![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#2 |
|
Ik begin mij de laatste tijd flink te storen aan users die bewust tegen de publieke opinie in moeten gaan, puur om reacties uit te lokken en een antigeluid te geven. Van die users waarbij je bijvoorbeeld eerst 99x "mooie goal, mooie actie" ziet en dan ineens iemand die continue "matige goal" zegt, waarna het topic weer ontzettend verneukt raakt.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
je merk wel dat het einde van de competitie nadert, iedreen is zo gespannen
.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hehe dat merk ik op andere fora ook GS. De bans vanwege verkeerde opmerkingen vliegen je om de oren. Heel jammer met het mooie weer van de afgelopen weken.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben heel relaxed. Jij?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gaat er nog wat gedaan worden aan het continue getroll van bepaalde users?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik vind de sfeer de laatste weken eigenlijk best goed.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Inderdaad, ondanks de titelstrijd. Had verwacht dat de spanningen hier en daar wat hoger zouden oplopen, maar daar heb ik eigenlijk weinig van gemerkt.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ook. Maar goed, wat voor soort reacties verwacht men in een Ajax-gerelateerd topic precies? Ik sta er nou niet echt van te kijken dat daar Ajacieden posten. Verwacht men dat Ajacieden volop hun eigen spelers gaan afkraken en overal ja-knikken als er iemand langskomt met een andere mening?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heb het allemaal niet zo goed gevolgd. Samenvatting?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Eén slowbaggertopic zegt niets over de sfeer in alle voetbal gerelateerde topics.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Er is even wat ruzie binnen het kliekje. Zal na de vakanties wel weer voorbij zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ruzie wil ik het niet noemen. Een groepje heeft op een aantal punten terecht kritiek. De een neemt het wat makkelijker op dan de ander
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Waarom is er geen vraag en aanbod-forum?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Het jaar is bijna ten einde en ook al post ik niet zoveel ik lees hier graag dus bij deze wil ik iedereen bedanken die dit forum mogelijk maakt.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat vinden jullie eigenlijk van dit forum #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|