|
|
#1 | |
|
En aan Jasper: __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tijdgebrek is bij mij geen probleem.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nou, ik wilde vandaag even kijken hoe laat de wedstrijden van vandaag waren en waar ze worden uitgezonden, dat is toch het minste dat kan worden bijgehouden lijkt me. Het was ook geen kritiek, gewoon een fikse aansporing
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kritiek mag ook hoor, SCH. De TV-Gids is inderdaad zoiets wat regelmatig bijgehouden moet worden, maar wat wel een nare klus is. Er is niet echt heel veel voldoening uit te halen, eerlijk gezegd.
Wat de berichten op de FP zelf betreft: het is veel werk om iets te plaatsen, vergis je daar niet in. Als dat ook geen bezwaar is, Jasper, dan stel ik met alle liefde aan de rest voor dat we je de login gegevens schenken en dat je ons komt helpen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wel mee eens. Afgelopen tijd is er weinig gebeurd. Zie nog niks over de reis van BB, geen voorspellingen ed.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klopt. Ik steek hier ook de hand in eigen boezem hoor. De verhalen van B_B horen op de FP, de voorspellingen ook. Ik kom zelf alleen iedere dag thuis van een dag flink stressvol werken en dan staat mijn hoofd er vaak niet zo meer naar. Als de rest dan nu ook even druk is, dan val je al snel in een gat. En dat is zonde, want ik geloof er nog steeds in dat de FP potentie heeft.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
De basic HTML codes stellen niets voor nee. Die kan je bovendien zo kopiëren vanuit bestaande berichten. En daar bovenop heb ik een topic gemaakt waarin de complete uitleg van het plaatsen van berichten staat. Het is alleen gewoon een aardige klus om een gewone lap tekst te 'kopiëren' naar de FP. Maar goed, volgens mij is alle hulp welkom dus ik denk dat er wel wat te regelen valt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Weet niet met welk systeem jullie werken, maar met de technieken van tegenwoordig is een Word document gemakkelijk om te zetten in HTML tekst. Zolang je de tekens weet om een linkje etc. te maken moet het vrij makkelijk zijn.
Daarnaast heb ik het gevoel dat het forum + fp in een opwelling is overgenomen, zonder enige doelstellingen voor de toekomst. Hardstikke leuk om te melden dat er personen op vakantie zijn, maar kleine dingetjes als de tv gids etc. kunnen best gedaan worden. Daarnaast komt er bij dat ik me aangeboden heb om de teksten te optimaliseren, een PM verstuurd naar Plato maar vervolgens niks meer gehoord terwijl er werd aangegeven dat er over gesproken zou worden. Dan houd het voor mij op, en heb er dus ook een hard hoofd in of dit uberhaupt enigszins van de grond komt
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Oja, Wordpress. Fail van mij aangezien ik zelf ook een WP blog heb
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
In ieder geval is zo'n schema voor mij een reden om af en toe op de FP te komen, dan lees ik automatisch weer wat anders. Maar juist die vaste dingen moeten continuiteit hebben, dat is belangrijk. Gewoon Drupal gaan gebruiken, daar kan zelfs SCH mee omgaan.
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() Ondanks dat het voor e-commerce is moet ik het toch even melden. Daarnaast is voor de fp prima om WP te gebruiken. |
||
|
|
|
|
|
#13 | ||
|||
|
|
|
|
|
#14 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Overigens zie ik nu bij Elwood ook al de opmerking dat 'ie zich ooit al eens heeft aangeboden, maar nooit wat heeft gehoord. Dit heb ik al vaker bij anderen gelezen en het geldt ook voor mij. Treurig om te constateren dat er nu wordt gezegd: geen tijd.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Waar wilde jij bij helpen destijds Zandman? Ik vind dat ook jammer om te horen en weet helaas niet waar dat dan mis is gegaan.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Heb ergens rond de lancering van de FP aangegeven dat me aanbevolen hield voor wat redactionele input. Helaas nooit meer wat van gehoord...
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volgens mij heb ik jou toen ook benaderd en toegevoegd aan de groep mensen die in het mini fp forum konden. Dat was toen bedoeld als verzamelplek voor alle input, submit enz maar is een beetje een stille dood gestorven. Maar ik kan me vergissen en als dat zo is, is het niet netjes van ons om niet gereageerd te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik zal me weer eens met die TV-gids bezig gaan houden. Heb ik in het begin ook een tijdje gedaan maar is toen langzaam verwatert.
