het weken duurt voordat de contracten binnen komen.
Weken? Maak daar maar maanden van.
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 19-01-12, 19:33 Standaard   #43
Cijntje, ja. Cijntje

Oorspronkelijk geplaatst door witikvil Bekijk bericht
[...]
Ja, maar daar moet je voor bij de Servische post zijn. Natuurlijk heeft Dagg het opgestuurd, wat heeft hij er aan om het niet te doen?
Oud 19-01-12, 19:34 Standaard   #44
11 tegen 11, bal is rond

"De contracten zijn onderweg, de vertraging is de schuld van de Serviërs."

Het zou zo een maffiafilm kunnen zijn .
Oud 19-01-12, 19:40 Standaard   #45
SuperPalmboom

[...]
Ja, maar daar moet je voor bij de Servische post zijn. Natuurlijk heeft Dagg het opgestuurd, wat heeft hij er aan om het niet te doen?
Daar zijn vast toch wel kopieen van? Stuur ze nog een keer op het zal wel kwijt zijn geraakt bij de post. Lijkt me niet normaal dat het maanden duurt.

Oud 19-01-12, 19:40 Standaard   #46
AFCA

[...]

Huh, vanmiddag besloten? No offence, maar dat stond toch 2 weken geleden ofzo ook op het forum?

Oud 19-01-12, 19:42 Standaard   #47
Cijntje, ja. Cijntje

[...]
Huh, vanmiddag besloten? No offence, maar dat stond toch 2 weken geleden ofzo ook op het forum?
We hebben altijd nog de hoop gehad dat ze gewoon zouden komen. Tegen beter weten in helaas
Oud 19-01-12, 19:43 emo   #48
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Lol, enige professionaliteit is jullie ook vreemd geloof ik.

Oud 19-01-12, 19:43 big smile   #49
Hup Holland!

Het lijkt wel 1964 ofzo. Een half jaar op de post moeten wachten om zaken te kunnen doen.
Oud 19-01-12, 19:46 thumb up   #50
SuperPalmboom

[...]
In ieder geval bedankt Riro er is wat meer duidelijkheid gekomen we zullen weer afwachten wanneer het geregeld is met die contracten.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site