|
|
#1 |
|
Een van de redenen waarom ik het op Fok! de laatste tijd niet meer naar mijn zin heb gehad, is de abrupte beslissingen van de leiding. Als zei de discussie niet meer leuk vinden, niet kunnen winnen of gewoon domweg geen zin hebben, dan gaat het topique dicht.
Vanmiddag ging deel 2 van het bewuste topic op Fok! razendsnel. In mijn ogen een teken dat het leeft onder de users. Er zijn moderators aangesteld die de boel in de gaten moeten houden of het niet ontspoort. Maar Iteejer gooit het topic dicht omdat hij vindt dat het nergens meer over gaat. In wezen doe jij nu precies hetzelfde met het reclame topique. Omdat jij de discussie niet meer wilt zien, gooi je het topique dicht. Ik krijg Fok! neigingen. En ik dacht dat dat niet de bedoeling was, toch? Dit is dus exact wat ik een tijdje terug bedoelde met 'waarom wil je toch zo graag doorgroeien?'. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik begrijp gewoon niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Ieder topic over die 'rel' is me er één teveel.
FOK! is een groot forum, dus die naam zal heus weleens vallen. Maar niet in combinatie met al dat gezeik om VBL. Er zijn hier gewoon wat users die het een beetje verknallen, door telkens weer te gaan zitten zuigen op FOK!. Dat is echt helemaal nergens voor nodig. Edit: ik ben Nico helemaal niet
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het waren in dit geval de users die mij aankaartten om het topic te sluiten.
Het is juist de bedoeling om los te komen van Fok! en de discussie die vandaag ontstond, irriteerde een aantal users. Daarom besloot ik het topic te sluiten. We willen hier toch juist die leuke sfeer houden, maar dat creëert juist een sfeer die we allemaal niet willen. We gaan ons hier bezighouden met een probleem die daar vele malen groter is blijkbaar, dan dat het hier het probleem is. Dat hele doorgroeien is een bijkomstigheid waar ik niet direct op aan stuur. Ik vind het hartstikke leuk en gezellig hoe het hier nu is, dat er wat mensen bij komen, prima! Het hele forum hier is ontstaan uit een toevalligheid. Ik krijg de verwijten dat ik users hiervandaan naar Fok! stuur om leden te werven enzo, terwijl dat niet waar is. Dat is wat de users zelf doen. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk maak wat ik bedoel en waarom ik dat topic dus sluit? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik denk dat Danny nooit iets met Voetbal United had gedaan als mensen van hier niet daar continu bleven trollen en zuigen (want waarom zou je daar nou, om een andere reden dan naamsbekendheid, een link naar hier posten).
Ik heb Nico via PM gevraagd te overwegen het topic gewoon dicht te doen om erger te voorkomen. En niet veel later zie ik het veel meer users roepen. Hij had het misschien handiger kunnen doen door het stukje hierboven, daar te plaatsen, maar dat mag ie helemaal zelf weten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Btw, zouden sommige onderdelen van de site niet beter gesloten worden voor de niet ingelogde users? Ik word er een beetje moe van om mensen uit te moeten leggen dat een mening op forum A niet gebruikt kan worden bij een discussie op forum B.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Okay, duidelijk. Goede uitleg, waarvoor dank.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik was (als mod op Fok!) en ben (toen en nu als user) van mening dat moderators er zijn om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken. Mensen de mond snoeren, werkt zelden goed. Ik zou het niet doen...
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Ga je dingen afsluiten maak je het ontoegankelijk en zet je barrières op. Mensen willen op internet gewoon snel iets zien en als ze zoiets hebben ik kan hier wat mee registreren ze. Duizend en een andere voetbalforums waar ze vervolgens wel kunnen meekijken en dan jaag je ze weg. Over Fok hebben we het hier al te vaak gehad volgens mij, dit is een rare actie maar ook die moet je maar naast je neer kunnen leggen lijkt me. Ik zit er op en vraag nog weleens wat op bepaalde forums, voor de rest vind ik het hier top. Kan prima naast elkaar lezen maar om voor elke scheet weer daar heen te gaan en hele discussies aan te gaan lijkt me nutteloos. Danny doet blijkbaar wat hem goed lijkt, laat hem wij werken hier met zijn allen aan een groter, leuker en beter vbl/voetbalunited forum. Met de expertise van dagglala hebben we niks te vrezen mbt google volgens mij .
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Goed dat de discussie hier enigszins wordt afgekapt. Niemand heeft iets aan dat overloze gezeik heen en weer. Dat hij zich er blijkbaar nog druk om maar; zijn probleem. Ik hoef zijn bloeddruk niet op te meten, dus laat hem lekker doen wat hij wil. Wat ik dan wel jammer vind is dat aan die kant weer 2 topics lang dt forum zwart gemaakt mag worden, maar swah, ze doen maar.
Mij bevalt het in ieder geval uitstekend hier, en ik vind de userbase erg relaxed zo |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
En beursgenoteerd!
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#12 |
.Overigens doe ik mijn SEO taken gewoon meer dan prima natuurlijk .
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Samenvatting?
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
http://forum.fok.nl/topic/1406610/4/51#77755453 En vanaf daar ergens: http://forum.fok.nl/topic/1406610/4/51#77755453 En een deel 2: http://forum.fok.nl/topic/1407813 Geen samenvatting maar wel duidelijk.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Laat die links nou maar. Wij zijn klaar met ze. Wij hebben wel bewezen zonder hun te kunnen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Ach, waarom niet? Ik vind het wel interessant om te lezen. FOK doodzwijgen zou ik juist typische FOK-praktijken vinden.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Het is niet doodzwijgen, we zijn tenslotte dankzij die vent ontstaan, maar wat mij persoonlijk betreft laten we het zitten. Wij bewijzen dat we makkelijk zonder ze kunnen, onze cijfers tonen dat ook gewoon aan. Onze prijsvragen e.d. laten zien dat we commercieel ook interessant zijn voor de bedrijven
![]() Laat hun lekker de stront in zakken, hebben ze straks ook niets om te wijzen. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hij zal er wel over beginnen ja
|
|
|