![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Dit lijkt me wel handig. Bij topics in het Voetbal subforum zou je dan bij het openen van een topic twee dropdown lijstjes krijgen waarin je kan selecteren over welke club(s) het topic gaat. Bij een normaal clubtopic van bijvoorbeeld Ajax kies je dus Ajax bij het 1e lijstje en laat je de 2e leeg. En bij Ajax-Feyenoord kies je beide clubs.
En dan zou je als forumlid in je opties kunnen aanvinken op welke clubtopics je geabboneerd zou willen zijn, en die verschijnen dan standaard in MyAT. Zou zoiets mogelijk zijn? Lijkt mij wel handig. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Lijkt me vrij lastig, omdat TopicID nummers niet te standaardiseren zijn voor bepaalde clubs, as far as I know
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lijkt me een stuk lastiger te realiseren dan gewoon het topic eventjes opzoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lijkt mij enorm lastig. Daarnaast hebben andere dingen prioriteiten, maar is dit zeker een interessante optie.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volgens mij stelt Brandweer voor er eigenlijk een Ajax forum van te maken. Daar is ook niet zoveel meer voor nodig natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hoeft niet moeilijk te zijn, gewoon een koppeltabel maken tussen categorie en topic, dan hoef je het ook niet te beperken tot clubs, maar dan zou het ook nog andere categorieeen kunnen bevatten. Gewoon een soor tags-systeem dus.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ligt het hier aan, dat ik nu telkens een mail krijg als iemand in het PSV topic reageert?
Ik heb verder niks veranderd aan mijn instellingen en bij andere discussies in MyAT krijg ik geen mail als er nieuwe reacties zijn. Behoorlijk irritant eigenlijk...
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Misschien is het handig om topics te kunnen taggen, misschien door de OP? Dan kan je gewoon een query doen op die tags
![]() Zoiets dus... ![]() edit: Scorpie was me al voor
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Er is een zoekfunctie, je kunt je abonneren op discussies (die je dan alleen even op moet zoeken in de index).
Ik ga dus geen tags invoeren als ik een topic open. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
In de nieuwe forumsoftware zit een filterfunctie om bepaalde topics te filteren, echter is het wat te veel om voor elke club een filter te maken
.Dat brengt me wel op een idee om persoonlijke filters te kunnen maken waar je bepaalde trefwoorden kan filteren in topicnamen. Maar daar moet dan in het dev-team over gesproken worden en zou dan achteraan het lijstje van tweaks/features komen (maw, het zit er niet in de komende maanden). |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Supporters standaard abboneren op hun clubtopics
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|