|
|
#1 |
|
Waarom linkt vblforum.nl niet gewoon al naar deze site? Lijkt me toch belangrijk de eerste dagen...
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Denk voornamelijk voor de mensen die nog niet over zijn. Al is dat nu ook wel redelijk voorbij denk ik?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wordt aan gewerkt, maar je hebt idd een punt.
Ik hoop niet dat ik voor mijn beurt spreek, maar als het goed is wordt het straks zo geredirect dat als iemand in Google op een vbltopic klikt hij hier in het juiste topic komt. Nog even uitzoeken of zoiets 1 op 1 mogelijk is. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ga de index gewoon door laten linken hierheen. De rest blijft daarachter dan gewoon bestaan, dat moet dus geen problemen opleveren.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
VBLforum
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|