Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 09-01-12, 19:27 Standaard   #1
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

Niet dat het iemand enigszins zal boeien waarschijnlijk, maar ik zet het toch maar neer.

Ik erger mij de laatste tijd echt gruwelijk dood aan de sfeer en bepaalde users hier. En ik heb de indruk dat ik daarin niet de enige ben. Weet niet wat het is, de voetballoze periode of een winterdepressie, maar leuker wordt het er echt niet op.

Ik ga geen namen noemen, iedereen zal wel weten welke users de laatste tijd vrij negatief posten, maar heel irritant en sfeerverpestend is het wel. De afgelopen periode kan je (voor mijzelf sprekend in ieder geval) bijna nergens fatsoenlijk een topic lezen en meeposten of het ontaardt weer in een eindeloze discussie, persoonlijke opmerkingen, trolls en weet ik wat meer. Ajax, Barcelona, Spaans voetbal gerelateerde topics zijn al behoorlijk verpest.

Dan kunnen jullie misschien wel denken van...'maak je niet zo druk'. Ja, dat kan, maar feit is dat ik jarenlang met veel trouwe users op een forum zit en heb gezeten en dat ik dat nog steeds leuk vind. Maar door sommige rotte appels verdwijnt die zin wel behoorlijk. En dat lijkt mij vrij onnodig, omdat het maar een handjevol users zijn die daar wel een hele grote invloed op hebben.

Daarom vraag ik of daar misschien écht aan wat gedaan wordt, voordat dit forum steeds ongezelliger gaat worden. Anders zie ik het somber in.
RayMania is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 09-01-12, 19:34 Standaard   #2
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Even een snelle reactie omdat ik zo weer weg moet

Ik snap je punt, en geef je ook groot gelijk. Echter hebben wij zelf altijd wel in ons achterhoofd dat wij zo min mogelijk mensen willen weren/bannen. Dat houdt dan dus ook in dat sommige gewoon veel kansen krijgen. Als nu blijkt dat users graag willen dat wij tegen een bepaalde groep harder gaan optreden, dan moeten wij daar gewoon naar kijken.

Als ik nu even kijk naar PSVhooli. Is veel kritiek op, maar voor zover ik nu kan zien is het gewoon geen kloon. Dan is er (vooralsnog) geen reden om iemand te weren. Wij willen ook gewoon nieuwe mensen. Kijk even naar FCT van vorige week, dat was een troll/kloon/spamaccount. Toen gaven mensen eerst ook aan het raar te vinden dat iemand zomaar een ban krijgt. We moeten daarin dus een middenweg vinden.

Ik hoop dat mensen ook gewoon eerlijk durven te zeggen dat zij liever wat snellere bans zien bijvoorbeeld.

Oud 09-01-12, 19:40 Standaard   #3
Anima a Lodeiro.

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht

Als ik nu even kijk naar PSVhooli. Is veel kritiek op, maar voor zover ik nu kan zien is het gewoon geen kloon. Dan is er (vooralsnog) geen reden om iemand te weren. Wij willen ook gewoon nieuwe mensen. Kijk even naar FCT van vorige week, dat was een troll/kloon/spamaccount. Toen gaven mensen eerst ook aan het raar te vinden dat iemand zomaar een ban krijgt. We moeten daarin dus een middenweg vinden.
Geloof me, dat is een kloon van coolaapie/BACO. Ik heb z'n Twitter vanmiddag gelezen en ik herkende het van een aantal maanden geleden toen ik op de Twitter-pagina van BACO kwam
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 19:41 Standaard   #4
Lucky man

dndiek's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Geloof me, dat is een kloon van coolaapie/BACO. Ik heb z'n Twitter vanmiddag gelezen en ik herkende het van een aantal maanden geleden toen ik op de Twitter-pagina van BACO kwam
Daar heb je die twitterpagina niet voor nodig .

dndiek is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 19:44 Standaard   #5

psvhooli's Voetbal Forum schermafbeelding

Even een snelle reactie omdat ik zo weer weg moet

Ik snap je punt, en geef je ook groot gelijk. Echter hebben wij zelf altijd wel in ons achterhoofd dat wij zo min mogelijk mensen willen weren/bannen. Dat houdt dan dus ook in dat sommige gewoon veel kansen krijgen. Als nu blijkt dat users graag willen dat wij tegen een bepaalde groep harder gaan optreden, dan moeten wij daar gewoon naar kijken.

