|
|
#1 |
|
Werkt niet ofzo?
Als ik op pvv voetbal zoek dan krijg ik 500 pagina's En zo vaker als ik wat zoek, via google werkt het beter
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja, voetbal is natuurlijk geen term die veel voorkomt
![]() Hij probeert natuurlijk zo goed mogelijk te matchen, dus als de combinatie pvv voetbal niet voorkomt, dan pakt hij alleen voetbal. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan me herinneren dat pvv voetbal wel gewoon voorkomt. Verder staan er berichten bij waar voetbal niet in voorkomt
.Ik zoek die dingen van Koekebakker!!! __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Maar goed, zoeken blijft een lastig algoritme dat google vrij ver geperfectioneerd heeft
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Je kunt ook specifiek zoeken op alleen berichten van een persoon met daarin "PVV voetbal"
Even geavanceerd zoeken doen KK.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zoeken op PVV-voetbal dommie. We leven hier niet in Engeland.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Doet niks af aan het feit dat ik geen posts met pvv en voetbal erin bovenaan krijg
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Niet als ik op pvv en voetbal zoek. Krijg een topic over howard webb bovenaan
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als ik op Willem zoek krijg ik een pagina vol met maar 1 hit van Willem
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pfaf heeft gelijk.
Laatst gewijzigd door Dagglala; 15-08-10 om 19:54 __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het gaat nu over Willem, zoek daar maar eens op.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Willem?
Er zijn cursussen 'zoeken in databases', wellicht is dat wat voor je? Heb je wel eens een bibliotheekboek gezocht? Artikelen? Archieven van kranten? Zoek je in de bieb naar De ontdekking van de hemel, Mulisch, De bezige bij, 1992 door 'De' in het zoekveld te plempen?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
inderdaad.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij moet op titel zoeken en niet op inhoud, daar ging het over. Willem 2 topic is de enige met Willem in de TT.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dan doe je geavanceerd zoeken en laat je hem alleen in de titels zoeken?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Oh ik dacht dat ie dat automatisch al deed. Lijkt me wel zo logisch
|
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Typisch KK-faal-op-faal-post-topic.
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bij dat andere forum zoek je wel gewoon op titel, dat is ook gewoon normaal
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Is niet waar. Slechts sinds het wegvallen van de normale zoekfunctie is dat zo. De alternatieve zoek-sites gebruikten logischerwijs ook de complete threads in plaats van titels. De enige reden dat op FOK! door de titels gezocht werd is omdat de capaciteit niet toereikend was gedurende een (te lange) periode...
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
!
||
|