![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Geen idee wie de beheerders zijn van het Youtube kanaal, Hyves pagina, Facebook pagina en Twitter account, maar die moeten allemaal geupdated worden.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
hyves, facebook en twitter is allemaal aangepast, heb ik vlak na de overgang al gedaan.
Volgens mij kan je alleen van youtube niet de naam veranderen. Maar dat moet ik ff uitzoeken. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
zonde is dat..
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ah oke!, net binnen de marge dus
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Youtube is ook al een tijdje aangepast voor wie het nog niet opgevallen was:
YouTube - Kanaal van WijZijnVoetbal __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
BELANGRIJK! Social media en de nieuwe naam.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|