![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Geweldig werk jongens en Tomasso
Vast veel opstartproblemen en gewenningen maar klasse dat jullie deze stap hebben gezet! __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Haha, we zijn met z'n allen hard in de zeik genomen. Prima nieuwe naam, Nico! (en de rest
)
Laatst gewijzigd door Kriegel; 08-06-10 om 15:01 __________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
/me knuffelt
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vergeet Gitaarsnaar niet
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geweldig dit, echt een toffe naam ook!
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hulde!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
die gast met zijn topic over dattie een voetbalclub wilde beginnen met de naam 'wij zijn voetbal' was dus ook een grap?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Duh
. We hebben lang zitten denken over hoe we hints konden geven
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nee, die gast is door Nico omgelegd zodat de naam gejat kon worden voor het nieuwe forum.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Riro onze nieuwe admin
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Daar moet op gedronken worden!
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Grote klasse jongens.
Ook mooi hoe jullie de inbreng van de users waarderen en benutten. Echt goed.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoezo inbreng van de users? Er werd democratisch besloten voor 'Voetbal United' en zij komen met iets anders?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gegokt en verloren aan mijn kant
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nu dus excuses hé
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Riro puik werk hoor.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Knuffel hier de modjes dood
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|