![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Heheh.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
geniaal die contracten
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Zijn ze al ontvangen?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Waarom moet er gewacht worden voor die contracten? Is er geen vertrouwen dan om nu al bepaalde punten aan te pakken of te communiceren wat er op de planning staat?
En over die traagheid, dat ligt imo echt aan de hoster. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Net niet te bereiken...
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Was storing bij de hoster.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Het wordt eens tijd dat er capabele mensen aangesteld worden die de problemen oplossen voor het forum helemaal in elkaar klapt. Jullie zijn toch zo goed met twitter stuur eens een berichtje rond er is vast wel iemand die van voetbal houd en wil kijken hou de problemen opgelost kunnen worden.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Houd
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Kun je er ook inhoudelijk op in gaan? Of vind je het een slecht idee.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Als de hoster er 10 minuten uit kan niet echt iemand daar wat aan doen hé....
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Jawel, contract zijn nog steeds niet getekend.
Het gaat dan ook om die problemen die er nu al 1/2 jaar zijn en nog niet opgelost worden. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Site lag er even uit.. Tis wat mensen
![]() Sluit Patience of ns.nl af, er kan weer gepost worden.. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
.
||
|
|
|
|
|
#69 | |
|
||
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Een kleine storing van een minuut of 7 wordt ik niet warm of koud van. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
wordt
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Te laat, en:
dyslectisch |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
maar van wekelijks traagheid wel, en dan nog de problemen die al jaren bestaan en maar niet opgelost worden.
|
|
|
|
|
|
#75 | |
Jij bent er nog steeds, iets zal dus wel goed zijn. Ik heb er toch geen tijd meer voor om er iets aan te doen. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
De traagheid is al zo vaak naar gekeken. Mensen kunnen het probleem niet vinden. Zolang we niemand hebben met meer verstand hier van zullen we dit probleem houden, helaas
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Neuh, gewoon onnauwkeurig en taalkundig slecht
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Nico was te dom voor het probleem!!
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
niet alleen voor het probleem
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
ga dan weg uit dit topic, en doe niet of je de woordvoerder hier bent.
|
|
|
|
|
|
#81 | |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik zie het al. Ik be niet meer gewenst, dan ga ik maar weg!
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
En die andere problemen?
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Je doet wel sneu, Nico.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nee dat bedoel ik niet, gewoon die andere sneue reacties op Palmboom, terwijl Prosac zou zeggen; 'Kijk eens niet wie het post, maar de inhoud'.
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Grappig man.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Contracten
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Triest eigenlijk, dat Robin veel volwassener reageert dan jij Nico. Hoe oud ben je?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Nico kan nu eens een keer als gewone user, zonder voorbeeldfunctie omdat hij rood is, palmboom afzeiken. Laat 'm lekker.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Dios mio, wat is het traag!
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Wat is er nou weer voor gezeik?
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Er is een netwerkstoring bij de hoster, ze werken aan een oplossing.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Is de post storing servië-nederland al verholpen?
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Worden de mensen in Servie daar niet erg moe van? 7 maanden moeten wachten op hun post?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #9 Loopt op rolletjes
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|