|
|
#1 |
|
Waarom is er wel een WK2018 forum, maar geen WK2014 forum?
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dit 2018 forum had natuurlijk meer van doen met de bid. Het 2014 forum zal er ook wel komen. Wanneer? Dat ik zou ook even moeten horen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Misschien een idee om een toekomstige toernooien subforum te maken?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Het lijkt me wel handig om de topics uit dit subforum te koppelen met een archief. Nu verdwijnen topics die vol zijn.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Goed idee!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
niet nog een subforum
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WK2014 forum
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|