Ik hoop dat mensen ook gewoon eerlijk durven te zeggen dat zij liever wat snellere bans zien bijvoorbeeld.

Als ze zich ergeren dan moeten ze een pm sturen losen we het wel op.
psvhooli is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 19:45 Standaard   #6
Anima a Lodeiro.

Oorspronkelijk geplaatst door dndiek Bekijk bericht
[...]
Daar heb je die twitterpagina niet voor nodig .
Ik hoop inderdaad dat er niet al te veel van dit soort mensen rondloopt in Nederland
Oud 09-01-12, 19:46 Standaard   #7

Oorspronkelijk geplaatst door El Cid Bekijk bericht
[...]

Knap me twitter is beschermd alleen mijn volgers kunnen mij volgen.
Weet niet wat die aap je heeft aangedaan maar ik ben het niet.
wordt het zat dat achterlijke gedoe.
Dus voor de laatste keer ben geen aapie en nu hou ik er over op.
Oud 09-01-12, 19:49 Standaard   #8
Crazy in de put

Misschien was het niet helemaal duidelijk, maar ik bedoel niet die nieuwe (kloon)users, maar gewoon 'gevestigde' namen die hele topics kapen, waar je geen eigen mening mag hebben en waar je gewoon allerlei bagger tegen je krijgt als je maar zegt als je X of Y vindt.
Oud 09-01-12, 19:52 Standaard   #9

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Toch denk ik dat je beter met voorbeelden kunt komen om aan te tonen wat de tendens is. Of wat storend is of niet, etc.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 19:53 Standaard   #10
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap dat Ray niet met voorbeelden komt, want een dergelijk topic zou daardoor weer ontsporen vrees ik. Ik denk dat een ieder de namen in kan vullen

Oud 09-01-12, 19:55 Standaard   #11
Crazy in de put

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Toch denk ik dat je beter met voorbeelden kunt komen om aan te tonen wat de tendens is. Of wat storend is of niet, etc.
Nee, geen trek in. Zie Den's reactie.
Vraag me alleen af of het aan mij ligt of dat meerdere users het is opgevallen.
We kunnen het natuurlijk ook gewoon zo laten, alleen schiet dat niet zoveel op.
Oud 09-01-12, 19:56 Standaard   #12
Anima a Lodeiro.

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Eens. Dan kunnen we meteen zien of er überhaupt een discussie mogelijk is over het gedrag van die users.
Oud 09-01-12, 20:00 thumb up   #13
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb nergens last van.

Behalve SCH/Sandman tegen elkaar

Oud 09-01-12, 20:02 thumb up   #14
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik denk hetzelfde, Ray.

Oud 09-01-12, 20:04 Standaard   #15

Ik erger me aan niemand en vind het forum mooi zo.
Oud 09-01-12, 20:06 thumb up   #16
Mênnus Brabander

De KnikkerKoning's Voetbal Forum schermafbeelding

En BACO/Coolapie is binnen 3 dagen toch weer weg.

Oud 09-01-12, 20:07 Standaard   #17
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben het eens met RayMania, je merkt het vooral in de zomerstop en ook in de winterstop. Veel discussies ontaarden in persoonlijke reacties en steeds meer mensen beginnen zich te ergeren. Het lijkt wel alsof sommige users hier een winterdepressie hebben ofzoiets. En die psvhooli is misschien irritant maar niet de reden dat de sfeer soms zo vervelend is. Veel topics zijn inderdaad niet heel leuk meer om in te posten. Bijv het Ajax en Barcelona topic.

Gelukkig is het Heerenveen topic nog wel vreden en gezelligheid!

pão de açúcar socker bröd şeker ekmek
Sûkerbôle.
SuikerBrood is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:08 Standaard   #18

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Ik snap dat Ray niet met voorbeelden komt, want een dergelijk topic zou daardoor weer ontsporen vrees ik. Ik denk dat een ieder de namen in kan vullen
Weet niet. Genoeg mensen waar ik me aan kan ergeren, en dat zal natuurlijk ook andersom zo zijn, maar dat wilt niet zeggen dat ik met die mensen niet meer in discussie kan gaan. En daarom heb ik niet het idee dat er een meerderheid een aversie tegen bepaalde users heeft waardoor ze het echt niet meer leuk vinden. Dus zo zwart-wit als jij het nu stelt vind ik het niet.
Oud 09-01-12, 20:09 Standaard   #19
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

het wekelijkse WZV wijzen naar bepaalde users gaat weer beginnen

Oud 09-01-12, 20:10 Standaard   #20
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is mij ook opgevallen. Nou ben ik zelf een user die vooral veel leest, ik post zelf niet vaak heel actief mee in discussies. Maar vond het altijd wel leuk om hier even een uurtje wat topics door te bladeren en discussies te lezen.

