|
|
#1 |
![]() Er wordt op mijn @WijZijnVoetbal-bericht niet gereageerd helaas. Dus moet ik het maar even posten op het WZV-forum. Maar er was nog geen topic voor. Dus maak ik maar even dit topic aan .Over de tweets van WijZijnVoetbal op Twitter dus (WijZijnVoetbal (WijZijnVoetbal) on Twitter). Ik dacht dat Nico dit voor zijn rekening nam, maar het blijft ondanks zijn vakantie gewoon doorgaan. Ik neem dus aan dat denthemen het nu verzorgt? Prima initiatief hoor, maar de laatste tijd maken jullie het wel heel erg bont. Vanmiddag heb ik bijvoorbeeld al 31 (!) tweets voorbij zien komen .[MartSmeets-modus] Mag ik zeggen dat het een aardige overkill begint te worden? Ja, dat mag ik zeggen. [/MartSmeets-modus] Mijn conclusie: Twitteren onder de naam van WijZijnVoetbal is prima. En als dat mensen naar het forum lokt, dan helemaal! Maar maak het niet te bont aub .
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja, beste mensen. Dat rare, vreemde, Twitter. Dat Twitter dat, en dat klinkt misschien heel gek, zoals ik dat nu stel, dat van die typische informatie geeft in zo'n bijna krankzinnig, lekker gek, afgekort taaltje. Dat, ja, precies dat Twitter, zou dat, en mag ik dat zo zeggen, ja, dat mag ik en dat kan ik, dat zou dus soms wel eens iets van te veel kunnen worden. Maar misschien klinkt dat, op dit moment, voor u, die thuis zit en dus niet hier op dit gekke, leuke, vrolijke forum, wel iets te zwaar. Maar ergens heeft die Yeahinho, die scribent uit dat leuke, authentieke Rosmalen, die supporter van dat mooie FC Den Bosch van die gekke Jan van Grinsven, die Sliert van de Vliert, die doelman, misschien wel gelijk.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vind je het zo storend? Ik ben ook een van degenen die twittert voor WZV, met eigenlijk maar 1 doel en dat is de site onder de aandacht brengen voor nieuwere aanwas; zonder dat het echt spammerig wordt uiteraard. Veel berichten in korte tijd en over hetzelfde onderwerp zal niet werken; echter is een dag zoals vandaag met een loting wel iets anders. Dat is wel een onderwerp waarmee je mensen naar het forum kan krijgen en mee kan laten discussieren.
Ik weet niet hoe jij het WZV account voor jezelf ziet als volger; als een manier om op de hoogte gehouden te worden over de status van de site, over nieuwe topics, over nieuwtjes, voor live-updates? Het een zal je wat meer aanspreken dan het ander, maar de bedoeling is iig niet dat het over zijn geheel gaat storen. Elk artikel tweeten zoals VI en VoetbalPrimeur doen, heeft totaal geen zin - maar een paar updates per uur, richtend op een goede interessante discussies of nieuwtjes, waarom niet? ![]() Vooralsnog blijkt het iig wel een redelijke bron om nieuwe users op het forum te krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb @wijzijnvoetbal er uit geknikkerd omdat ik het toch wel lees hier en Nico ook nog eens alle WZV berichten retweete.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Storend nog niet, maar het is wel best veel. Bijna net zo veel als Ryan Babel en die volg ik maar niet meer, werd ik compleet gestoord van.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#6 |
. Ik vind het ook nogal veel worden ja.... En vooral veel van hetzelfde, zoals Sandman al zegt .
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wij zijn als gehele crew verantwoordelijk voor de Twitter berichten, en jullie input is altijd welkom natuurlijk. Wij zien Twitter op dit moment als aantrekkingskracht voor nieuwe gebruikers, en minder als account voor de huidige users om ze op de hoogte te houden.
Mocht hier wel veel vraag naar zijn, dan kunnen wij dat natuurlijk altijd nog verzorgen! __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tuurlijk is het voor de nieuwe aanwas bedoelt, maar het werd op den duur een beetje overkill.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Overigens hebben wij vandaag 127 keer gehad dat iemand op een link heeft geklikt in één van onze tweets. Natuurlijk heb je een deel dat op een aantal tweets drukt, maar ik denk dat je er zeker wel 30 á 40 mensen op je site krijgt die hier nog niet geregistreerd zijn.
