|
|
#1 |
|
Ik zit hier tijdelijk op de laptop van m'n broertje en heb dus geen zin om m'n gegevens op te slaan, maar nu word ik steeds na vijf minuten niet postend actief te zijn geweest automatisch uitgelogd. Erg irritant, vooral omdat navigeren niet als activiteit wordt gerekend.
![]() Kan dit op de een of andere manier voorkomen worden? Zie nergens een instelling. Laatst gewijzigd door Kriegel; 03-07-10 om 23:02 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zal het eens opzoeken of dat kan
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klopt inderdaad, elke keer als ik op de site kom moet ik opnieuw inloggen en ook als je even niets doet moet je opnieuw inloggen. Erg lastig.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als het goed is zou het om de 15 minuten zijn. Stond op 900 seconden en ik ben niet zo'n rekenwonder
![]() Maar heb het op 1800 seconden gezet. Is in ieder geval wat langer. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Als je het vinkje aanvinkt, dan hoef je niet elke keer opnieuw in te loggen.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tot nu toe al 50 keer gedaan maar werkt nog steeds niet.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
hmmzz.. daar heb ik dus nog geen moment last van gehad. Vreemd is dat dan.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Heb ik ook al eens gehad op een ander forum, toen heb ik gewoon de hoop opgegeven, een nieuwe update genomen, en het werkte.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Teruggaan naar Fok!
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is het niet mogelijk om dat als optie in te kunnen vullen? Hoelang of desnoods helemaal niet.
Ik irriteer me er ook een beetje aan
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Ik kan het alleen voor iedereen aanpassen, maar helemaal niet, lijkt me helemaal niet fijn. Als het goed is blijf je nu een half uur ingelogd als je het vinkje niet aanvinkt. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja ik had het gelezen, alleen werkte het bij mij volgens mij niet. Ik zal het nog maar weer even proberen.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hmm.. lastig.
Lijkt een beetje browser of computer afhankelijk te zijn ben ik bang. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nou ja, in ieder geval is het iets.
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tja, als je gewoon aanvinkt en dan klikt op uitloggen, dan blijven je gegevens niet bewaard natuurlijk, maar dan kan je wel eens vergeten.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het gaat nu beter hoor!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gelukkig!
|
|
|