Dat plezier wordt minder. Dan kun je zeggen, lees die topics die je bevallen dan gewoon niet. En daar zit zeker wat in. Dat doe ik dus ook niet meer.
Maar ik weet niet of dat de kant is die men hier op wil.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:12 arrow   #21
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Vooral het discussieren zonder naar andere argumenten te willen luisteren vind ik vrij vervelend worden.
Friggles is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:12 Standaard   #22

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
.Dat plezier wordt minder. Dan kun je zeggen, lees die topics die je bevallen dan gewoon niet. En daar zit zeker wat in. Dat doe ik dus ook niet meer.
Maar ik weet niet of dat de kant is die men hier op wil.
Nja, dat is in mijn ogen niet het idee van een forum. En tevens een vrijbrief voor mensen om in bepaald gedrag te vervallen.
Oud 09-01-12, 20:13 Standaard   #23

d_b01's Voetbal Forum schermafbeelding

Het probleem wat Ray noemt herken ik eigenlijk niet.. Kan ook zijn doordat ik de desbetreffende topics nooit bezoek, zo kijk ik vrijwel nooit in de genoemde Ajax en Spaanse topics..

Exit Huistra
d_b01 is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:14 Standaard   #24
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
Vooral het discussieren zonder naar andere argumenten te willen luisteren vind ik vrij vervelend worden.
Hier ben ik het wel mee eens. Of out of the blue gewoon een kutopmerking plaatsen waarvan je weet dat het reacties gaat uitlokken, zijn bepaalde users ook erg goed in.
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:15 Standaard   #25
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Helemaal als dat van twee kanten komt, dan is het veel geschreeuw over en weer.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:18 Standaard   #26
Breuer in Oranje

Wat zijn we ook een stel idioten eigenlijk, als ik het zo lees

Sûkerbôle.
Oud 09-01-12, 20:19 big smile   #27
Brasjanus

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Wat zijn we ook een stel idioten eigenlijk, als ik het zo lees
We zitten niet voor niets op een forum.
Oud 09-01-12, 20:31 arrow   #28
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
[...]

Nee, geen trek in. Zie Den's reactie.
Vraag me alleen af of het aan mij ligt of dat meerdere users het is opgevallen.
We kunnen het natuurlijk ook gewoon zo laten, alleen schiet dat niet zoveel op.
Nee ik snap je punt en het valt mij ook wel op.
Zelf negeer ik de boel liefst, dan is namelijk de lol er voor mensen die kennelijk dat soort frustraties kwijt moeten ook niet. Als alleen 2 man met elkaar in de clinch gaan, is het denk ik makkelijk(er) optreden. Als ook "derden" het niet kunnen laten zich er af en toe mee te bemoeien, wordt dat al een stuk lastiger. Misschien in dit soort situaties vaker een topic report gebruiken om, zonder de "discussie" te voeren, de mods te laten beslissen welke actie beste gepast is? (Zo zien ze ook nog beter wie en in welke freqentie de sfeer verpesten en kunnen ze dus sneller, beter en gefundeerder actie ondernemen).

Oud 09-01-12, 20:32 Standaard   #29
Schiet van afstand

Een topic report voelt alleen zo... Ja, vroeger mocht je niet klikken... Zoiets dekt de lading wel denk ik
Oud 09-01-12, 20:41 Standaard   #30

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
het wekelijkse WZV wijzen naar bepaalde users gaat weer beginnen
Idd, je weet sowieso dat ze mij bedoelen en vast ook wel jouw maar figuren als Silenus, Breach en Da Sandman worden noooooit genoemd.