Dit is bijvoorbeeld daar het gevolg van __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Maar met welke intentie volg jij WZV? Om op de hoogte te blijven wat betreft downtime e.d. destijds? Of voor nieuws? Dat is voor ons dan weer interessant om te weten __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
5 clubs in een loting plus live-wedstrijden; dat zijn wel de onderwerpen waarmee je via twitter kan scoren...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Maar ik ben dus vooral benieuwd naar de reden voor het volgen; enkel voor de updates betreffende bijv. downtime, of om het feit dat wij af en toe topics onder de aandacht brengen? Want als daar echt behoefte aan is, dan moeten we daar naar kijken
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik volg het omdat ik op de hoogte wil blijven van WZV. Over de downtime bijvoorbeeld. En af en toe een topic-spam vind ik prima hoor, maar 31 in 4 uurtjes tijd vind ik wat overdreven.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Maar zou jij dan een aparte twitter met dat soort dingen waarderen? Want het huidige account is er in onze ogen om nieuwe mensen aan te trekken, en dan moet je veel de aandacht op je vestigen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ja, dan zou een 2e Twitter daarnaast een goeie optie zijn denk ik
Die zou dan meer gebruikt kunnen worden voor de users en de huidige om nieuwe aanwas te triggeren. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
31 tweets in 4 uur, dat vind ik het ergste niet hoor. Maar, normaal gesproken, zou je hebben gehad dat Nico ze ook alle 31 ging retweeten en dat ik toch wel al wist wat er in de link stond. Dan had ik dat net hier gelezen en kwam het nog twee keer op Twitter voorbij. Dus voor bestaande gebruikers is het voorlopig nutteloos, tenzij er inderdaad een downtime is.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja dat is Nico zijn persoonlijke twitter
Maar we gaan de optie om een tweede te openen bespreken!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
https://twitter.com/WZV_Updates
Daar zullen we dan komen met belangrijke info over downtime, updates, belangrijke mededelingen, prijsvragen, etc. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooi, ik volg em!
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nice!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik wilde dit topic net openen. Ik heb WZV maar even unfollowed, werd helemaal gek van al die flauwekulberichtjes tijdens wedstrijden. Hoef echt niet te weten dat er een bal op de paal was. Eigenlijk helemaal niet tijdens wedstrijden.
Veel andere twitters vind ik wel leuk, met nieuws en gekkigheidjes, maar stop aub met twitteren tijdens wedstrijden. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Daarom dus het onderscheid tussen 2 accounts. Voor de leden is er dus WZVupdate en voor promotie is er het oude account.
Overigens deden we dit vorig seizoen ook regelmatig. Followeden jullie ons toen niet?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik Twitter pas een week of 3, dus nee. Maar ik ga het écht unfollowen. Zeker na gisteravond en vanmiddag. Ik hoef echt niet continu live wedstrijdverslagen in m'n Twitter-box te hebben hoor
.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat een gezeik zeg
Als het voor nieuwe aanwas zorgt is het prima toch?
__________________ Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nee het is gewoon irritant.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Je hoeft het niet te lezen.
__________________ Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
*unfollowed*
Wat gaat er nu precies met WZV_updates gebeuren? Die heb ik nu toch niet voor de sier gefollowed he? |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Twitter is - zover ik weet - ooit bedacht om via korte berichtjes te laten weten waar je bent, wat je doet, enz. Jij zult er vast anders over denken en het beter weten, maar ik ben geen TR en heb geen zin om er ellenlange discussies over te houden.
Storingen en updates van het forum komen (hopelijk) zelden voor. Maar bedankt voor je reactie. Nu weet deze heldere dus dat ik van WZV_updates weinig Tweets hoef te verwachten... Had leuk geweest als er iets meer op zou komen voor de gebruikers, maar helaas. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wat - wil - je - dan ?
