|
|
#1 |
|
Als eerste wat me opviel bij de nieuwe lay-out is dat het lettertype van quotes zoveel groter lijkt dan de normale tekst. Ik denk dat een kleiner lettertype mooier is <3
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En daar ben ik het helemaal mee eens. Vooral in de transfergeruchtentopics waar veel met quotes gewerkt wordt is dat lettertype een tikkeltje te groot. Of kan ik het zelf ergens aanpassen?
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Komt nog
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Klopt, dit gaan we nog aanpassen!!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prima
__________________ All it needed was a little push, some stimulation - An evil guiding light, dark illumination |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gewoon de (grootte van de) lettertypes omruilen. Zoals de quotes nu zijn, moeten de normale berichten worden, en andersom
.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
OK nice, moet inderdaad even aangepast worden.
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Beter zo?
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het viel me meteen op
Dus: ja.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zou de quote-tekst juist het formaat geven dat eerst 'deze' tekst had.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hoppa! Perfect nu
.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
test?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
test?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
hmm :n
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
beter
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hoi
|
Kan ik de font ook aanpassen?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Je browser kan dat gewoon toch?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Font-size van quotes
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|