Oud 09-01-12, 20:42 Standaard   #31
Brasjanus

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]

Idd, je weet sowieso dat ze mij bedoelen en vast ook wel jouw maar figuren als Silenus, Breach en Da Sandman worden noooooit genoemd.
Dit gaat zo ook niet echt helpen hè...
Oud 09-01-12, 20:43 wink   #32
The Few, The Proud

PyTh's Voetbal Forum schermafbeelding

Jouw
PyTh is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:44 Standaard   #33
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Sandman wordt boven je nog genoemd Koekenbakker.

Daarbij denk ik dat je er meer aan hebt als jij ook gewoon aangeeft waar jíj last van hebt, in plaats van gelijk allemaal weer elkaar te beschuldigen. Geldt ook voor Palmboom.

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:54 Standaard   #34
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap sowieso niet dat mensen zich zo makkelijk uit hun tent laten lokken. Misschien is het mijn aard maar ik zie soms mensen in dicussie gaan met figuren... Dan snap ik echt niet waarom ze niet doorhebben dat ze eigelijk de ePenis van aan het afzuigen zijn. Die discussie zal je toch nooit winnen.

Kan je beter zeggen 'prima, laat gaan.', dan is de lol er zo af.

Oud 09-01-12, 20:57 Standaard   #35
SuperPalmboom

Het is gewoon weer gelul van users die er zelf voor gezorgd hebben dat alle Feyenoorders zijn weggejaagd en het feyenoord topic kapot is.

Oud 09-01-12, 20:57 Standaard   #36
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Niet gelijk in die rol kruipen.
Je zelf begonnen topics zijn vaak goed te pruimen maar je ziet gewoon overal een complot achter. Dat wordt in mijn ogen irritant. Het voorbeeld van het Wist je dat topic bijvoorbeeld. Tja, de door jou genoemde users en daar reken ik mijzelf ook onder die reageren of lokken wel eens uit. Maar jij kan vanuit het niets ineens een topic laten ontsporen met je barca haat tot in het gênante aan toe.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 20:59 Standaard   #37
Schiet van afstand

Die Feyenoord supporters zijn toch zelf weggegaan? Ik vind het ook jammer dat gasten als Kopbal en Tomasso weg zijn, maar kan er verder weinig aan doen denk ik.
Oud 09-01-12, 21:00 Standaard   #38
Breuer in Oranje

Die Feyenoord supporters zijn toch zelf weggegaan? Ik vind het ook jammer dat gasten als Kopbal en Tomasso weg zijn, maar kan er verder weinig aan doen denk ik.
Ik snap ook niet zo goed hoe wij verantwoordelijk zouden zijn van het vertrek van users als Tomasso en Kopbal.

Sûkerbôle.
Oud 09-01-12, 21:02 Standaard   #39
Crazy in de put

Weet je, laat maar. Ik wilde bewust geen namen noemen, maar er een algemeen verhaal van maken.
Het is ook niet per se een probleem wat ik één op één met sommige users heb, ik lees de laatste tijd sowieso veel maar dan ik post, maar ook het lezen is veel minder prettig dan voorheen. Het zijn af en toe echt draken van topics waar je doorheen gaat met zuigende one-liners en steken onder water.

En kaap dit topic ook maar en bagger het vol met elkaar. Heb ik in ieder geval geprobeerd iets aan te kaarten.
Oud 09-01-12, 21:02 Standaard   #40
Schiet van afstand

Daarnaast is het Feyenoord topic hier nooit zo succesvol geweest, simpelweg omdat veel Feyenoorders op Fok bleven. Waarom ze dat in hemelsnaam deden zou ik ook niet weten, maar goed..
Oud 09-01-12, 21:02 Standaard   #41

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik snap wat Ray bedoelt. En soms heb ik mss daar ook wel eens schuld in bij bepaalde discussies. Maar dat is alleen als het onderwerp me aangaat of als ik me erg sterk voel in mijn eigen mening daarover.

dat het vervelend kan zijn, die ellenlange discussies? Ja, dat kan ik me voorstellen.

Oud 09-01-12, 21:06 Standaard   #42
Breuer in Oranje

Weet je, laat maar. Ik wilde bewust geen namen noemen, maar er een algemeen verhaal van maken.
Het is ook niet per se een probleem wat ik één op één met sommige users heb, ik lees de laatste tijd sowieso veel maar dan ik post, maar ook het lezen is veel minder prettig dan voorheen. Het zijn af en toe echt draken van topics waar je doorheen gaat met zuigende one-liners en steken onder water.

