![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Topics staan nu ineens in een miniem balkje en de cijfertjes (aantal posts en views) in veel te brede. Lijkt wel of ze omgedraaid zijn. Wat is dit?
![]() MyAT heeft er trouwens geen last van, alleen de normale lijsten. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nergens last van
?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ook niet. Alles normaal hier.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geen enkel probleem hier.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ah in IE ziet het er idd vreemd uit.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik draai anders FF.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hmm in Chrome ziet het er inderdaad zo uit als op het screenshot hierboven. En in IE gewoon normaal.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
FF
![]() IE
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
En in de forumoverzichten staan wat dingen door elkaar.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heb even in IE gekeken, daar geen problemen bij mij. Maar Firefox dus wel, dan ziet het eruit als op die screen.
Vreemd hoor, bij iedereen zijn de resultaten anders.
Laatst gewijzigd door Kriegel; 26-07-10 om 21:52 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik zie juist in MyAT hetgeen Kriegel in de OP schetst.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heel apart inderdaad
![]() Als het nou nog een duidelijke reden was en bij iedereen hetzelfde.. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik zal het morgen ook maar even op mijn werk in IE checken.
In Chrome en FF op mijn mac is er namelijk niets aan de hand
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ook op de windows computer hier in FF, chrome en IE geen problemen. Wat ongelooflijk achterlijk
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Echt heel gek.
En kijk, normaal gesproken zou ik er nog niet eens meteen over klagen, maar zo'n smalle topicbalk is gewoon superirritant. Zeker als je ziet hoeveel ruimte die cijfers onnodig innemen. __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
oh wacht.. ik lees nu pas goed en zie dat het alleen in de normale lijsten is!
![]() Die kloppen bij mij ook niet helemaal.. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wat is er met de layout aan de hand?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|