|
|
#101 | |
|
[quote=Dagglala;2278345][...]
Hey das eigenlijk wel een goede suggestie, dat van die stats. .
Maargoed ik heb mijn punt gemaakt, ik vond dit wat spammerig en overdreven. Ik ga slapen. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ik geef TR niet graag gelijk maar ben het nu 100% met em eens. Die WZV_updates is echt een lachertje op dit moment. Het bestaan daarvan slaat echt nergens op. Maar goed, mijn visie zal toch wel onzin zijn dus ik unfollow beide accounts wel, dan is iedereen blij en kan dit topic op slot.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
WZV_updates zou inderdaad gebruikt kunnen worden voor nuttige weetjes en statistieken. Een idee is bv om verschillen te laten zien in bezoekersaantallen tussen verschillende maanden.
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Weer lekker bezig vanavond.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
3 tweets over jong oranje?
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Robin vond het te weinig denk ik.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
*kick*
Hoe zit het met de Twitter-accounts? De laatste Tweet van @WZV_updates dateert van april. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Kan je topics eigenlijk 'liken' op facebook, of tweeten? Met FP items kan dat wel, en hoewel dat niet optimaal benut wordt momenteel voegt het wel iets toe m.i. Topic van de week tweeten, of zo..
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Ik bedacht dat ik dit topic wel eens kon kicken toen ik gister het 'grote' nieuws van Nico las. Als zoiets al niet eens wordt getweet, waar word dat account dan überhaupt wel voor gebruikt?!
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ik heb @WijZijnVoetbal even opgezocht en zag dat de Tweets niet al te vaak meer worden geplaatst. Ik ben de laatste tijd best bedreven in het Twitteren en zou evt wel mee willen helpen door af en toe wat nieuws met hashtags en linkjes te plaatsen. Met TweetDeck is dat zo gebeurd
. Laat maar horen of er behoefte aan is.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
*unfollow
|
|