![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Op het vorige forum kwam er meteen zo'n balkje boven in beeld als je een nieuw bericht hebt. Nu niet meer en dat mis ik. Letterlijk, want het valt niet op en soms duurt het wel heeeeeeeeeuuuuuuuuul lang voordat ik het doorheb, en dan mis ik leuke uitnodigingen, grappige ontmoetingene en geile sex
![]() Is er nog een mogelijkheid om iets te laten knipperen als er een nieuw bericht is? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Je kunt wel inschakelen dat je een pop up krijgt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hoe dat dan?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
hoe?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb het even aangezet bij beide
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Doe ook eens bij mij aanzetten.
Ja ik ben lui. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Geef de user geen vis, maar een hengel en uitleg hoe te vissen!
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik ben tegen vissen
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Ga eerst naar Gebruikersinstellingen (links bovenin). Kies dan uit het linker menu de optie opties wijzigen bij instellingen & opties. Dan zie je daar onderstaande tekst met de mogelijkheid tot aanvinken:
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
?
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Spoiler
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mijn privé-berichten sectie werkt niet juist volgens mij. Ik kan geen verzonden berichten meer zien, en weet dus niet of mijn berichten aankomen.
Niet handig voor draft's e.d. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Verzonden berichten kan je ook op de eerder aangegeven lokatie aanzetten. Ik zal eens op zoek gaan of ik het gewoon voor een ieder aan kan zetten.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Heb 'm nu zo ingesteld dat hij ze automatisch kopieert, maar de oudere pm's stonden er wel nog gewoon in.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Priveberichten onduidelijk
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |