Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 15-09-11, 22:38 Standaard   #1
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
Volgens mij kun je beter geen FP hebben op deze manier, als de mensen die er over gaan er geen tijd voor hebben. Het lijkt nergens naar.
Het is natuurlijk niet zo dat de mensen die er aan werken nooit tijd hebben, maar met 1 iemand op vakantie en de ander nu wegens andere redenen even wat druk is het moeilijk. Het blijft echter wel vrijwillig, dus is het soms lastig om de structuur vast te houden. We doen ons best. Wat zou je graag anders zien dan?

En aan Jasper:

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Nou ja, ik zou er eigenlijk mee stoppen wegens tijdgebrek, maar krijg het niet over mijn hart helemaal niets te doen aan de FP, dus af en toe spring ik bij. Ik zal het even in de groep gooien.

Oud 15-09-11, 22:38 Standaard   #2
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Tijdgebrek is bij mij geen probleem.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 15-09-11, 22:40 hearth   #3
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou, ik wilde vandaag even kijken hoe laat de wedstrijden van vandaag waren en waar ze worden uitgezonden, dat is toch het minste dat kan worden bijgehouden lijkt me. Het was ook geen kritiek, gewoon een fikse aansporing

Oud 15-09-11, 22:42 Standaard   #4
Kluf

Kritiek mag ook hoor, SCH. De TV-Gids is inderdaad zoiets wat regelmatig bijgehouden moet worden, maar wat wel een nare klus is. Er is niet echt heel veel voldoening uit te halen, eerlijk gezegd.

Wat de berichten op de FP zelf betreft: het is veel werk om iets te plaatsen, vergis je daar niet in. Als dat ook geen bezwaar is, Jasper, dan stel ik met alle liefde aan de rest voor dat we je de login gegevens schenken en dat je ons komt helpen.

Oud 15-09-11, 22:42 Standaard   #5
Drums

Nou, ik wilde vandaag even kijken hoe laat de wedstrijden van vandaag waren en waar ze worden uitgezonden, dat is toch het minste dat kan worden bijgehouden lijkt me. Het was ook geen kritiek, gewoon een fikse aansporing
Wel mee eens. Afgelopen tijd is er weinig gebeurd. Zie nog niks over de reis van BB, geen voorspellingen ed.
Oud 15-09-11, 22:44 Standaard   #6
Kluf

Klopt. Ik steek hier ook de hand in eigen boezem hoor. De verhalen van B_B horen op de FP, de voorspellingen ook. Ik kom zelf alleen iedere dag thuis van een dag flink stressvol werken en dan staat mijn hoofd er vaak niet zo meer naar. Als de rest dan nu ook even druk is, dan val je al snel in een gat. En dat is zonde, want ik geloof er nog steeds in dat de FP potentie heeft.

Oud 15-09-11, 22:47 Standaard   #7
Drums

Kritiek mag ook hoor, SCH. De TV-Gids is inderdaad zoiets wat regelmatig bijgehouden moet worden, maar wat wel een nare klus is. Er is niet echt heel veel voldoening uit te halen, eerlijk gezegd.

Wat de berichten op de FP zelf betreft: het is veel werk om iets te plaatsen, vergis je daar niet in. Als dat ook geen bezwaar is, Jasper, dan stel ik met alle liefde aan de rest voor dat we je de login gegevens schenken en dat je ons komt helpen.
Ik denk dat het vrij vlot onder de knie te krijgen is toch? Het gaat me ook niet om dat kleurtje of wat dan ook, vind het gewoon leuk om dingen te schrijven.
Oud 15-09-11, 22:50 Standaard   #8
Kluf

De basic HTML codes stellen niets voor nee. Die kan je bovendien zo kopiëren vanuit bestaande berichten. En daar bovenop heb ik een topic gemaakt waarin de complete uitleg van het plaatsen van berichten staat. Het is alleen gewoon een aardige klus om een gewone lap tekst te 'kopiëren' naar de FP. Maar goed, volgens mij is alle hulp welkom dus ik denk dat er wel wat te regelen valt.

