|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Verkapt: Kijk mij een screenshot maken en hem 5 uur later pas posten.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
hier ook Chrome
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#60 |
|
10:42 ---> 15:44 is 5 uur toch
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Kijk eens wanneer die post gemaakt is.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Huh, bij mij staat daar nu 09:33
Hoe kan dit
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik dacht dat alleen Espabilado het niet wist.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Heb jij het nou ook bij MyAT Durqa, of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Goede suggestie.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Dan wil ik graag het nac topic redirecten naar WijZijnNAC.nl
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Top!
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
-
Laatst gewijzigd door Prosac; 29-01-12 om 15:00 |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
-
Laatst gewijzigd door Prosac; 29-01-12 om 15:00 |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
-
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
-
Laatst gewijzigd door El Presidente; 29-01-12 om 15:16 |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
-
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
-
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
+
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Naapers.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik heb altijd het gevoel dat je van de nieuwe mensen die zich komen voorstellen in het daarvoor bestemde topic meer dan de helft niet meer echt terug zult zien op het forum. Ze stellen zich voor, maar posten verder zelden tot nooit. Hoe kan dat? En hoe pakt men dit aan? Misschien een opzetje maken door in het "voorstel-topic" een paar linkjes naar voor de nieuwe user relevante topics te posten?
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Goeie. Misschien een standaard PM met daarin interessante topics van dat moment?
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Ik neem aan dat je iemand die opgeeft dat zijn favoriete club Napoli is (bijv) wijst naar de Serie A topics, Napoli topics etc. Vooral omdat de indeling voor nieuwe mensen misschien wel wat verwarrend kan zijn.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Misschien iets meer moeite in steken en het relevant houden. Iemand die b.v. fan is van NAC, Man U. en als ergernis schwalbes heeft kun je met gemak op een 4/5 tal topics wijzen. Kan als mail, zoals die "kom a.u.b. terug
!!!!!" mail van laatst, of gewoon als PM inderdaad. Of als post. Soort standaard welkom namens WZV, misschien een soort WZV account maken hier, en in die post tevens de linkjes. Kwestie van linkjes bij elkaar rapen, toevoegen aan de standaardpost en op "reageren" klikken.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
PSV Eindhoven!
|
Maak een dealtje met VI. Als ze daar weer 2 uitzendingen per dag in het kurhaus zitten ze gewoon een aantal keer het forum laten noemen.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Is het mogelijk om hier ook een verkoophoek te maken ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Was toch al een verkooptopic?
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Over dat voorsteltopic en het verval dan weer van users. Je wordt heel makkelijk genegeerd als nieuwe poster. En dan gaat de lol er al vrij rapido van af.
__________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ik heb juist het idee dat nieuwe users veel aandacht krijgen, maar misschien is dat alleen de eerste paar dagen.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
PSV Eindhoven!
|
Iedereen heeft verschillende interesses natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Over de indeling van het forum moet nog eens goed gediscussieerd worden inderdaad.
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Nee. De gemeenschappelijke interesse is voetbal, ga ik vanuit. Als de één van AC Milan houdt en de ander van Napoli ga je toch geen linkjes van die topics versturen? Als mensen de moeite nemen zich aan te melden mag je toch aannemen dat ze die topics ook kunnen vinden.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
PSV Eindhoven!
|
Oh ik dacht dat dat wel de insteek van El Capitano was. En wat zijn nou echt relevante topics waar je gepost moet hebben? Is toch een beetje ieder zijn eigen keuze.
|
|
|
|
|
|
#99 | |
Het is natuurlijk het belangrijkste dat de indeling en overzichtelijkheid goed is, actieve topics over je interesses moet je in een oogopslag kunnen zien, maar daarom kun je nieuwe users op het begin nog wel helpen
||
|
|
|
|
|
#100 | |
__________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Suggesties #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|