|
|
#1 |
|
In eens zijn een heleboel posts verdwenen in verschillende topics.
Wat gebeurt er? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Viel mij ook al op ja, het laatste bericht in VBL was van 9 uur vanmorgen ofzo, leek me al wat raar
.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heb het ook ja
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Echt wazig ja
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mis ook van alles ja.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik denk al
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
WTF
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nu is dit topic er opeens wel weer.
Straks is ie weer weg
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dit is wel heel irritant.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik dacht dat ik gek was geworden, maar mijn berichten zijn dus echt weg
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
ik denkkkkk dat er omzetting is geweest van shared naar prive-server. Waarschijnlijk hebben ze een backup genomen van een paar uur geleden, dus zijn we een x uur aan postgeschiedenis verloren.
Hopelijk weet Nico wat meer? __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ah, ik zat al zo te zoeken naar mijn posts van vanmorgen...
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Al mijn posts waar iedereen zo ontzettend hard om moest lachen, allemaal verdwenen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik snap er geen reet meer van. Jezus, ik had zo'n 50 berichten geplaatst vandaag
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Godsamme, ook m'n PM van Vaduz
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Beetje kansloos dit.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nou, nou. Zo´n zware ramp is het ook weer niet
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Klopt. Ik zeg trouwens niet dat het kansloos van Nico oid is. Het past wel bij de strubbeling van de overgang naar vbl 2.0.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
. Nou ja, laten we iig hopen dat dit de laatste drempel was naar een goed werkende host en dat connectie issues of database failures iig over zijn en er geconcentreerd kan worden op het forum doorontwikkelen.
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
50 posts op een dag. dat is pas kansloos
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zo zie je hoe irritant het is, om afhankelijk te zijn van bijvoorbeeld zo'n dergelijke host.
En zoals al gememoreerd, zo'n ramp is het niet toch? __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het lijkt wel of er een forum A is met posts en tegelijk een forum B is met andere posts.
![]() Het wordt verwarrend ![]() Want tot 2 minuten geleden kon ik dit topic neit zien. En in de livetopics staan nu ook ineens andere berichten dan dat ik 5 minuten geleden nog zag. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
huh wtf, dit is wel wazig ja.
Ik heb ineens een andere avatar
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Charme van het forum. Problemen horen bij VBL/WZV
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dat wordt weer afkicken als WZV online blijft
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Afkicken van het afkicken omdat het forum offline is. Buitenstaanders zouden het niet begrijpen.
"Nobody likes downtime, we don't care"
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
"WZV: downtime till we die!"
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
*Pleit voor forumslogans
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Anders kun je huidige traagheid niet verklaren. |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik heb het gevoel dat de totale teller ook af en toe heen en weer gaat (dus soms ook ineens minder). Of ligt dat aan mij?
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Is al eerder aangegeven en staat als het goed is op de todo lijst. We zijn er nog niet uit wat daarvan het probleem is
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Verdwenen berichten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|