![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Zonder olyslager en met fuckbuddy en al zijn zusjes en broertjes.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Traag als dikke schijt tegen de berg op.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
resumé:
er komt een nieuwe host/servert deze week, maar eerst testen we. __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
fuckieupdates
Komende week gaan we een kopie van dit forum op een andere server zetten. Althans dat ga ik doen. Zodra hij draait dan heb ik wat testers nodig. Als die test succesvol is dan laat ik nog een test uitvoeren, de dns wijzigen van de huidige hoster naar de nieuwe. Als ie goed blijft dan zijn we eruit. Het word een snelle server waar hij op komt te staan met veel bandbreedte! die server word momenteel ingericht. Nogmaals namens de WZV crew, sorry voor de overlast maar we blijven keihard werken achter de schermen om een snelle oplossing te vinden! Ik ben een keer door het ijs gegaan omdat een puppy van de overburen erdoorheen was gezakt. Anders was die verdronken. En ik heb een keer mijn zusje "gered" toen zij bijna gestikt was in een stuk vlees in haar keel. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die laatste quote
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik word er wel licht opgewonden van.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Is het ook niet zo dat Google je lager in de ranking zet als je traag bent?
Anyway, wanneer kunnen we testen FB
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik gebruik op dit moment de mobiele versie, gaat voor m'n gevoel een stuk sneller.
Wat ik wel gek vind is dat op mijn mobiel de mobiele versie sneller geladen is dan de mobiele versie op de PC. Anyway; mobiele versie gebruiken zorgt voor minder irritaties. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
In elk mens schuilt er een goed mens . Bij sommigen moet je wat ver zoeken en ver teruggaan in het verleden .
Zo ook bij Buddy : hier op het forum doet hij zich voor als een keiharde , maar mensen ... ik moet gewoon snikken bij zijn verhaal . Ik hou van jou Buddy : Ik wist het wel .. ik wist het wel dat je iets goeds in je had ! Snik .. snik .. i love you man .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mobiel is het mij nu een stuk vlotter dan afgelopen dagen, kan dat kloppen of hallucineer ik weer?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mobiel doet het redelijk idd.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jammer dat ik een mobiel uit 1942 heb
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Je kan gewoon rechtsboven "Mobiel" klikken SuikerBrood, dan heb je gewoon de mobiele layout zonder plaatjes. Laadt in mijn geval stukken sneller.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
dat klopt.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuwste firefox heeft een codecheck dingetje. CTRL+Shift+K en dan een pagina laden.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het gaat lekker weet niet wat er gebeurd is. Maar houden zo
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het gaat met ups en downs.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hier dus! Anyway, testserver incl tijdelijke domeinnaam word gemaakt momenteel dan kunnen jullie ook testen.
Ben erg benieuwd we zijn goed bezig is mijn idee. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het lijkt nu best goed te doen in vergelijking met voorgaande weken.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik moet elke keer gniffelen als ik op 'snel reageren' klik.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hier nog steeds extreem traag, hopen dat de test een beetje goed uitpakt.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hier nu ook weet niet wat er vanmorgen aan de hand was maar het was in ieder geval positief.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
ik noem dit nog steeds traag, helaas
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
er is ook nog niks veranderd
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wat was dat vanmorgen dan? Want dat lijkt me meer vragen oproepen dan antwoorden geven?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
waarschijnlijk de host die ff meewerkte. Er is namelijk niks aan de config veranderd.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hier wel snel
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Toch niet
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Stukken beter dan bijvoorbeeld zondag hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Maar het is uitgesloten dat het aan de advertenties ligt?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat op de één op andere dag het zo traag is. Niet van server/host veranderd, enkel de FP geïntroduceerd.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Krijg nu al een paar keer een internal server error bij de ad bovenaan, wellicht relevant.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik vermoed dat er iets aan de kant van de hoster is gewijzigd
Iets qua performance en of bandbreedte. Qua forum is er niets gewijzigd. De adds zijn hetzelfde namelijk. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
In het begin kon je gewoon binnen 3 seconde 5 topics lezen, dat ie een paar seconde moet laden is echt al maanden. HIj is nu overigens zo snel wat ik in maanden niet gezien heb. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vanmorgen om 6.30 uur was het echt stukken beter en als het altijd zo was dan kan je er echt mee leven , maar goed .. alleen Otis en ik waren online en daar zal het ook mee te maken hebben , denk ik .
Wat lekker als het sneller is ... echt lekker .. Doeg allen , wieder arbeiten .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Test!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Test!
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Test!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
De FP en ads er tijdelijk uitgooien is al geprobeerd?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Traag nog steeds. Al lijkt het `s ochtendsvroeg als het rustig is beter dan `s middags / `s avonds. Ben benieuwd naar die andere host.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vannacht om half 2 ofzo was de snelheid normaal.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Het is inderdaad bij vlagen snel en afhankelijk van het tijdstip van de dag. Dit lijkt mij te zeggen dat er qua software weinig fout kan zijn, maar dat het zoals jullie vermoeden serverbased issues zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Toch een sterk concept dit forum, want al is het tergend traag nog steeds 163 actieve gebruikers nu
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De traagheid #2 Wij Zijn Vlug
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|