![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nu staat alles topics in 1 grote verzamelbak. Dit is totaal niet overzichtelijk. Deze discussie is in den beginne van dit forum ook eens gevoerd. We zijn een tijd en een nieuwe layout verder dus laten we het er nog eens over hebben.
Ik stel voor deze indeling - Clubs + Spelers + de nationale competitie's - Europees clubvoetbal. EL + CL - Landenvoetbal Dat maakt het allemaal net wat overzichtelijker en ziet er wat beter uit. Dit is een voetbalforum en hoeft dus niet alles bij elkaar te staan. Je kan natuurlijk ook nog verder categoriseren maar minimaal een indeling naar deze drie is in mijn ogen een goede stap vooruit. Wat vinden jullie ervan? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Op zich is het zo dat wanneer de filters werken, subfora niet nodig zijn. Je hebt dan je indeling. Maar ja, dan moeten de filters wel werken.
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik was toen we net van FOK! overkwamen tegen die categorieën. Puur omdat ik dat gewend was.
Maar het zou voor het overzicht geen kwaad kunnen inderdaad. Het is nu eigenlijk best een zooitje.... En blijkbaar is het lastig om die filters aan de praat te krijgen dus dan maar op een andere manier.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dit inderdaad.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Op naar een apart EK 2012 fora. Het toernooi is eigenlijk al begonnen met de kwalificatie namelijk.
Verder zal er nog genoeg randnieuws over komen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Proberen die filters te laten werken. Lukt dat niet dan maar subfora.
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
't Is een wat bredere discussie hier, DS.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat mij betreft blijft het bij elkaar. Denk dat anders sommige fora/topics voor dood worden achtergelaten en zoveel wordt er ook niet gepost dat het niet meer te volgen valt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bij elkaar houden en gewoon die filters aan de praat krijgen.
Denk dat dat prioriteit nummer 1 moet zijn op de to-do-list |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Sowieso wil ik dit weekend wel beginnen met het EURO2012 subforum. Dan gaan we het gewoon langzaam uitbreiden met bijvoorbeeld het Europese voetbal suboforum. Dan kunnen we er zo langzaam ingroeien. Maar eerst zal ik regelen dat er een VBL-AT komt, zeg maar.. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik ben ook voor een paar opsplitsingen.
Dit is een voetbal forum, dan moet je de voetbal onderwerpen indelen op categorie. Het overzicht raakt zoek. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Het moet niet zo zijn dat bepaalde topics waar nu soms nog gepost wordt, er onder gaan lijden.
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedoel je zoiets Boris?
* Clubs (binnen en buitenland door elkaar) * Spelers (binnen en buitenland door elkaar) * Competities/bekertoernooien (binnen en buitenland door elkaar) * Europese/Zuid Amerikaanse toernooien (CL/EL/Copa Libertadores/Wereldbeker/Europese supercup) * Landenvoetbal (vriendschappelijk, Confederation Cup, WK kwalificatie wereldwijd, Africa Cup, Copa América) * Euro 2012 * Overig (dus media, transfergeruchten, bevestigde transfers, het WTF topic etc) __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
. Je zou ook nog spelers + clubs + overig nog bij elkaar kunnen voegen, transfers gaan tenslotte ook over spelers.
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik ga nu sowieso even een paar subfora maken. Maar ik en dan maak ik van de link 'Voetbal' bovenin, een link naar de actieve topics van alle subfora in Voetbal. Zo hou je dus een lijst met alle topics, maar is alles toch nog onderverdeeld.
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik ben wel voor die vbl at, want persoonlijk kijk ik eerder in de actieve topics, dan dat ik een topic opzoek.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Dat is dus nu gebeurd. Kan zijn dat ik nog wat topics gemist heb die verplaatst moeten worden, maar dat komt goed.
De link bovenin (onderin zal ik ook nog even doen bedenk ik me nu ) linkt door naar de actieve topics van alle subfora in Voetbal.Maar suggesties en andere ideeen hierover hoor ik graag. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Vind verschillende categorien wel ok en voor mijn gevoel werd het allemaal ook wel iets te veel en het werd onoverzichtelijk , maar Nico heeft ook weekend he ???? ![]() Thanks Nico .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#20 |
. thnx
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Zit nog rustig op het gemakje wat dingen aan te passen en over het algemeen voel ik me goed als jullie hier tevreden zijn. En zoals ik al zei.. Ik vind het leuk
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hoi
|
Lijkt me een goede noodzakelijke verbetering.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hm voor EK 2012 vind ik het bijv. wel goed, maar ik zou bijv de bovenste vier (misschien drie) gewoon bij elkaar houden. Maar wie ben ik he.