Edit: alle wedstrijden van het komend weekend zijn ingevoerd. Een klein foutje, heb de datum voor vandaag ingevuld voor FC Groningen - Excelsior. Maar die wedstrijd verdwijnt vanzelf over een uurtje ofzo uit het overzicht.
Laatst gewijzigd door Thieske; 16-09-11 om 19:55 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik weet natuurlijk niet wat de maandelijkse opbrengsten en kosten zijn, maar als je echt serieus verder wilt moet je er een overzichtelijk systeem achter hangen zodat mensen ook hun stuk kunnen plaatsen en omgezet wordt in HTML. De kleine aanpassingen kunnen dan door iemand gedaan worden met enige html kennis.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Nu lijkt het of iedereen maar een beetje afwacht, overlegt, nog even wacht, weer overlegt en vervolgens worden er geen knopen doorgehakt. Had niemand interesse om de hele zaak over te nemen en zelf verder te exploiteren? |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
Wat betreft die tv-gids geldt dat iedere user die kan bijwerken, ik heb het een paar weken gedaan, maar tijdens mijn vakantie heeft niemand het overgenomen, Het is bovendien iets dat veel tijd kost en ik heb er simpelweg niet iedere week tijd voor. Maar zoals gezegd kan iedere user het doen, dus er is niets dat jullie tegenhoudt. Laatst gewijzigd door Plato; 17-09-11 om 13:03 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
En natuurlijk moet die FP veel beter, maar daar heb je veel mensen voor nodig die regelmatig mee willen schrijven, maar als die er niet zijn en zelfs iets simpels als de tv-gids door niemand opgepakt wordt dan wordt het moeilijk.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
We hebben je er graag bij. Even wachten op de mannen die je rechten kunnen geven.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Zonde zeg...
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wie beheert 'Wedstrijden op TV' op de frontpage?
Het komt nog wel eens voor dat ik een wedstrijd wil toevoegen en dat de competitie (bijv. DFB Pokal) of zender niet in het pull-down lijstje staat. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Als je een competitie hebt die er nog niet bijstaat, post het dan even hier. Alleen Nico kan die dingen toevoegen, zal hem dan inlichten. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Maar de wedstrijd Borussia Dortmund-Dynamo Dresden (ZDF/25-10-2011) toevoegen lukt niet omdat de DFB Pokal er niet bij staat. (Ik heb deze vraag al eens gesteld en ook de naam gekregen van degene die het veranderen kan, maar kon het berichtje niet meer terugvinden. Sorry.) __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Chippie Polar Cup staat er ook niet bij
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
DFB Bokal staat erbij. CPC kan onder vriendschappelijk
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mooi zo.
Het is alleen DFB-Pokal en niet DFB Bokal. __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Scherp
![]() Klopt het nu wel?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
@ Nico:
Kun je ook de Topklasse toevoegen? __________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tuurlijk kan dat. Komt dat ook op TV tegenwoordig?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
RTV Oost zendt regelmatig een LIVE-wedstrijd uit. Zo ook a.s. zaterdag.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Dan moet ik RTV Oost ook toevoegen denk ik. Komt goed..
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
D'r staat al 'Lokale TV'.
__________________ (71) 18-05-2012 Wormatia Worms - SC Freiburg II 3-2 (Regionalliga Süd) (---) 19-05-2012 Achilles '29 - Spakenburg 3-0 (Alg. amateur kampioenschap) (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Maar het is gedaan.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Frontpage subforum is alleen voor de mensen die hebben aangegeven mee te willen werken aan content voor de FP.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Oeps ik ben in de war met frontpage algemeen dat is apart. Ik was even vergeten dat er onder gewoon algemeen ook nog een subforum frontpage is.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
whut?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Voor dat de FP online kwam is er een subforum aangemaakt met mensen die hebben aangegeven om op regelmatige basis wat bij te dragen aan de FP. Daar konden die mensen dan hun bijdrages posten voordat ze op de FP terecht kwamen.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Feedback frontpage #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|