![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nu we helemaal over zijn is het tijd om deze discussie weer eens aan te halen.
Ik vind het een beetje onzin om na 300 posts het topic op slot te gooien. Kortom zullen we dat verhogen naar 1000 posts? 300 is zo weinig. Mag wmb best omhoog .
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
traditie
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
tja, weet ook geen andere argumenten tegen
.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vind 300 wel een goede limiet eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het voordeel van 300 is mijn inziens dat het meer leesbaar blijft. Ik ben minder geneigd een topic wat al 6 pagina's heeft door te gaan lezen dan een topic met 2 pagina's (ook al is het dan deel 2)
En ja, dat is puur een gevoelskwestie.... |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik ook, op motor-forum gaat het tot 2500 maar dan blijf je aan het zoeken
![]() 300 is prima. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik ben helemaal voor. Principieel tegen 300 (1 of 2). Alsof het nou uitmaakt of een topic nou 6 of 8 pagina's telt. Je moet het niet gaan overdrijven. Maar ik vind 4-500 ook wel een mooi aantal.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik ben voor behoud van 300.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Misschien dat alleen livetopics langer kunnen zijn. Dan is er geen gezeik als een topic vol is maar kan je gewoon lekker doorposten.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
500 lijkt me opzich wel een mooi aantal.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eens met Mario, 10 pagina's, mooi aantal
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Op zich mag er wel wat meer in inderdaad, mooie zou inderdaad 501 posts zijn. Waar de 501e dus de sluitpost is. Mooi aantal pagina's en niet gelijk gruwelijk veel dat je van die ellenlange discussies hebt. Ik vraag het even aan Nico.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lekker 300 houden.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ach 300 of 500, zoveel maakt het niet uit. Als het maar niet meer dan 500 wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
De limiet is wel op te rekken, maar het is maar net wat iedereen het prettigst vind denk ik.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik denk dat 300 wel beter is, anders krijg je zo'n tweakers idee. Dat je gigantisch aan het zoeken bent naar posts.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
500 zou ik ook wel best vinden.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
300 is prima. Op Tweakers zoek je je soms de ziekte en in topic die niet zo snel lopen is het echt helemaal kut.
Dan zitten er soms maanden tussen pagina 1 en pagina 5. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tweakers
![]() Teruglezen
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
300 werkt toch gewoon prima. Waarom die drang om iets te veranderen wat al jaren goed werkt? Gewoon zo laten. __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mooi 300 laten wat mij betreft
.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vind 300 wel prima eigenlijk. Wat mensen zeggen, alleen snellopende topics hebben (iets van) profijt van meer posts per topic.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
300!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
De baas heeft gesproken
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
300 is in orde inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De topics moeten natuurlijk niet te groot worden, zo blijft 'n OP wat makkelijker te updaten lijkt me. Anders moet 'n mod dit doen of de TS, nu kan degene die 't nieuwe topic opent meteen de laatste updates in de OP verwerken.
Niet dat 't veel uitmaakt, maar dat lijkt me handiger. __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
We hebben te maken met een economische crisis en er moet bezuinigd worden. We moeten hervormen in deze zware tijden. Daarom kies ik voor de verhoging van de posts in een topic van 300 naar 500. Wat jullie doen is niet hervormen en de gewone user pakken in de crisis.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
300 voor het VI topic graag.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
-
|
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Is het niet mogelijk om bij een topic aan te geven dat het een reeks-topic is en bij dichtgaan er automatisch een nieuwe wordt geopend?
Bij live-topics zo irritant dat vooral vaak als er iets gebeurd, een goal bv, het topic dicht gaat en het soms 3 minuten duurt voor er een nieuw topic komt. Als dat niet kan; dan maar 500 posts ipv 300... dan gebeurd het iig minder vaak. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
100!
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|