Tijd zal leren hoe het gaat lopen. __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
De onderverdeling is ok, maar de benaming vind ik matig. Komt een beetje willekeurig over. Een ek is toch ook een europees toernooi? En valt onder voetbal algemeen alles of is dat een restcategorie.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Heb je suggesties wat de benaming dan moet zijn? __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik ga nu bierdrinken, maar kom morgen met de oplossing.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dankje, ik ga er hier op de bank op zitten wachten!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Je kan bijvoorbeeld internationale toernooien neerzetten met daaronder een toelichting (UEFA cup ed). Ik ben daar zelf ook niet zo goed in, maar ik zou de kop rechttoe rechtaan maken met daaronder een duidelijk uiteenzetting.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Het aanpassen van de namen is het minste werk, dus daarover hoop ik op een beetje medewerking hier, zodat we het naar tevredenheid van iedereen neer kunnen zetten. Maar ik ben het met je eens dat je duidelijkheid moet scheppen in de naamgeving, zodat topics niet in verkeerde subfora terecht komen. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik vond het met al die EK 2012 topics vrij onoverzichtelijk worden, maar aangezien daar nu een subforum voor is, is dat niet meer het geval. Met al die andere subforums versplinter je het forum alleen maar, vind ik.
Voor het EK hadden we er ook geen problemen mee. Het WK had toen ook een eigen forum en dat ging best goed toch (afgezien van technische problemen)?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hoe klinkt deze onderverdeling?
Voetbal algemeen (Clubs, spelers, nieuws) Competities/bekertoernooien (binnen/buitenland) Hier zitten dan ook de CL, EL etc gewoon bij. De live wedstrijdverslagen topics komen hier dan ook.. Euro 2012 Nostalgie Voetbalspellen. Ik kan je eventueel wel helpen, Nico. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Voetbal algemeen
Clubs & Spelers Competities Bekertoernooien Euro 2012 Nostalgie Voetbalspellen. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Eventueel een tijdelijke forum sectie waar nu dan euro 2012 onder valt (zoals op fok nu met lowlands en verkiezingen 2010). Zo kun je daar bijvoorbeeld ook tijdelijke fora aanmaken bij grote evenementen / gebeurtenissen die na een tijde weer verdwijnen. __________________ AFC Ajax |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ohhhhhhhhhh, mag ik een apart subforum voor statistieken.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heel erg irritant dit, die splitsing. En waarom zijn de Topklasse en Hoofdklasse dan nog in Algemeen te vinden, zijn toch ook competities?
Is er geen optie dat je gewoon alles weer bij elkaar hebt zoals normaal en dat je als je wilt kunt kiezen voor dat splitsen? __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
Maar ik vind deze opsplitsing ook niet helemaal super, eerlijk gezegd .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Al is het nog steeds niet helemaal hetzelfde, maar vooruit. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wat is er anders aan dan?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Voor wat het waard is : Ik vind de indelingen goed en kan makkelijk alles vinden .
Je hebt hier te maken met veel users en iedereen heeft zijn eigen wensen , maar de indeling lijkt mij perfekt en dat zeg ik niet zomaar . Verandering brengt ook altijd gewenning met zich mee en natuurlijk moet Nico altijd suggesties blijven aanhoren , maar ik denk wel dat je een afweging moet maken . Je kunt nu eenmaal niet iedereen pleasen .... dat is onmogelijk . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
VBL veranderen in Voetbal, VBL is verleden tijd toch?
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Misschien de landentopics van de landen die mee doen aan de kwalificatie voor het EK 2012 ook naar dat subforum verplaatsen?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Goede plannen hierboven.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Clubs/ spelers is niet meer?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Algemeen
Nationaal (eredivisie, Jl, amateur, beker clubs) Buitenland (serie a, epl, clubs, etc) Internationaal (europa, ek, landen, etc) Personen (spelers, coaches, trainers, etc) Media & Live (tv programma's, live verslagen, etc) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Eerst maar eens even kijken wat de beste verdeling is voor ik er aan blijf klooien.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Maar wat als er dan een speler uit de Eredivisie naar de Serie A vertrekt? Komt het dan onder personen? Nationaal? Buitenland?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
-stop eens met spammen, ben er nu wel klaar mee-
Laatst gewijzigd door Nico; 5 september 2010 om 17:08 __________________ “Lagáán joh, |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tijd voor
__________________ 2e rings user. |
|
|