|
|
#1 |
|
Sinds een paar dagen doet dit forum bij mij soms sloom. Ik weet niet of meer mensen er last van hebben? Soms doet hij gewoon normaal en dan ga ik bijvoorbeeld naar myAT en dan als ik naar onder scrol blijft ie eerst eventjes hangen en zo, soms ook op topics heel raar.
Me laptop begint te blazen en hij haakt 5 sec vast of zo. Edit: net toen ik dit topic opende ook ![]() Heb het alleen op deze site dat is het rare.. Edit 2: Het begint nu wel zwaar irritant te worden bij elke pagina die ik bezoek blijft die wel minstens 8 sec hangen
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja, ik heb sowieso dat mijn browser de laatste tijd kuren vertoont. Hier, maar als ik op Youtube ben flipt ie helemaal.
En idd, meer mensen hebben het. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hier blijft hier ook vaak hangen. Erg vervelend.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ook last van.
Letters die niet meteen in beeld komen
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb het een paar dagen al. niet alleen hier, op meer websites. Dacht dat het aan youtube lag...maar heb het nu ook wel zonder youtube.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geen last
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wel last, maar gebeurd me niet alleen bij deze site.
![]() (firefox) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik heb eens goed op zitten letten en het gebeurt alleen als er boven aan de pagina een Flashplayer reclame is. Wanneer er een 'gewone' afbeelding is gebeurt t niet.
Bij die albelli reclame ben ik dus elke keer de pizang. En bijvoorbeeld bij die Google advertenties (bijvoorbeeld van KFC loopt alles gewoon normaal) |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
Valt me op dat ie vaak blijft hangen bij Ytimg.com (script) |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Scrollen doet ie ook kut
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
![]() scrollen is idd ook verneukt |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het is inderdaad die Albelli reclame.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Op dat andere forum ook die kutreclame.
Kan die niet geblokt worden door de mods ofzo? |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik post er ook minder door....
plezier is snel weg zo |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Geen last hier.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Als ik typ dan duurt het even voordat de letters ook daadwerkelijk te lezen zijn. Vrij irritant.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Toch last hier.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hij is er nu uitgehaald zie ik die reclame, en heb er geen last meer van.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
En daar was die weer hoor, die irritante Albelli reclame waarvan ie op hol slaat!
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Met FF wel last, Chrome niet
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nu zit mijn Explorer.exe om de haverklap vast. Mijn hele PC is traag geworden. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar het gaat hier van kwaad tot erger
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Godver Nico, ga eens werken hier
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Heb er ook last van, dacht dat 't aan de nieuwe versie van FF lag. Wel erg irritant, alsof je met 'n retard pc aan 't werk bent waar opdrachten net 'n paar seconden later binnenkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
Maar ik denk dat Nico een lekker paasweekend heeft. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Na veel pijn en moeite een AdAware scan kunnen doen, wel een aantal dingen gevonden...
Hopen dat het nu beter is. Ik kon zonet namelijk niet eens meer in de veilige modus "Deze Computer" benaderen
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nergens last van (gehad)
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ook last van in Friefox. Maar het is inderdaad die ene Albelli reclame.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Damn nog steeds loopt de zooi hier vast
![]() Heb nu een systeem herstel gedaan, hopen dat het nu beter gaat. Zo niet, dan hou ik Nico verantwoordelijk
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik zal die albelli er eens uitgooien en blokkeren. Hopelijk werkt dan dan..
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eindelijk actie
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik keek toevallig ff via de tel op het forum. Paasweekend bij de ouders en schoonouders
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
ik heb de albelli reclames eruit gegooid. .nl was dat waarschijnlijk?
Ik heb hem zelf nog niet voorbij zien komen. Anders even precies aangeven welke url die reclame naar linkt. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hij doet soms sloom?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|