En kaap dit topic ook maar en bagger het vol met elkaar. Heb ik in ieder geval geprobeerd iets aan te kaarten.
Was het niet een beetje naief om te denken dat bepaalde namen niet meteen genoemd zouden worden?

Sûkerbôle.
Oud 09-01-12, 21:13 Standaard   #43
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

[Riro muts modus]
Hey, er is hier ruimte voor discussie, door jezelf aangezwengeld, en ik denk best dat je zinvolle reacties krijgt. Dan niet direct overschakelen op de "laat maar" houding, dat is ook niet helemaal gepast t.o.v. allen die serieus op het ter discussie gestelde in gaan.
[/Riro muts modus]

Oud 09-01-12, 21:22 wink   #44
The Few, The Proud

PyTh's Voetbal Forum schermafbeelding

lol Digger
PyTh is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 21:25 Standaard   #45
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoewel ik ook wel begrijp dat er op mij gedoeld wordt in de OP, ik heb het laatst ook al aangekaart in FB, in het geval SCH. Het is gewoon vrij irritant dat iedere dubieuze beslissing in het voetbal door hem wordt aangewend bewust de confrontatie met alles en iedereen te zoeken. En ja, ik ga daar dan tegen in. Vind het altijd vreemd dat mij dan wordt verweten hem niet te negeren. Ik denk dan; pak de oorzaak eens aan.

Dan zijn er nog andere users die dit forum eigenlijk gewoon verneuken. Zie alleen nou de posts in dit topic. Het is allemaal moedwillig, daar zit geen greintje onwetendheid bij. Pure trolls.

Oud 09-01-12, 21:26 smile   #46

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik post er bewust wat minder door. Zal hopelijk vast wel wat minder worden, maar ik herken het wel. Als FOK!-mod ( !) was ik tegen een strakke leiding of fel optreden, dus moet ik daar mijns inziens ook niet over mopperen als het mij minder uitkomt.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 21:29 Standaard   #47
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DIGGER Bekijk bericht
[...]

[Riro muts modus]
Hey, er is hier ruimte voor discussie, door jezelf aangezwengeld, en ik denk best dat je zinvolle reacties krijgt. Dan niet direct overschakelen op de "laat maar" houding, dat is ook niet helemaal gepast t.o.v. allen die serieus op het ter discussie gestelde in gaan.
[/Riro muts modus]

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 21:31 Standaard   #48
SuperPalmboom

Daarnaast is het Feyenoord topic hier nooit zo succesvol geweest, simpelweg omdat veel Feyenoorders op Fok bleven. Waarom ze dat in hemelsnaam deden zou ik ook niet weten, maar goed..
Alleen Happel is daar gebleven voor de rest liep het Feyenoord topic hier aan het begin hartstikke goed, dus ga nou niet zo'n fabeltje ophangen.

Oud 09-01-12, 21:31 Standaard   #49
AFCA

Voltreffer's Voetbal Forum schermafbeelding

Tsja, om nu de spaanse topics aan te halen. Palmboom en Koekenbakker worden vaak te kakken gezet / komen vaak met opmerkelijk dingen, daar zeker niet van. Maar er is een aantal vaste bezoekers die er altijd als vliegen opduiken, post een bijv. Cyberia een JAAAAAAAAAA! Nadat Real er een tegen krijgt in blesure tijd is het allemaal prima, maar zodra een van de twee bovengenoemde dat doen is het opeens trollen?

Verder lees ik hier vooral mee, erger met niet echt ergens aan omdat ik bepaalde dingen gewoon oversla. Zie bijvoorbleed het Ajax topic, altijd hetzelfde groepje dat over opstellingen / speler praat, maar 90% sla ik daar gewoon van over. T is wat je zelf wil lezen.
Voltreffer is offline   Met citaat reageren
Oud 09-01-12, 21:33 Standaard   #50
Schiet van afstand

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
[...]

Alleen Happel is daar gebleven voor de rest liep het Feyenoord topic hier aan het begin hartstikke goed, dus ga nou niet zo'n fabeltje ophangen.
Nou, waarom zijn ze dan allemaal weg? En heeft het Feyenoord topic maar 85 topics? Dat is echt zo veel niet voor zo'n grote club..
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site