|
|
#1 |
|
Is het geen optie om voor het EK 2012 alvast een subforum te maken?
Hierin zou dan echt alles omtrent het toernooi, vanaf de kwalificatie, kunnen worden besproken...
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lijkt me een goed idee, anders staat straks heel voetbal vol.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goed idee inderdaad.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zal het achter eens in de groep gooien.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ben voor
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
In de geheime mod topics?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het EURO 2012 subforum komt er toch, dan kun je hem net zo goed vanaf de kwalificatie al gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tof idee.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Weten jullie het zeker? Het WK subforum liep ook erg matig tot de competitie voorbij was. Enige wat je nu in het subforum zou krijgen is de kwalificatiepoules en wat info over de speellanden.
Pas als er meer bekend is, is het toch boeiender? __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
kwalificatie is eigenlijk wel iets wat erbij hoor, ondanks dat het mss nog niet zo snel zal gaan lopen
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Veel te vroeg voor een subforum.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
![]() Vanaf de groepsloting gaat het een beetje leven meestal en pas als de competities voorbij zijn en de selecties bekend, gaat het los. Mooiste op dit punt zou zijn als de filters zouden gaan werken.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik vind het wel een beetje vroeg.
Maar ben er niet op tegen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik ga er dit weekend even goed over nadenken!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Als bijkomend voordeel zou je de bouw van stadions dan kunnen bijhouden ook, bijvoorbeeld.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
En ik zie het probleem niet, dat er misschien niemand komt gedurende een week of vier.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Op zich prima, rondom kwalificatiewedstrijden houd je voetbal lekker schoon.
Tijdens de kwalificatie is er genoeg te ouwehoeren. Plus als het EK eenmaal zover is, hebben wij al 2 jaar lang een subforum. Das weer goed voor Gooooooooooooooogle. Daarnaast heb je nog een hoop gedoe in de Oekraine, dus ik ben wel voor. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
. Ik ben sowieso voor wat meer fora. Dit is een voetbalforum dus mag het best wat meer gesplitst. - Clubs + spelers + nationale competitie's - Landenvoetbal - CL + EL in een forum. Laatst gewijzigd door Boris; 03-09-10 om 15:35 |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Daar was ook al even discussie over achter. Zo was het voorheen natuurlijk ook, maar men wilde het net als Fok, gewoon alles door elkaar.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja precies, en op zich zou ik het ook wel willen, maar er was toen simpelweg teveel tegengeluid over, waardoor we besloten weer naar 1 grote verzamelbak te gaan.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Als alles zo gecategoriseerd gaat worden, dan hopelijk wel met een aparte AT voor alleen voetbal gerelateerde zaken.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Daar ben ik nu toevallig naar aan het googlen
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tijd om de discussie maar weer eens aan te wakkeren --> Tijd voor meerdere categorieën/fora.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Top Boris!
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Heb er nog eens over nagedacht. Ben nu een voorstander.
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nu ik al die poules gekickt zie, word je helemaal gek in het subforum.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
EK 2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |