![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Ja, ik kan het niet meer bijbenen. Het was zo'n fijn rollatorforum geworden.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Redactie
|
ik ben wel eens kritisch geweest maar ik moet zeggen dat het nu lekker snel gaat. goed zo
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Upje van dit topic omdat het forum beetje down is.
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Sinds de 5-1 van Grunn. Heel veel mensen achter elkaar die posten
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Hier gewoon snel.
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
ik houd het in de gaten.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Ik merkte ook niet echt iets,
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Fok is down maar wij niet
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Net was hij wel weer ff lekker traag. Misschien lag het aan mij. Bij andere sites had ik nergens last van.
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Ik had net ook even wat traagheid inderdaad, ligt niet aan jou dan denk ik.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Niks gemerkt. Zitten we al op die nieuwe hoster of gaat dat nu toch niet meer gebeuren?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Was tijdens de vechtpartij bij VI.
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
PSV Eindhoven!
|
Hij doet het de laatste tijd goed
. Tenminste, ik heb weinig van downtime of traagheid gemerkt. Is het probleem helemaal opgelost?Keep up the good work |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Op hele korte termijn zeker meer ;-)
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Mwah, gisteren toen het een beetje druk werd was hij gewoon weer erg traag hoor.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Niks van gemerkt? En op 15 mei ging het ook goed... Was het niet gewoon toeval?
Maar zoals FB al zei, later meer. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Zo tegen het einde van de wedstrijd van Oranje gisteren merkte ik wel iets. Al kan ik goed de enige zijn geweest natuurlijk.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Gisteren was ie bij momenten zeker traag.
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Bij de doelpunten en de penals was hij zeker een stuk trager. Nou was mijn laptopje ook druk, maar andere sites gingen wel snel.
Er was dus wel wat vertraging hier. Inmiddels hebben we een nieuwe server ingericht waar ik zometeen wat meer info over ga geven. Die moeten we met z'n allen even intensief gaan testen, maar daar kom ik later vandaag nog even op terug
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#221 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#222 | |
.Dus die traagheid heb ik gemist. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#223 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#224 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Dikke lijn feromonen gescoord..
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Geil hok dat je bent!
|
|
|
|
|
|
#228 | |
, .
||
|
|
|
|
|
#229 |
|
Ik had gister ook een lichte toeval, maar dat had er niets mee te maken denk ik.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Oh verkeerde deur, dit is de slechte grappen bar
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|