![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Erg prettige indeling zo, Nico.
.Boris, bedoelde je zoiets? __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Probeer er een Competities & toernooien van te maken, zoals nu Hobby & vrije tijd. Wellicht dat het dan niet 3 regels in beslag neemt?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
![]() Stuk overzichtelijker .
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Ik snap trouwens niet helemaal hoe deze verdedling nu ineens veel duidelijker is, je hebt nog 150 topics weggehaald uit voetbal, waar er nog steeds 1200 voor zijn... Voor een club-topic moet je nu nog steeds pagina's doorzoeken. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Inderdaad, het moet wel iets verder verdeeld worden dan dat het nu is.
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
Waardeloos dit, moet nu veel te veel klikken
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hoezo? Leg eens uit wat je doet dan. Als je alle actieve voetbaltopics wil zien, dan klik je bovenaan de site op Voetbal.
Ik ben benieuwd in welke situatie je nu dus zoveel moet klikken? __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ik was er eerst niet zo voor eigenlijk, maar nu met die knop "voetbal" vind ik het ook wel top eigenlijk. Scheelt ook weer chaos als je alleen even over clubs wilt bijlezen bijvoorbeeld.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
|
En de AT is leuk, maar vaak staan daar het Ajax topic etc. bovenaan, die gebruik ik dan ook bijna nooit. |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
Als die er zometeen wel inzit en je klikt daarop, dan krijg je gewoon de lijst met topics te zien zoals dat voorheen ook zo was. In die lijst stond het Ajax topic ook bovenaan, want die ook gesorteerd op laatste bericht. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Dan ga ik het nu meteen voor je fixen
![]() Staat er nu bij in het menu onder VBL-AT Laatst gewijzigd door Nico; 6 september 2010 om 16:03 __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
Verdomde goed bezig!
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Chill, hoef je al die slowchats en spelletjes niet meer voorbij te scrollen, hulde
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Die topics zaten sowieso al in andere subfora.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
hehe idd.
edit. ah op die fiets. __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Voetbalspellen staat nog wel in die Voetbal AT.
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ik vind die nieuwe indeling maar niks. Steeds gaan switchen tussen alle subforums is irritant.
Nee, doe mij maar zoals het altijd was. |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Dan klik je toch bovenin even op het linkje 'Voetbal'? Dan krijg je gewoon de lijst met alles door elkaar.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Of je forumt gewoon via je AT.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
what the heck
![]() Veel te druk die beginpagina |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Eeen voetbalforum met maar 1 voetbal subfora en veel meer andere subfora deugt gewoon niet
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Goede indeling zo
Misschien handig om van voetbal Voetbal-AT te maken oid, zodat dat duidelijk is?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Of VBL-AT heet hij mobiel. Maak er hier wel Voetbal-AT van. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
veel te druk zo gisteren was het beter.
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Holy hell, hier moet ik wel erg aan wennen.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Even wennen, maar ik denk dat het zeker een verbetering is.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Nu alleen ook nog even wat archief fora toevoegen. Want gisteren verdwenen de topics van NL-Finland spoorloos nadat ze volgepost waren.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik vind het prima zoo
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ik vind het een hele verbetering
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Veel beter zo!
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
goed dat er een voetbal-at is. Ben het met Voreg eens anders teveel klikken, wil gewoon de lijst met actieve discussies. Voor de rest begrijp ik de beslissing wel.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Zal vast weer aan mij liggen maar als ik op ''Voetbal'' druk kom ik gewoon bij die 8 subfora weer uit.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Ik vind de titels "Buitenland" en "Internationaal" wat van hetzelfde, ik zou er iets anders van maken.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
Ehm dit hele gebeuren werd een jaar geleden ook geprobeerd en week later ofzo weer teruggedraait. Wat maakt het nu anders?
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Groter, meer topics, overzichtelijker. Daarbij was heel veel in het begin irritant, heel veel bleek later toch heel fijn als je eraan gewend was.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Wat me vooral stoort is de schijn van inactiviteit die er nu op het forum ligt.
Open één van die subfora en je ziet in één oogopslag dat er in een topic al sinds augustus niet is gereageerd. Dat beeld strookt totaal niet met de feiten weten wij als users hier maar het kan naar mijn idee een verkeerd beeld naar buiten uitstralen. Daarnaast blijf ik het veel te druk vinden. |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Heb je ook het antwoord gezien wat ik hierop gegeven heb?
|
|
|
|
|
|
#96 | |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 | |
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Overigens is het volgens mij ook mogelijk om aan de de link 'Voetbal' Die je nu dus naar het overzicht van de subfora brengt, een url te hangen. Dan kan je dus ook naar de Voetbal-AT gestuurd worden.
Ik weet alleen niet of dat helemaal wenselijk is en of dat dan weer niet heel verwarrend werkt. Hoewel je vanaf de index, natuurlijk ook bij de subfora kan komen. __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Toen kon dat niet. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tijd voor meerdere categorieën/fora.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|