|
|
#51 |
|
Nico-Metalist, FCT, Supertukker.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Geen idee of het mee gespeeld heeft. Ik heb me er in ieder geval ook aan geïrriteerd en zal die kerel niet missen.
En verder lijkt het me voor jou verstandig om je PC eens uit te zetten, je loopt hier de hele dag al te zoeken naar een "rel". Ik neem aan dat je daar zelf op een gegeven moment ook wel moe van wordt. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Dat was niet de reden, maar hij was wel al gewaarschuwd voor het te pas en te onpas plaatsen van foto's van Sergio Ramos.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Als dit echt zo is, ga ik er werk van maken.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Oh jammer, ik dacht dat die Nico nog wel een serieuze user was uit Oekranie.. maar dat was dus ook allemaal gelul ofwat?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hij had 3 accounts, 2 zijn er gebanned. Wat de fuck is het probleem?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ach, het enige irritante is dat het volledig offtopic is. Boeit mij het verder dat iemand over zijn geaardheid in derde persoon spreekt.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Kijk nou eens in het bantopic, daar wordt gemeld wat de reden was.
Natuurlijk is hij niet geband omdat hij homo is, anders zou jij toch al heel lang geband zijn? __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ja, ik ook hoor. Maar was idd 1 user.
|
|
|
|
|
|
#64 | |
![]() En dat noemt zichzelf dan tolerant ![]() En durft TR nooit eens te bannen. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
#67 | |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Die gozer had 3 accounts en hij kan nog gewoon posten met 1 account.. wtf is het probleem nou.
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
SCH wtf man
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ben het zowaar eens met Palmboom op de vorige pagina
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sluit het topic gewoon reden is duidelijk en SCH zeurt weer als een klein kind die zijn zin niet krijgt.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
ALS het er iets mee te maken heeft, wat dan nog? Dan gaat het om constant overal offtopic gaan. Niet om HOE hij offtopic gaat.
Edit: oh er is nog 1 over zelfs. Dan is er al helemaaaaaal geen probleem te vinden. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Zoals al een paar keer gezegd, kijk nou eens goed waarom hij geband is. Overigens is er zoals al diverse malen gepost nog één account over, ik zie je probleem niet.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Naja, ik vond het niet gepast. Maar klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
En wie is FTC eigenlijk SCH?
Die user bestaat helemaal niet. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Was je stiekem een beetje verliefd SCH?
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nee, dat was wel duidelijjk. Ik vroeg gewoon of de posts over lekkere voetballers er iets mee te maken hebben. Ik word uit het kastje naar de muur gestuurd.
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 | |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Hij kan toch gewoon nog met zijn andere account posten, waar hebben we het in godsnaam nog over?
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nee, het ging om het constant plaatsen van off topic posts en plaatjes, als hij continue over punniken had gepost was daar ook wat aan gedaan.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nee, waarom?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Die kerel is echt onverbeterlijk.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Hetero's mogen altijd veel meer
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Je hebt gelijk. Discussie is nutteloos aangezien hij gewoon nog een account heeft om mee te posten.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Waarom is FTC gebanned?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|