|
|
#1 |
|
Zoals iedereen wel gemerkt heeft, heeft de server op de huidige hoster nog wel eens problemen met de snelheid. Samen met onder andere Fuckbuddy zijn we hier hard mee bezig geweest. Dit heeft in ieder geval geresulteerd dat het forum nu over het algemeen weer goed loopt, maar gisteravond was er tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal toch weer wat vertraging te merken.
Fuckbuddy heeft geregeld dat we op een nieuwe server bij een andere host kunnen testen hoe het forum zich daar houdt. We hebben een tijdje terug al het gehele forum (inclusief database) overgezet. Nu het seizoen is afgelopen, willen we jullie hulp inroepen om deze server te gaan belasten. Binnenkort gaan we een vast moment afspreken om massaal te posten om zo te controleren hoe de server zich houdt bij drukte. Voordat we zomaar blind gaan overstappen, willen we natuurlijk wel controleren of het een vooruitgang is. Voorlopig kunnen jullie op de nieuwe server een beetje spelen en wat post maken, zodat jullie daar nu al wat feedback over kunnen geven, voordat we de stresstest gaan toepassen. Via deze link komen jullie op de nieuwe server en met de username voet en het wachtwoord bal (credits voor Gitaarsnaar) krijgen jullie toegang tot het forum. Plaats hier je voorlopige ervaringen. punten om rekening mee te houden: - probleem met plaatjes in de zoekpagina's. - edit-regel aanpassing nog niet op nieuwe server. Laatst gewijzigd door Nico; 09-06-11 om 16:18 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Als je op MyAt klikt bij de nieuwe server dan ga je weer terug naar de oude, moet dit of is dit nog een fout?
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja dat is vrij normaal idd dat dit gebeurd, de link is duidelijk niet aangepast!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trouwens is het zo dat hetgeen daar gepost word van tijdelijke aard is!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Niet blijven posten.. is puur tijdelijk.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lekker bezig met aanpassen ?? hahaha
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
![]() En ik heb het in m'n gebruikersinstellingen al aangepast dat ie de gewone WZV pagina moet openen, maar hij blijft de mobiele doen.
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
![]() Dit krijg ik als ik op de nieuwe server naar AT ga. Als ik dan op een topic klik krijg "Page not found te zien". |
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bij mij loopt het op die server voor geen meter!
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Een puntje? Heel dat forum is rukkerdefuck
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik kan helemaal niet posten op die nieuwe server.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
![]() ctrl + F5 hielp niet. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
De regel dat ee bericht ge-edit is komt er weer direct te staan.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Zijn wel puntjes om mee te nemen inderdaad. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik wil op de derde pagina van De traagheid #2 Wij Zijn Vlug klikken maar dan kom ik op 'page not found'
Edit: Geen een topic werkt, en het is vanuit AT trouwens (waar ik ook geen plaatjes zie) __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oh ok
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De sluitpost linkt nog naar dit forum.
De koppelingen werken wel bij mij, alleen de plaatjes niet. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
En?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
En?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
De performance is al weken dik in orde.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[feedback] nieuwe server
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|