|
|
#1 |
|
Lieve users
. Aangezien we nu wel redelijk in een afrondende fase betreffende nieuwe forumsoftware met nog 1 groot, hekel punt, kunnen we nu op zich wel wat ideeen erop loslaten over de forumfilters. Zelf hadden we de volgende indeling in gedachten: Algemeen: MEDL (Mededelingen) FEED (Feedback) WGFP (Werkgroep FP) Voetbal: (Clubs en spelers al dan niet opdelen) CLUB (Clubs) SPLR (Spelers) BOBO (Persoonlijkheden/bobo's) TV&M (Live wedstrijden/media) ALGM (Algemeen) SPEL (Voetbalspellen) NOST (Nostalgie) 3de helft: 3HLF (3de helft, voorheen algemeen) ACTL (Actueel) SPRT (Sport) H&VT (Hobby en vrije tijd) Mee eens, of zelf betere ideeen?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Misschien de LIVE groep TV noemen, omdat er toch alleen livetopics zijn over wedstrijden die op TV komen en je dan ook het media-gedeelte iets beter afgedekt hebt...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Algemeen en Derde helft is goed
![]() Personen en spelers zou ik bij elkaar doen. En wat komt er volgens jullie onder algemeen en overig? |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik hou niet van filters.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
Sterker nog, je kan zelf kiezen welke subfora wel en niet zichtbaar zijn. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgens mij doelt ie op sigaretten
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
TV&M (TV en media)?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
of speciaal voor Jorien: HDTV
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VBSP --> SPEL ?
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
.My bad. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik zou het eigenlijk eerst moeten zien en meemaken om er een mening over te hebben.
Zo op het eerste gezicht lijkt het prima.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Echt perfect zo, niet te veel filters.
Lekker overzichtelijk, duidelijk omschreven. .
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik vind het eigenlijk een beetje overbodig, die filters.
Alsof er zoveel topics zijn. Maar ik hoef het niet te gebruiken, dus ik heb er ook geen last van dat ze er zijn. Prima dus. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wanneer is de planning dat ze er zijn..?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
. Momenteel zijn 'we' bezig met de laatste zaken te fixen. |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Algemeen:
MEDE (Mededelingen) FEED (Feedback) WGFP (Werkgroep FP) Voetbal: (Clubs en spelers al dan niet opdelen) CLUB (Clubs) SPLR (Spelers) BOBO (Persoonlijkheden/bobo's) TV&R (Live wedstrijden/media) ALGM (Algemeen) SPEL (Voetbalspellen) NOST (Nostalgie) 3de helft: 3HLF (3de helft, voorheen algemeen) ACTL (Actueel) SPRT (Sport) H&VT (Hobby en vrije tijd) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
En nog steeds het aparte wk subforum neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Dat is niet veel. __________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Forumfilters
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|