Je loopt nu echt te zeiken om het zeiken hoor, Yeahinho. Feedback is prima, kritiek is ook prima - maar je komt ergens mee, er wordt naar gekeken, en er komt een oplossing en nog is het niet goed? Twitter wordt vanuit WZV voornamelijk gebruikt om naamsbekendheid te creeren, door te linken, updates eruit te doen over voetbalwedstrijden, nieuws te melden, discussie-waardige dingen te melden. Voor de een is het een persoonlijk iets (hoi, ik moet nu poepen), voor de ander is het nieuwsgaring, voor de ander is het communiceren. Twitter is groter en wordt door verschillende mensen op verschillende manier gebruikt. Het is ook niet zo raar dat een organisatie of site of niet-mens anders wordt gebruikt dan door een individu voor persoonlijk gebruik. Prima dat het storend is, enigszins begrijpelijk ook nog. Prima feedback en prima kritiek. Nu is er een oplossing en dan moet je nog steeds even doorzeuren, want het is nog steeds niet wat je wil. Wat wil je dan op WZV_updates? Waar WZV een keer per dag is? Wat WZV aan het doen is? Of wil je daar ook nog steeds topic-tips? Of alleen bepaalde topic-tipcs? Of alleen filmpjes? Het is vrij lastig tegemoet te komen aan iemand's wensen als ie niet duidelijk is wat met wat hij precies wil, en ook niet helemaal ideaal als je te maken hebt met een bekende en onbekende achterban, waarvan momenteel de onbekende achterban wellicht een iets hogere prioriteit heeft om te bereiken dan de bekende achterban, via Twitter that is - waardoor je zeker niet helemaal in staat bent om iedereen's wensen te vervullen. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd en zin jullie er voor/in hebben, maar het zou wellicht leuk zijn om sommige berichtjes ook op WZV_updates te plaatsen. Hier en daar wat opmerkelijke nieuwtjes vind ik prima leesvoer hoor. En een keer wat over wedstrijden is ook nog wel te pruimen. Ik vond het vorige Twitter-account best oké hoor, maar het werd gewoon teveel, met 17 tweets over één en hetzelfde duel...
WZV_updates is een prima alternatief, bedankt voor de oprichting daarvan, maar dat dekt (wat mij betreft) de lading ook niet helemaal. Ik kan nu kiezen tussen 50 tweets per dag of 0 tweets per dag... Vandaar de opmerking dat ik dat wat jammer vind. Maar goed, jullie moeten natuurlijk zelf weten wat jullie er van maken .
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dat zou dus betekenen dat er 3 WVZ Twitters moeten komen
![]() En dan zou je dus ook moeten filteren wat wel belangrijk genoeg is voor het ene twitter account maar niet voor het andere account. Je moet dan ook dubbel werk doen als het voor alle 3 de accounts is. Nee, dit lijkt mij een goed plan. Mag er dan ook nog een 4e WZV twitter account komen voor de dingen die weer niet geschikt zijn voor de andere? |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
WZV_Feyenoord
WZV_DenBosch __________________ Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Waar lezen jullie dat ik zeg dat jullie mijn perfecte Twitter moeten oprichten?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Een slot op dit topic gooien.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
Het is me niet helemaal duidelijk wat de rol van bijvoorbeeld Bliksem op dit forum is. Niet lullig bedoeld maar is er ergens te vinden (een topic?) wie nu eigenlijk bij de zogenaamde crew hoort? Verschillende mensen spreken zo nu en dan in de wij-vorm namelijk. Een beetje onduidelijk als je het mij vraagt.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Maar dan krijg je alleen dingen over updates en zo?> Ik volgde het andere twitteraccount omdat ik het leuk vind om snel nieuwe dingen te weten of op discussies te worden gewezen. Maar toen ik vanmiddag 8 twitters van acties tijdens de wedstrijd NAC-AZ kreeg, werd ik minder blij.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Is het alleen daar voor bedoeld?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik vond dat twitteren eigenlijk heel erg goed gaan. Volgens mij gewoon niet tijdens wedstrijden twitteren over het wedstrijdverslag, dat doen users zelf wel. Alleen voor hele opmerkelijke dingen, verder vooral nieuws en leuke discussies. Dat is ook het geheim van een goed twittergebruik, dat je het een beetje doseert.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Maar wat wil je nu voor die andere twitter dan? De topics kun je gewoon hier volgen. We hebben op het moment geen prijsvragen lopen en we zijn geen site die filmpjes e.d. plaatsen
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
En werkt dat dan? Ik zag het steeds als service, ook voor bestaande gebruikers, om ze te wijzen op leuke discussies en zo. Lijkt me ook beter eigenlijk.
Maar je wilt dus eigenlijk geen followers maar vooral in de timeline verschijnen? __________________ No Homo |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WijZijnVoetbal op Twitter
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|