Oud 15-09-11, 22:57 Standaard   #9
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Weet niet met welk systeem jullie werken, maar met de technieken van tegenwoordig is een Word document gemakkelijk om te zetten in HTML tekst. Zolang je de tekens weet om een linkje etc. te maken moet het vrij makkelijk zijn.

Daarnaast heb ik het gevoel dat het forum + fp in een opwelling is overgenomen, zonder enige doelstellingen voor de toekomst. Hardstikke leuk om te melden dat er personen op vakantie zijn, maar kleine dingetjes als de tv gids etc. kunnen best gedaan worden.

Daarnaast komt er bij dat ik me aangeboden heb om de teksten te optimaliseren, een PM verstuurd naar Plato maar vervolgens niks meer gehoord terwijl er werd aangegeven dat er over gesproken zou worden. Dan houd het voor mij op, en heb er dus ook een hard hoofd in of dit uberhaupt enigszins van de grond komt
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 15-09-11, 23:03 Standaard   #10
Redelijk gek dacht ik zo

Oja, Wordpress. Fail van mij aangezien ik zelf ook een WP blog heb
Oud 15-09-11, 23:09 Standaard   #11
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Snap ik, het is allemaal liefdewerk oudpapier en gaat maar door, maar er zitten toch genoeg autisten op WVZ voor wie het een feest is, de regelmaat van zo'n tv-schema In ieder geval is zo'n schema voor mij een reden om af en toe op de FP te komen, dan lees ik automatisch weer wat anders. Maar juist die vaste dingen moeten continuiteit hebben, dat is belangrijk.

Gewoon Drupal gaan gebruiken, daar kan zelfs SCH mee omgaan.

Oud 15-09-11, 23:12 Standaard   #12
Redelijk gek dacht ik zo

[...]
Snap ik, het is allemaal liefdewerk oudpapier en gaat maar door, maar er zitten toch genoeg autisten op WVZ voor wie het een feest is, de regelmaat van zo'n tv-schema In ieder geval is zo'n schema voor mij een reden om af en toe op de FP te komen, dan lees ik automatisch weer wat anders. Maar juist die vaste dingen moeten continuiteit hebben, dat is belangrijk.

Gewoon Drupal gaan gebruiken, daar kan zelfs SCH mee omgaan.
Magento

Ondanks dat het voor e-commerce is moet ik het toch even melden. Daarnaast is voor de fp prima om WP te gebruiken.
Oud 16-09-11, 08:52 Standaard   #13
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988 Bekijk bericht
Weet niet met welk systeem jullie werken, maar met de technieken van tegenwoordig is een Word document gemakkelijk om te zetten in HTML tekst. Zolang je de tekens weet om een linkje etc. te maken moet het vrij makkelijk zijn.

Daarnaast heb ik het gevoel dat het forum + fp in een opwelling is overgenomen, zonder enige doelstellingen voor de toekomst. Hardstikke leuk om te melden dat er personen op vakantie zijn, maar kleine dingetjes als de tv gids etc. kunnen best gedaan worden.
Er zijn wel plannen neer gelegd, zoals dat we meer voor stuctuur willen gaan. Een goed overzicht van de competities bijvoorbeeld, op vaste basis. De columns en dergelijke zijn erg leuk om er bij te houden, maar de willekeur van het type artikelen was een beetje te groot.

Daarnaast komt er bij dat ik me aangeboden heb om de teksten te optimaliseren, een PM verstuurd naar Plato maar vervolgens niks meer gehoord terwijl er werd aangegeven dat er over gesproken zou worden. Dan houd het voor mij op, en heb er dus ook een hard hoofd in of dit uberhaupt enigszins van de grond komt
Dat vind ik erg jammer om te horen. Ik wil er met alle plezier nog even achteraan jagen, maar ik begrijp het ook als je er nu voor bedankt.

Oud 16-09-11, 09:32 Standaard   #14
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Magento

Ondanks dat het voor e-commerce is moet ik het toch even melden. Daarnaast is voor de fp prima om WP te gebruiken.
Haha Magento is iets te zwaar voor de FP lijkt me .

Oud 16-09-11, 09:35 Standaard   #15
AFCA

Overigens zie ik nu bij Elwood ook al de opmerking dat 'ie zich ooit al eens heeft aangeboden, maar nooit wat heeft gehoord. Dit heb ik al vaker bij anderen gelezen en het geldt ook voor mij. Treurig om te constateren dat er nu wordt gezegd: geen tijd.

Oud 16-09-11, 10:37 Standaard   #16
Kluf

Waar wilde jij bij helpen destijds Zandman? Ik vind dat ook jammer om te horen en weet helaas niet waar dat dan mis is gegaan.
Clough is offline   Met citaat reageren
Oud 16-09-11, 11:40 Standaard   #17
AFCA

Waar wilde jij bij helpen destijds Zandman? Ik vind dat ook jammer om te horen en weet helaas niet waar dat dan mis is gegaan.
Heb ergens rond de lancering van de FP aangegeven dat me aanbevolen hield voor wat redactionele input. Helaas nooit meer wat van gehoord...

Oud 16-09-11, 12:33 Standaard   #18
Kluf

Volgens mij heb ik jou toen ook benaderd en toegevoegd aan de groep mensen die in het mini fp forum konden. Dat was toen bedoeld als verzamelplek voor alle input, submit enz maar is een beetje een stille dood gestorven. Maar ik kan me vergissen en als dat zo is, is het niet netjes van ons om niet gereageerd te hebben.
Clough is offline   Met citaat reageren
Oud 16-09-11, 19:24 smile   #19
Hup Holland!

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zal me weer eens met die TV-gids bezig gaan houden. Heb ik in het begin ook een tijdje gedaan maar is toen langzaam verwatert.

Edit: alle wedstrijden van het komend weekend zijn ingevoerd. Een klein foutje, heb de datum voor vandaag ingevuld voor FC Groningen - Excelsior. Maar die wedstrijd verdwijnt vanzelf over een uurtje ofzo uit het overzicht.

Laatst gewijzigd door Thieske; 16-09-11 om 19:55
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 16-09-11, 23:51 Standaard   #20
Redelijk gek dacht ik zo

Ik weet natuurlijk niet wat de maandelijkse opbrengsten en kosten zijn, maar als je echt serieus verder wilt moet je er een overzichtelijk systeem achter hangen zodat mensen ook hun stuk kunnen plaatsen en omgezet wordt in HTML. De kleine aanpassingen kunnen dan door iemand gedaan worden met enige html kennis.
Oud 16-09-11, 23:53 Standaard   #21
Redelijk gek dacht ik zo

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
Overigens zie ik nu bij Elwood ook al de opmerking dat 'ie zich ooit al eens heeft aangeboden, maar nooit wat heeft gehoord. Dit heb ik al vaker bij anderen gelezen en het geldt ook voor mij. Treurig om te constateren dat er nu wordt gezegd: geen tijd.
Zoals ik eerder al aangaf wordt het niet veel meer als er teveel mensen op zitten. Met Nico was er één eindbaas in de tent welke de dingen beheerde en werd bijgestaan door anderen.

Nu lijkt het of iedereen maar een beetje afwacht, overlegt, nog even wacht, weer overlegt en vervolgens worden er geen knopen doorgehakt.

Had niemand interesse om de hele zaak over te nemen en zelf verder te exploiteren?
Oud 17-09-11, 12:59 Standaard   #22
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Er is over gesproken Elwood, dat is vlak voor mijn vakantie geweest, een beetje geduld graag. Het is overigens wel besproken, maar het was even lastig om te zien wat je dan precies zou kunnen doen.

Wat betreft die tv-gids geldt dat iedere user die kan bijwerken, ik heb het een paar weken gedaan, maar tijdens mijn vakantie heeft niemand het overgenomen, Het is bovendien iets dat veel tijd kost en ik heb er simpelweg niet iedere week tijd voor. Maar zoals gezegd kan iedere user het doen, dus er is niets dat jullie tegenhoudt.

Laatst gewijzigd door Plato; 17-09-11 om 13:03

Oud 17-09-11, 13:27 Standaard   #23
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

En natuurlijk moet die FP veel beter, maar daar heb je veel mensen voor nodig die regelmatig mee willen schrijven, maar als die er niet zijn en zelfs iets simpels als de tv-gids door niemand opgepakt wordt dan wordt het moeilijk.

Oud 17-09-11, 13:36 Standaard   #24
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
En natuurlijk moet die FP veel beter, maar daar heb je veel mensen voor nodig die regelmatig mee willen schrijven, maar als die er niet zijn en zelfs iets simpels als de tv-gids door niemand opgepakt wordt dan wordt het moeilijk.
Vandaar dat ik me aanbied.
Oud 17-09-11, 14:20 Standaard   #25
Kluf

We hebben je er graag bij. Even wachten op de mannen die je rechten kunnen geven.

Oud 17-09-11, 17:39 Standaard   #26
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Zonde zeg...
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 20-10-11, 18:18 Standaard   #27

Bossche Bol's Voetbal Forum schermafbeelding

Wie beheert 'Wedstrijden op TV' op de frontpage?
Het komt nog wel eens voor dat ik een wedstrijd wil toevoegen en dat de competitie (bijv. DFB Pokal) of zender niet in het pull-down lijstje staat.

Bossche Bol is offline   Met citaat reageren
Oud 20-10-11, 18:37 Standaard   #28
Drums

Oorspronkelijk geplaatst door Bossche Bol Bekijk bericht
Wie beheert 'Wedstrijden op TV' op de frontpage?
Het komt nog wel eens voor dat ik een wedstrijd wil toevoegen en dat de competitie (bijv. DFB Pokal) of zender niet in het pull-down lijstje staat.
Wedstrijden toevoegen doen we bij afwisseling.
Als je een competitie hebt die er nog niet bijstaat, post het dan even hier. Alleen Nico kan die dingen toevoegen, zal hem dan inlichten.
Oud 20-10-11, 18:41 Standaard   #29

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
[...]
Wedstrijden toevoegen doen we bij afwisseling.
Als je een competitie hebt die er nog niet bijstaat, post het dan even hier. Alleen Nico kan die dingen toevoegen, zal hem dan inlichten.
Wedstrijden toevoegen doe ik zelf ook wel eens.
Maar de wedstrijd Borussia Dortmund-Dynamo Dresden (ZDF/25-10-2011) toevoegen lukt niet omdat de DFB Pokal er niet bij staat.

(Ik heb deze vraag al eens gesteld en ook de naam gekregen van degene die het veranderen kan, maar kon het berichtje niet meer terugvinden. Sorry.)

Oud 20-10-11, 18:41 no smile   #30

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Chippie Polar Cup staat er ook niet bij

Oud 21-10-11, 13:40 Standaard   #31
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

DFB Bokal staat erbij. CPC kan onder vriendschappelijk

Oud 21-10-11, 14:51 Standaard   #32

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
DFB Bokal staat erbij.
Mooi zo.
Het is alleen DFB-Pokal en niet DFB Bokal.

Oud 21-10-11, 15:02 Standaard   #33
Roem en glorie

[...]Mooi zo.
Het is alleen DFB-Pokal en niet DFB Bokal.
Scherp
Klopt het nu wel?

Oud 27-10-11, 03:34 Standaard   #34

@ Nico:

Kun je ook de Topklasse toevoegen?

Oud 27-10-11, 09:01 Standaard   #35
Roem en glorie

@ Nico:

Kun je ook de Topklasse toevoegen?
Tuurlijk kan dat. Komt dat ook op TV tegenwoordig?

Oud 27-10-11, 13:46 Standaard   #36

[...]
Tuurlijk kan dat. Komt dat ook op TV tegenwoordig?
RTV Oost zendt regelmatig een LIVE-wedstrijd uit. Zo ook a.s. zaterdag.

Oud 27-10-11, 14:19 Standaard   #37
Roem en glorie

[...]
RTV Oost zendt regelmatig een LIVE-wedstrijd uit. Zo ook a.s. zaterdag.
Dan moet ik RTV Oost ook toevoegen denk ik. Komt goed..

Oud 27-10-11, 14:21 Standaard   #38

[...]
Dan moet ik RTV Oost ook toevoegen denk ik. Komt goed..
D'r staat al 'Lokale TV'.

Oud 27-10-11, 14:23 Standaard   #39
Roem en glorie

[...]D'r staat al 'Lokale TV'.
Ik ben zo op de hoogte

Oud 27-10-11, 14:26 Standaard   #40
Roem en glorie

Maar het is gedaan.

Oud 04-12-11, 00:41 Standaard   #41
Redactie

Marioow's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Thieske Bekijk bericht
Ik heb net wat terug gebladerd op de FP en de laatste tijd zijn er eigenlijk zo goed als alleen maar voorbeschouwingen op wedstrijden of statistieken over bepaalde wedstrijden gepost.

Wat ik zelf leuk stukken vond om te lezen waren bijvoorbeeld columns, zoals:
WijZijnVoetbal.nl - Ik mis Aad
WijZijnVoetbal.nl - Ode aan Edje van der Sar
WijZijnVoetbal.nl - Een voetbalzomersprookje
WijZijnVoetbal.nl - Andries Jonker, Der Prinz von Bayern

Of achtergrond artikelen zoals:
WijZijnVoetbal.nl - 88-89-78-71-50-51-45-28-27-23
WijZijnVoetbal.nl - Kampioensfeest Borussia Dortmund
WijZijnVoetbal.nl - FC Oss is terug in de Jupiler League!

Dit is zomaar een greep uit artikelen die ik na even terug bladeren tegenkom. Waar er naar mijn mening de laatste tijd te weinig van verschijnen.

Maargoed, dit is hoe ik er over denk hé. Doe er mee wat jullie verstandig lijkt. Ik begrijp prima dat het ook vooral afhankelijk is van zaken die jullie aangleverd krijgen. Maar wat mij betreft is het de laatste tijd wat eentonig.
Ben ik ook wel met je eens maar dat is inderdaad ook afhankelijk van wat we aangeleverd krijgen. Wat mij betreft komt er bijvoorbeeld ook regelmatig een item van een supporter hier over hoe hij zijn wedstrijd heeft beleefd bijvoorbeeld. Buitelandse trips zijn natuurlijk ook altijd goed voor een verhaal, maar niet iedereen heeft de behoefte daar over te schrijven. Daarom zijn we natuurlijk al blij dat we bijvoorbeeld Barnet_Bee zijn stukken mogen plaatsen.

Oud 06-12-11, 19:41 Standaard   #42
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Krijgen de FP en het forum nog een keer dezelfde balk enzo?

hoort deze trouwens niet in het frontpage subforum?

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 19:48 Standaard   #43
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Krijgen de FP en het forum nog een keer dezelfde balk enzo?

hoort deze trouwens niet in het frontpage subforum?
Frontpage subforum is alleen voor de mensen die hebben aangegeven mee te willen werken aan content voor de FP.

Oud 06-12-11, 19:53 Standaard   #44
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Oh oke! Dus die kunnen dan bezoekersaantallen topic ook niet zien?

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 06-12-11, 19:57 Standaard   #45
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Oh oke! Dus die kunnen dan bezoekersaantallen topic ook niet zien?
Oeps ik ben in de war met frontpage algemeen dat is apart. Ik was even vergeten dat er onder gewoon algemeen ook nog een subforum frontpage is.

Oud 06-12-11, 19:57 Standaard   #46

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Marioow Bekijk bericht
[...]

Frontpage subforum is alleen voor de mensen die hebben aangegeven mee te willen werken aan content voor de FP.
whut?

Oud 06-12-11, 20:00 Standaard   #47
Redactie

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

whut?
Voor dat de FP online kwam is er een subforum aangemaakt met mensen die hebben aangegeven om op regelmatige basis wat bij te dragen aan de FP. Daar konden die mensen dan hun bijdrages posten voordat ze op de FP terecht kwamen.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:19.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site