![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Waarvan bijna de helft aan Palmboom.
Applaus voor de modjes en de users.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Applaus voor die 11? Of voor de helft?
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Applaus aan onszelf.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hehe, bij het lezen vd titel vroeg ik me gelijk al af hoeveel er van Palmboom waren
Maar het aantal bans is zo laag, om zodoende het post-aantal nog enigszins hoog te houden?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Godver, geen ban gehad dit jaar. Wordt tijd dat ik daar nog wat aan ga doen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het jaar is nog niet om.
Ban voor tong. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Trouwens, als ik hier zou posten zoals op Fok! had ik allang een permban
![]()
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Danny
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als we nu palmboom deleten dan hebben we 50 procent van de ellende al opgelost.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Je hebt wel veel noten op je zang zeg.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er zijn er wel meer uitgedeeld trouwens, maar we gaan jullie niet aldoor met die spammers vermoeien.
![]() Applausje voor onszelf en het moge duidelijk zijn waarom SH weg ging. Die wilde liefst wekelijks iemand lukraak bannen, daarom. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wel symbolisch voor een voetbalforum: een elftal bannen.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
En dat in 2011.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het is vooropgezet, ik zweer het je.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heb wel 1 keer ban gehad maar dat was in 2010 geloof ik
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
11 bans is echt super weinig gezien over een heel jaar en dat zegt mij 2 dingen : 1) De mods zijn echt wel mild en denken weloverwogen als de grens overschreden wordt en gaan niet zomaar over tot een ban , ook omdat een ban over het algemeen gezien niet goed is voor een forum , want meestal komen die gasten niet terug . Dat is mijn gedachte en kan er naast zitten . Heb geen statistieken . 2) Dat de users die hier komen vaste users zijn die hier al zo 'n 2 jaar zitten en wij weten met zijn allen echt wel waar de grens ligt . Palboom weet die ook , maar hij kiest er dan voor om een paar uurtjes , dagen of een week 'rust 'te nemen . Ik hoop dat we op deze manier door kunnen gaan . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Er zijn maar 11 bans uitgedeeld in 2011.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|